• Jaaa! Woensdag ga ik 4 maanden naar Duitsland en ik heb een goedgevulde e-reader nodig. Wat zal ik erop zetten? Ik hou wel van fantasy en sci-fi en lees ook graag dikke boeken, maar het is ook fijn om nu wat boeken te hebben die je 'makkelijk' wegleest. Van de meest populaire tot de meest onbekende boeken - wat moet ik écht hebben?


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Middernachtzon - Jo Nesbo leest heel lekker, ook niet een al te dik boek. Je zou ook eens Vaderwraak - Roslund & Hellström kunnen proberen. Deze boeken zijn wel thrillers, maar je leest ze in één ruk uit.


    oi, suzy

    De glazen troon is een heel gave boekenserie en leest erg makkelijk.


    And as we fall, time is frozen I know we break, but we're not broken (Aedion -> YoungbIood)

    De naam van de wind


    "It doesn't matter who you are or what you look like, so long as somebody loves you."

    Huis van de nacht!


    You were born original, don't die as a copy.

    SPECS schreef:
    Huis van de nacht!


    Omg ja deze


    Continue to share your heart with other people even if it has been broken.

    De da vinci code. - Dan Brown
    Starters - Lissa Price

    Dat zijn echt boeken die ik in een ruk heb uitgelezen en dik zijn en niet heel erg bekend zoals Harry Potter.


    Maar allemaal dragen we in ons hart een inwendig Ithaka.

    Tess Geritssen heeft veel thrillers die megaspannend zijn en dus goed weglezen.


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Het rampzalige verhaal van jou en mij - Jess Rothenberg
    Dromendochter - Laini Taylor

    Eigenlijk elk boek van Stephen King ook wel, al is het misschien geen fantasy.


    Maflodder -> Rozenthee / "Would you like an adventure now, or shall we have tea first?"

    Patholoog schreef:
    Tess Geritssen heeft veel thrillers die megaspannend zijn en dus goed weglezen.


    JaaAAa. Dit. En dan vooral Gravity. Heck die is spannuuund. D:


    The truth is out there.

    De Tunnels serie van Roderick Gordon en Brian Williams. <3


    Every villain is a hero in his own mind.

    De Frieda Klein trilogie van Nicci French. *O*


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Als je van avontuur houd, is "De verloren geschiedenis" van Kim Fay echt een aanrader!
    Met de eerste bladzijdes zat ik er al meteen in en persoonlijk heeft het boek veel betekend voor me!

    Ik heb er zelfs een blog over geschreven, waarom dit boek zo veel voor mij betekende. Mocht je interesse hebben, hier is de link c:



    Inspiration can hit you any time

    Blood of Eden/Bloed van Eden van Julie Kagawa zijn echt hele goede boeken!


    obsessive rage

    Daughter of Smoke and Bones van Laini Taylor, The Winner's Trilogy van Marie Rutkoski en Six of Crows van Leigh Bardugo lezen wel lekker weg (én zijn fantasy) (:


    “The heart is an arrow. It demands to aim true."