• Ik was van plan om een Cinema Bizarre verhaal te maken en dat ga ik ookwel doen alleen sorry maar die komt na deze.

    Verhaal: Tom Kaulitz staat meiden met rood haar belachenlijk te maken en scheld ze vaak uit en lacht ze uit. Als hij ene keer in een modezaak komt en hij ziet dat er een meisje met rood haar achter de balie werkt,gaat hij haar ook uitlachen maar het meisje vind het helemaal niet erg en begint dan snel te praten over hoe dom het wel niet is over hoe Tom eruit ziet. Tom staat versteld maar vind het ergens ookwel stoer en gaat vaak bij de winkel langs totdat hij merkt dat hij verliefd op haar word. [TH-STORY]

    Verassing
    (Moet blond haar hebben!)1= TOMSDICK
    (Moet Bruin haar hebben!)2=
    (Moet Rood haar hebben!)3= KimFootball
    (Moet Zwart haar hebben!)4= LOLLIPOPx
    5=
    (Is 20 jaar)6=

    Naam:
    Kleur haar:
    Kleur ogen:
    Plaatje:
    Textje:

    4 Info komt ;)

    Naam:
    Rose (A)
    Kleur haar:
    Zwart
    Kleur ogen:
    Bruin
    Plaatje:
    In myn FB
    Textje:
    Listen up Bitch!



    Here I am, And My name is Rose. Onthou die naam en er zal je niks ergs overkomen maar onthou je daan niet, dan.. But good ^^ I'm 16 jaartjes jong. Hobby's heb ik niet en die heb ik ook niet nodig. Want wees nou eens eerlyk, je hebt toch geen hobby's nodig? Ik heb 1 broer, Ismaïl, 18 jaar maar die boeit voor de rest niet. I've got nothing to say anymore. Goodbyyee



    XxX Rose(A)


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    MORE PEOPLE?!

    Ikkuu Rol heb? =D


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    TJEEES MENSEN!! KOM OP!

    ik wel ^^ info komt =)


    when words fail, music speaks.

    Rol; 2 (A)

    Naam: Bo

    Kleur haar: ehm.. bruin

    Kleur ogen: Bruin

    Plaatje: http://www.quizlet.nl/foto.php?id=61713

    Textje: Komt..
    HIER; ^^
    Hoi =)
    now it's my time to show you myself =) now; i like skating und me vrienden =) und grafitti-geval Nitendo wii und nog meer ^^
    i don't like; Huppels [kunnendepotop] & pleuren van me skateboard [butdatdoeiknogalvaakO.o] me EX-BF grrr!
    now; me vrienden zijn alles voor me gwn zonder hun ben ik gwn geen BO und niet mezelf dus ik lieft hun het meest <3
    xx Bye Bitcha'z


    when words fail, music speaks.

    Naam: April

    Kleur haar: Blond

    Kleur ogen: Groen/grijs

    Plaatje:http://img379.imageshack.us/img379/9423/babyfayce2su2.jpg

    Textje: I'm Just A Pretty girl Named April. Ik ben 16 en ik doe wat ik wil ik ben ongeloofelijk eigenwijs staat het je niet aan nauw dan heb je pech want ik verander me niet. Ik ben vrij koppig en ik heb een ego, maar meestal ben ik wel lief en Té hyperactief. Ik hou van dansen en fun maken met mijn vrienden. OMG ik ben soms veel te dronken besef ik me plots Like You care and I. God ik had geen redbull moeten drinken zie je nu heb ik mezelf niet meer in de hand ik blijf maar praten en praten en praten^^Zie je nu doe ik het weer ach ik zal het nooit af leren. Ik ben gek I know maar hey anders zou het leven maar saai zijn .x3


    *He's the one.

    #1.

    Naam: April

    Kleur haar: Blond

    Kleur ogen: Groen/grijs

    Plaatje:http://img379.imageshack.us/img379/9423/babyfayce2su2.jpg

    Textje: I'm Just A Pretty girl Named April. Ik ben 16 en ik doe wat ik wil ik ben ongeloofelijk eigenwijs staat het je niet aan nauw dan heb je pech want ik verander me niet. Ik ben vrij koppig en ik heb een ego, maar meestal ben ik wel lief en Té hyperactief. Ik hou van dansen en fun maken met mijn vrienden. OMG ik ben soms veel te dronken besef ik me plots Like You care and I. God ik had geen redbull moeten drinken zie je nu heb ik mezelf niet meer in de hand ik blijf maar praten en praten en praten^^Zie je nu doe ik het weer ach ik zal het nooit af leren. Ik ben gek I know maar hey anders zou het leven maar saai zijn .x3


    *He's the one.

