• [ bericht aangepast op 2 nov 2020 - 19:17 ]

    Sensate schreef:
    (...)
    als ze dat kunnen is dat wel chil, al is dat ook weer onhandig tijdens de voorstelling.

    @Stevenson: hoe is Wicked in Engeland? Lijkt me erg gaaf namelijk! en ik ga er heen, dus ben benieuwd.


    Echt geweldig! Ik ben echt fan van de musicalacteurs daar, wauw. Okay, in Nederland had ik Willemijn Verkaik gezien, dat is by far de beste Elphaba (vind ik persoonlijk tenminste) maar ik heb Emma Hatton (de current green girl aka Elphaba) gezien (en nog een andere Elphaba de eerste keer dat ik ging, maar dat was in de periode dat Willemijn Verkaik nog bij WickedUK zat en er opeens niet was, weet niet wie er toen was) en dat was ook supergoed. Verder is Savannah Stevenson (raad eens waar mijn username vandaan komt :Y) ) echt een supergoede Glinda! Ik heb Sam Lupton 2x gezien als Boq, die gast zette de rol echt perfect neer (helaas heeft hij afgelopen zomer de cast verlaten, net als Jeremy Taylor). Jeremy Taylor was echt een supergoede Fiyero, heb hem 1x mogen zien en Matthew Croke (zijn vervanger) ook een keer (al vond ik die minder dan Jeremy) maar die hebben net als Sam Lupton de cast in de zomer verlaten :'(

    Maar WickedUK is echt spellbinding, zoals ze het zelf reclameren. Het is zo'n prachtige musical, echt een geweldige ervaring. Oh, en vergeet niet na afloop bij de stage door te wachten! Dan kun je de musicalacteurs/actrices ook nog ontmoeten, ze kunnen je kaartje signeren (neem wel een pen oid mee, want niemand - behalve Savannah Stevenson - heeft een pen bij zich haha) en je kan een selfie met ze maken :) Ik weet niet wanneer je gaat, maar je ziet dan wss Emma Hatton, Savannah Stevenson, Oliver Savile en Daniel Hope. Die laatste twee zijn nieuw, maar volgens mij echt ontzettend goed.
    Enjoy it!

    oeps, hele topic gespamd met een wickedreview. maarreh, bekijk het subjectief zou ik zeggen, ik ben gigantisch Wickedfan dus ja...


    so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

    Stevenson schreef:
    (...)

    Echt geweldig! Ik ben echt fan van de musicalacteurs daar, wauw. Okay, in Nederland had ik Willemijn Verkaik gezien, dat is by far de beste Elphaba (vind ik persoonlijk tenminste) maar ik heb Emma Hatton (de current green girl aka Elphaba) gezien (en nog een andere Elphaba de eerste keer dat ik ging, maar dat was in de periode dat Willemijn Verkaik nog bij WickedUK zat en er opeens niet was, weet niet wie er toen was) en dat was ook supergoed. Verder is Savannah Stevenson (raad eens waar mijn username vandaan komt :Y) ) echt een supergoede Glinda! Ik heb Sam Lupton 2x gezien als Boq, die gast zette de rol echt perfect neer (helaas heeft hij afgelopen zomer de cast verlaten, net als Jeremy Taylor). Jeremy Taylor was echt een supergoede Fiyero, heb hem 1x mogen zien en Matthew Croke (zijn vervanger) ook een keer (al vond ik die minder dan Jeremy) maar die hebben net als Sam Lupton de cast in de zomer verlaten :'(

    Maar WickedUK is echt spellbinding, zoals ze het zelf reclameren. Het is zo'n prachtige musical, echt een geweldige ervaring. Oh, en vergeet niet na afloop bij de stage door te wachten! Dan kun je de musicalacteurs/actrices ook nog ontmoeten, ze kunnen je kaartje signeren (neem wel een pen oid mee, want niemand - behalve Savannah Stevenson - heeft een pen bij zich haha) en je kan een selfie met ze maken :) Ik weet niet wanneer je gaat, maar je ziet dan wss Emma Hatton, Savannah Stevenson, Oliver Savile en Daniel Hope. Die laatste twee zijn nieuw, maar volgens mij echt ontzettend goed.
    Enjoy it!

    oeps, hele topic gespamd met een wickedreview. maarreh, bekijk het subjectief zou ik zeggen, ik ben gigantisch Wickedfan dus ja...

    Ah dat is je naam dus. En het is een reactie, dus zo erg zal de spam niet zijn? Plus het gaat over musicals, dus nog redelijk on topic ook.

    Nouja Lion King daar was ook al gaaf maar ben ook echt benieuwd naar Wicked, want die vond ik hier al erg leuk maar met de originele tekst en zo moet ook leuk zijn.
    Oeh jammer dat ik die mis maar de nieuwe cast zal vast ook geweldig zijn! Nu kan ik alleen maar minder lang wachten! je hebt me goed enthousiast gemaakt (: Ik weet niet of ik kan wachten tho, want ik ben met meerdere mensen samen. Maar ik ga het wel proberen want dat klinkt cool, sowieso gaat dat het vast geweldig worden.
    Dankje, gaat zeker lukken!


