• Hey guys,

    Dit is eigenlijk een topic voor mezelf om de tekeningen op te slaan haha, maar na een hele tijd heb ik net weer een tekening geprobeerd te maken en er zijn een boel dingen fout aan. Toch kon ik het niet laten deze ook in t topic te plaatsen.

    In mijn ogen kan ik veel en veel beter, dus de eventuele berichtjes dat t niks is, zijn niet nodig lol, want ik heb ook vele betere c:

    De rest komt uit 2011 t/m 2014. Precies weet ik het niet.


    Eh ja, het zijn precies de foto's die ik beter niet had kunnen doen, maar die piraat probeerde ik voor mn zusje te maken hehe, dus ik gok dat deze uit 2011 komen.

    Tekening O1
    Tekening O2
    Tekening O3
    Tekening O4 Deze is bijna af.


    Het is erg moeilijk om hier foto's bij te plaatsen als ik op mn mobiel zit lol.

    [ bericht aangepast op 25 dec 2015 - 23:26 ]


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Gaaaaf. I'm jealous, want zo goed kan ik dus echt niet tekenen. I like it! (:


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    ElfLord schreef:
    Gaaaaf. I'm jealous, want zo goed kan ik dus echt niet tekenen. I like it! (:

    Lol, ik heb wel veeeel betere. Maar gewoon oefenen! Practice makes perfect c:


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Waarom is er zoveel tekentalent op Q en waarom hoor ik er niet bij :c Echt heel mooi!


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    Ik kan totaal niet tekenen en doe het ook nooit, maar ik vind het geweldig om te zien wat anderen wel niet op papier krijgen. Ik vind ze echt mooi. ^^


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Je hebt echt een mooie stijl en je werkt echt heel tof met schaduwen. Nice!


    Tijd voor koffie.

    Supermooi


    Zij zingen, nijgen naar elkaar en kussen, geenszins om liefde, maar om de sublieme momenten en het sentiment daartussen.

    Wow, heel erg mooi!


    16 - 09 - '17

    Ledecky schreef:
    Ik kan totaal niet tekenen en doe het ook nooit, maar ik vind het geweldig om te zien wat anderen wel niet op papier krijgen. Ik vind ze echt mooi. ^^


    26 - 02 - '16

    Jezus christ! Dat is echt super mooi!

    Aww, dankjulliewel! ;D


    Don't walk. Run, you sheep, run.