• D U R M S T R A N G      I N S T I T U T E

    USERS
    Malfoys — Amber
    Wallen — Xantha
    Poppys — Robin
    Raccoon — ?
    BIackburn — Leonie
    Necessity
    MikeGClifford — Miriam
    Probie — Leah
    Ziegler — Sanna
    caIypso — Floor
    calice — nina

    RULES
    • Schrijf minimaal 200 woorden, naam, codes etc is uitgezonderd!
    • De Huisregels van Quizlet gelden uiteraard ook hier.
    • Posts dienen geschreven te worden in correct Nederlands.
    • 16+ (sex, extreem geweld, etc) is toegestaan, maar meld dit wel even aan de bovenkant van je post, in het rood.
    • Enkel ik (BIackburn) maken nieuwe topics, tenzij anders vermeld.
    • Als je twee weken niet reageert, zal ik je een PB sturen. Als je een geldige reden hebt zal je niet uit de RPG gezet worden.
    • Als je niet meer met plezier meespeelt of niet meer mee wilt doen, meld je dan netjes af én schrijf nog minimaal een post over hoe je personage het gesprek af rond/het circus verlaat o.i.d.
    • Bespeel andermans personages niet zonder toestemming.

    [ bericht aangepast op 5 jan 2016 - 21:31 ]

    [ bericht aangepast door een moderator op 14 maart 2019 - 14:48 ]


    take me back to the basics and the simple life

    Florentina schreef:
    (...)

    Hmm.. vijanden gaat een beetje te ver.
    Misschien hebben ze een soort van vriendschappelijke rivaliteit waarin ze elkaar in dingen uitdagen / beter dan de ander willen zijn ?


    Klinkt prima, maar in wat voor'n dingen willen ze beter zijn dan de ander? :')


    take me back to the basics and the simple life

    Iza staat nog open voor relaties, iemand?


    'Speak the truth, even if your voice shakes...'

    sandordinja schreef:
    Iza staat nog open voor relaties, iemand?


    Ik heb Zuzana?


    take me back to the basics and the simple life

    BIackburn schreef:
    (...)

    Ik heb Zuzana?


    Volgens mij kunnen Zuzana en Iza het wel goed vinden met elkaar, ze hebben aardig wat dingen gemeen


    'Speak the truth, even if your voice shakes...'

    sandordinja schreef:
    (...)

    Volgens mij kunnen Zuzana en Iza het wel goed vinden met elkaar, ze hebben aardig wat dingen gemeen


    Friends, than?


    take me back to the basics and the simple life

    sandordinja schreef:
    Iza staat nog open voor relaties, iemand?


    Vincent?


    Bowties were never Cooler

    BIackburn schreef:
    (...)

    Friends, than?


    Ja, is goed :) gewoon vrienden, niet hele goede vrienden, meer kennissen, of echt goede vrienden? Wat maken we ervan?


    'Speak the truth, even if your voice shakes...'

    sandordinja schreef:
    (...)

    Ja, is goed :) gewoon vrienden, niet hele goede vrienden, meer kennissen, of echt goede vrienden? Wat maken we ervan?


    Just friends?


    take me back to the basics and the simple life

    BIackburn schreef:
    (...)

    Just friends?


    Is goed :)


    'Speak the truth, even if your voice shakes...'

    MikeGClifford schreef:
    (...)

    Vincent?

    Iza en Vincent hebben beiden talent voor Dark Arts, houden van Quidditch en hebben een hekel aan History of Magic, daar kunnen we misschien wel wat mee. Hij heeft wel een lastige persoonlijkheid, opzich kan Iza daar wel mee omgaan denk ik, maar ik weer niet of Vincent ooit echt in contact komt met haar? Of geinteresseerd is om in contact te komen, misschien het feit dat ze goed is in Dark Arts hem wel opvalt, dat ze zo aan de praat zijn geraakt? Jij ideeën?


    'Speak the truth, even if your voice shakes...'

    BIackburn schreef:
    (...)

    Klinkt prima, maar in wat voor'n dingen willen ze beter zijn dan de ander? :')


    Ehh.. Good point. In uitdagingen / spellen / weddenschappen / gekke (avontuurlijke / gevaarlijke) dingen doen / mensen voor de gek houden ofzo?

    Ik heb dit opgeschreven: Ze hebben een soort vriendschappelijke rivaliteit waarin ze elkaar in dingen uitdagen / beter dan de ander willen zijn. Emiel vind dit voornamelijk amusant en wil wel weten hoe ver ze hierin kunnen gaan.

    [ bericht aangepast op 31 dec 2015 - 18:18 ]


    Aan niets denken is ook denken.

    sandordinja schreef:
    (...)
    Iza en Vincent hebben beiden talent voor Dark Arts, houden van Quidditch en hebben een hekel aan History of Magic, daar kunnen we misschien wel wat mee. Hij heeft wel een lastige persoonlijkheid, opzich kan Iza daar wel mee omgaan denk ik, maar ik weer niet of Vincent ooit echt in contact komt met haar? Of geinteresseerd is om in contact te komen, misschien het feit dat ze goed is in Dark Arts hem wel opvalt, dat ze zo aan de praat zijn geraakt? Jij ideeën?


    Ik zal even kijken

    edit: Ik weet het niet zo goed. Ze is vrij impulsief en Vincent vind dat altijd een flink probleem. Het beangstigd hem dat hij het niet in de hand kan houden en zo zijn duistere kant boven komt.

    [ bericht aangepast op 31 dec 2015 - 18:25 ]


    Bowties were never Cooler

    Florentina schreef:
    (...)

    Ehh.. Good point. In uitdagingen / spellen / weddenschappen / gekke (avontuurlijke / gevaarlijke) dingen doen / mensen voor de gek houden ofzo?

    Ik heb dit opgeschreven: Ze hebben een soort vriendschappelijke rivaliteit waarin ze elkaar in dingen uitdagen / beter dan de ander willen zijn. Emiel vind dit voornamelijk amusant en wil wel weten hoe ver ze hierin kunnen gaan.


    Hmm, ik denk eigenlijk niet dat dat me heel realistisch vind :')


    take me back to the basics and the simple life

    BIackburn schreef:
    (...)

    Hmm, ik denk eigenlijk niet dat dat me heel realistisch vind :')


    Oke. Dan maken we er wat anders van. Maar ik weet niet echt iets.

    [ bericht aangepast op 31 dec 2015 - 18:36 ]


    Aan niets denken is ook denken.

    MikeGClifford schreef:
    (...)

    Ik zal even kijken

    edit: Ik weet het niet zo goed. Ze is vrij impulsief en Vincent vind dat altijd een flink probleem. Het beangstigd hem dat hij het niet in de hand kan houden en zo zijn duistere kant boven komt.


    Hmm ja, Iza zal zijn persoonlijkheid misschien ook moeilijk vinden, maar ik denk toch ook dat ze zich aangetrokken zou voelen door hem, omdat haar familie nou eenmaal van de duistere kant is, ookal wil zij dat niet zijn, maarja als Vincent natuurlijk sowieso al geen contact wil kan Iza wel op hm afstappen maar heeft ze toch geen succes, misschien kan er een factor zijn waarom Vincent toch met haar gaat praten, mocht die er niet zijn denk ik dat ze niet zoveel voor elkaar kunnen betekenen, het lijkt me wel leuk om er iets meer van te maken..?


    'Speak the truth, even if your voice shakes...'