    If only humans could have vertical asymptotes ~ Quinn

    De enige musical die ik ooit gezien heb was 'We Will Rock You' in het Londense theater waar ook de eerste en laatste voorstelling daarvan speelden. Het was met school, bijna twee jaar geleden alweer. Ik ben niet zo voor musicals, maar ik vond 'm wel goed. ^^


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Mijn lijstje met musicals is te lang om op te noemen :Y)
    Al ga ik maandag opnieuw naar Wicked kijken (handig als je mensen kent die in Victoria Apollo Theatre werken :3)
    En ik heb vorig jaar The Rocky Horror Show gezien in Erfurt, Duitsland. Ik kende de acteur die Rocky speelde, en hij kon goedkope kaartjes regelen :Y)


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Wat gaaf dat je gaat!! Vroeger ging ik met mijn ouders behoorlijk vaak naar theater en musical, maar het werd hoe groter we werden, steeds minder, haha. Sommige dingen blijven wel echt hangen; liedjes, zinnen, verhaallijnen, dat soort dingen.
    Ik vind het echt heel leuk voor je dat je eindelijk kan gaan! Veel plezier (:


    Tijd voor koffie.

    Jeez, die muziek is awesome. o.o

    Ik kende hem niet, maar nu wil ik hem ook zien. :c

    Heel veel plezier in ieder geval! (:


    help

    Silberhaus schreef:
    Mijn lijstje met musicals is te lang om op te noemen :Y)
    Al ga ik maandag opnieuw naar Wicked kijken (handig als je mensen kent die in Victoria Apollo Theatre werken :3)
    En ik heb vorig jaar The Rocky Horror Show gezien in Erfurt, Duitsland. Ik kende de acteur die Rocky speelde, en hij kon goedkope kaartjes regelen :Y)


    Damn nu ben ik even heel jaloers. Veel plezier maandag! Kun je me niet meesmokkelen in je koffer of rugtas ofzo?

    The Rocky Horror Show, daar speelde Harriet Bunton toch in? Haha

    oeps, topicspam hahaha

    [ bericht aangepast op 26 dec 2015 - 1:55 ]


    so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

    Stevenson schreef:
    (...)

    Damn nu ben ik even heel jaloers. Veel plezier maandag! Kun je me niet meesmokkelen in je koffer of rugtas ofzo?

    The Rocky Horror Show, daar speelde Harriet Bunton toch in? Haha

    oeps, topicspam hahaha


    Volgens Google wel, maar het was een kleinschalige productie ^^

    Aangezien we met de auto gaan, is dat niet echt mogelijk :'3


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Silberhaus schreef:
    Mijn lijstje met musicals is te lang om op te noemen :Y)
    Al ga ik maandag opnieuw naar Wicked kijken (handig als je mensen kent die in Victoria Apollo Theatre werken :3)
    En ik heb vorig jaar The Rocky Horror Show gezien in Erfurt, Duitsland. Ik kende de acteur die Rocky speelde, en hij kon goedkope kaartjes regelen :Y)

    Ohja ik weet van jou toevallig dat je de grootste musicalverslaafde van Q bent haha. c:
    Vet leuk dat je zo overal terecht kan komen!

    Sherrinford schreef:
    Wat gaaf dat je gaat!! Vroeger ging ik met mijn ouders behoorlijk vaak naar theater en musical, maar het werd hoe groter we werden, steeds minder, haha. Sommige dingen blijven wel echt hangen; liedjes, zinnen, verhaallijnen, dat soort dingen.
    Ik vind het echt heel leuk voor je dat je eindelijk kan gaan! Veel plezier (:

    Ik zie het nu al gebeuren dat die liedjes echt nog een jaar door mijn hoofd gaan spoken haha. Not that I mind.
    Dankjewel! ^^

    Jensen schreef:
    Jeez, die muziek is awesome. o.o

    Ik kende hem niet, maar nu wil ik hem ook zien. :c

    Heel veel plezier in ieder geval! (:

    Ga ook! Haha. Straks half Q meeslepen.
    Dankjewel c:

    Elvenking schreef:
    (...)
    Ohja ik weet van jou toevallig dat je de grootste musicalverslaafde van Q bent haha. c:
    Vet leuk dat je zo overal terecht kan komen!


    Mhehe, en ik ben trots dat dat precies mijn legacy is :Y)
    Connecties zijn gewoon vetgaaf in zulke situaties ^^
    Maar ik wens je ook alvast heeeeel veel plezier :3


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Silberhaus schreef:
    (...)

    Mhehe, en ik ben trots dat dat precies mijn legacy is :Y)
    Connecties zijn gewoon vetgaaf in zulke situaties ^^
    Maar ik wens je ook alvast heeeeel veel plezier :3

    Mag ook wel. c:
    Dankuuuuu. ^^