    Moet zwart haar hebben die enen daar :P Info komt.


    Naam: Annelies

    Kleur haar: Zwart met roze&witte highlights

    Kleur ogen: groen/grijz

    Plaatje: http://www.quizlet.nl/foto.php?id=79525

    Textje:

    Haaii kiendjes^^



    Mijn naam is zoals je hierboven wel al gezien had Annelies en al 17 jaar lang leef ik op deze coole planeet. Shoppen, da's mijn ding en daardoor zie je me ook wel weekelijks in het shoppingcenter om Make-Up of kleren te kopen. Yah, ik ben een hopaholic maar ook een chocaholic, dat wil zeggen dat ik verslaaf ben aan chocolade. Ach, welk meisej niet? Nou, dit pretty meisje op de pica, dat ben ik! Ik heb zwart haar en doe graag dingen ermee zoals je hier misschien al zag. Jaah die roze&witte highlights erin dat heb ik lekker zelf gedaan! Dat hondjeop de foto hea? Da's mijn lieve hond Spike. Achjah, ik moet maar eens gan ^^.



    Ciaoz


    Moetblondhaarhebben 1. x]

    Naam: Ellen

    Kleur haar: Blond

    Kleur ogen: Bruin

    Plaatje: http://farm3.static.flickr.com/2393/2439905947_0ccc870676_o.jpg

    Textje:

    Haay Cuty's!
    My name is ELLEN. But You can Call me BUBBLE Too ^^ Oke, ik ben dus Geobserdeerd door de Uberlekkere Bill Kaulitz, En heb me hele leven Bubblegum in mijn mond. Dat was mij snél omschreven. Nu ga ik het wat moeilijker maken. Mijn favo kleuren zijn álles wat fel is. Vooral roze! Ik vind Helloo Kitty Übercute en spaar ook veel spullen van HK. Ik lieft alle muziek van Tokio Hotel en Lovétt met mijn vriendinnen naar concerten gaan. Ik ga ook graag Shoppen en koop dan ook vaak winkels leeg! Uwhh, verder kan ik nog goed koken. Tenminste... Soms. Maarja, ik moet weer gaan. Ciauu Loveyouu <33

    Ike Will!!! mag ik verassing 4!! [A]
    INfo komt zo


    Dunno ><

    Naam:
    Elle
    Kleur haar:
    Nou zwart dan maar he :P
    Kleur ogen:
    blauw
    Plaatje:
    http://girltripped.deviantart.com/art/Sleeping-with-Devils-41766889
    Textje:
    Hoii, Hoii. Ik ben Elle. en huppel al 18 jaartjes lang ofer deze aarbol rond, en ik zeg je. ik heb het hier best naar me zin, Kom mischien ook wel, omdat ik best een makkelijk leventje heb, niets speciaals ofzo. Ik lief mijn Vriendjes en vriendinetjes, heel erg. en ik kan niet zonder ze!! Hun zijn, het allerbelangrijks voor mij, Nou, met me Lolly's dan [A] Ja dat is mijn verslafing, dus daar kan ik ook niet zonder. Ik ben Heel Spontaan, Snel op me teentjes getrapt, denk niet na voordat ik iets doe of zeg. Ben heel aardig,,(Tegen me vrienden dan) Als ik iemant niet mag, laat ik dat snal mereken, ik heb soms mij Ego momenten, maar dat heeft iedereen wel is tog ?! Ik doe veel met muziek, ik luister het, en bespeel wat instrumenten, |Gitaar, piano en Microfoon^^ Maar ik moet gaan, had afgesproken met een vriendin.

    Bye Xx


    Dunno ><

    Nog 3 rollen Poewperds x]

    Ikkuu geen rolletje heb :(
    Maar ik wel rolletje wil xD


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    ikwil2


    Lalalalalalalala.