• Ik kwam dit tegen op Facebook en het leek me wel grappig het hier ook te doen.

    Pak het dichtstbijzijnde boek en ga naar bladzijde 78! De eerste regel (of zin) verklaart hoe jouw 2016 zal gaan lopen!

    De mijne is:
    De dwerg meende duidelijk de naam van zijn pleegvader gehoord te hebben.
    Uit De Dwergen van Markus Heitz.

    Oké, die van mij slaat nergens op, maar ik ben wel benieuwd wat er bij jullie uitkomt. :')


    Every villain is a hero in his own mind.

    They departed Pentos by the Sunrise Gate, though Tyrion Lannister never glimpsed the sunrise.

    Right.


    "I shut my eyes in order to see.'

    En ik zal u ook verkondigen wat geschreven staat over de trots van FARAO.

    Dit komt uit the endgame; de luchtsleutel :')

    [ bericht aangepast op 31 dec 2015 - 9:28 ]


    "Ignite, my love. Ignite."

    De gloed van bliksemschichten was verdwenen, maar de ruimte aan deze kant van de deuropening beschikte over noodverlichting die alles in een rode waas hulde.
    De doodskuur, James Dashner. Laatste deel van de Maze Runner

    Hmm als je heel filosofisch zou denken, dan zou het betekenen dat de zwaarste momenten over zijn, maar dat er nog steeds nood is (of komt).


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Ten eerste moesten regeringen alle voorschriften en reguleringen afschaffen die de accumulatie van winsten in de weg stonden.

    - De shockdoctrine, Naomi Klein

    Nou dat belooft wat :')

    [ bericht aangepast op 31 dec 2015 - 10:09 ]


    “The heart is an arrow. It demands to aim true."

    Harry had hun veel over Dobby verteld, maar ze hadden hem nooit ontmoet.
    Uit: Harry Potter en de Vuurbeker.

    Niet een erg origineel boek, maar het leek me beter dan m'n woordenboek pakken, dus ja. :')


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    "Je ziet eruit als een echte femme fatale, schat."
    - Valetina en de donkere kamer.


    "Her heart was a secret garden, and the walls were very high."

    Een paar vale lichtstralen, die afkomstig leken van een stervende ster, wierpen een sinister schijnsel over een oude toren met kartonnen kantelen, terwijl de dingen eromheen in het halfduister de meest vreemde vormen aannamen.

    Dat klinkt nogal creepy, haha! Het komt uit Het spook van de opera van Gaston Leroux.


    “I'd rather laugh with the sinners than cry with the saints. The sinners are much more fun.” - Billy Joel

    'Lathyrussorbet, wat ben je van een verbazingwekkende zaligheid.'


    Wel, aangezien The Fault in Our Stars naast me ligt had het toch een stuk erger kunnen zijn :')

    [ bericht aangepast op 31 dec 2015 - 11:22 ]

    Of course. An "assistant". She was undertaking ancillary work for the Russians.
    - Er ist wieder da.

    Whut. (cat)

    Uit Sciencia (geen leerboek btw):

    Gegeven een waarde a kunnen we een tweede en een derde macht als volgt definiëren: a^2 = a * a, a^3 = a * a * a.


    What would Emma do?

    'Zoudt u me een lift kunnen geven?'

    Harry Potter en de Steen der Wijzen (:


    I wanna be a wizard!

    "As this is the maximal projection, the projection of the verbal category ends here; other lexical items inserted into the larger structure will determine other aspects of the sentence as a whole." - Mijn studieboek voor syntaxis. Mijn leven wordt super spannend. :W

    Of, het dichtstbijzijnde boek met fictie: "However, the engineer's ladder was still clear, and that at least went up to the roof." - Going Postal van Terry Pratchett. Oke. :'D


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    'Ik begrijp wat u bedoelt,' zei Piet Hein. 'Met zilver betalen ze hun soldaten. Als we de Spanjaarden hun geld afpakken, kunnen ze geen oorlog meer met ons voeren.'
    - Lang geleden (Van Arend van Dam)

    Ik had mijn voorleesboek voor mijn klas voor mijn neus liggen (':


    It's never gonna happen, Guys.

    In fact, if they did achieve their research goal, it would be a huge medical breakthrough. - The Atlantis Gene by A.G. Riddle.

    Heel toepasselijk eigenlijk, als de medische wereld eindelijk achter iets komt wat bij mijn chronische ziekten zou helpen zou het inderdaad echt huge zijn. Laten we het hopen!


    The truth is out there.

    Oh, als studieboeken meetellen zal mijn 2016 verrassend pijnlijk zijn. "Trench mouth is a progressive painful infection of the mouth and due to the spread of an infection from the gums."


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried