• Ik kwam dit tegen op Facebook en het leek me wel grappig het hier ook te doen.

    Pak het dichtstbijzijnde boek en ga naar bladzijde 78! De eerste regel (of zin) verklaart hoe jouw 2016 zal gaan lopen!

    De mijne is:
    De dwerg meende duidelijk de naam van zijn pleegvader gehoord te hebben.
    Uit De Dwergen van Markus Heitz.

    Oké, die van mij slaat nergens op, maar ik ben wel benieuwd wat er bij jullie uitkomt. :')


    Every villain is a hero in his own mind.

    "Het zoeken naar definities is dus het zoeken naar deskundigheid." - C.C.W. Taylor: kopstukken filosofie: Socrates

    ... Diepzinnig. :W

    [ bericht aangepast op 31 dec 2015 - 14:01 ]


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    Ernie Pyle (1900-1945) is een van de bekendste Amerikaanse oorlogsjournalisten.
    -Ten Oorlog II van Arnaud Hauben

    Duss, ik word oorlogsjournalist?:'D

    [ bericht aangepast op 31 dec 2015 - 16:13 ]


    Queer zijn is gewoon alles

    "Ezio dacht na."

    Ehh.. Okay, denk ik


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    "Hij zal heus niet proberen om het Ministerie van Toverkunst op te nemen met maar een stuk of tien Dooddoeners." -Harry Potter en de Orde van de Feniks

    Shit, Voldemort is coming next year.


    Happy Birthday my Potter!

    "The men from the northllands closed the gates of their encampment, retreated behind their wooden wall"

    Uit American Gods van Neil Gaiman. Geen idee wat dat betekent. Zullen de Scandinaviërs een houten muur gaan bouwen?

    De Dwergen is trouwens zo goed!


    Rest in Peace, Son of Gondor

    "Bovengronds, natuurlijk licht, luchtverversing, het is een stuk beter dan de andere plekken, dat kan ik je wel vertellen". - Kamer, Emma Donoghue


    She's imperfect but she tries

    Het boek dat ik het eerst kon pakken was The Tale of Genji, hahahah. Mijn zin is:
    No, he had not yet learned his lesson, and he seemed as susceptible as ever to the perils of temptation.

    Wauw... :') Wel interessant, natuurlijk. Ik moet nog in dat boek gaan lezen, hahah.

    [ bericht aangepast op 31 dec 2015 - 16:22 ]


    Let's go outside and all join hands, but until then you'll never understand…

    "Het was bijna een parodie op verliefdheid, zoals we ons die eerste tijd gedroegen."

    Uit De Dochter van Jessica Durlacher.

    Whut.

    [ bericht aangepast op 31 dec 2015 - 16:22 ]


    That is a perfect copy of reality.

    Dat is mijn grieks pensum wat niet uit 78 of meer bladzijden bestaat haha. Regel 78 dan maar.

    [...] voor meesters, een goedgezinde helpster voor slaven, goede medewerkster in [...]

    Nou ja, 't is een filosofische tekst :') Klinkt enigszins positief, denk ik? Deugd (Arete) spreekt erover, dus dat zal wel goed zijn :Y)


    Un rêve peut mourir mais on n'enterre jamais l'avenir.

    Want aardmannen eten paarden, pony's en ezels (en nog veel ergere dingen) en ze hebben altijd honger.
    -De Hobbit, J.R.R. Tolkien

    Euhm..


    If a writer falls in love with you, you can never die

    Met zijn kritiek op de kerk werd Erasmus een wegbereider van de Reformatie of Hervorming.

    Mijn geschiedenisboek :') Ben aan het leren, dus dat was het dichtsbijzijnde boek.

    Als het echt een leesboek moet zijn, is het dit:

    [But Galinda's family] continued to prefer rural Gillikin, with its fox haunts, its dripping dells, its secluded ancient pagan temples to Lurline.

    Wicked The Life And Times Of The Wicked Witch Of The West van Gregory Maguire.

    Het stuk tussen [] staat op bladzijde 77, maar ik dacht 'een halve zin plaatsen is ook bullshit'
    Al past het wel, denk ik.


    so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

    maf nog weini mensen op quizlet :(


    nobody say it was easy

    Bereken de limieten van de volgende functies voor x--> +infinity en voor x --> -infinity.

    Wow, mijn jaar wordt echt spannend. Je kan het natuurlijk ook diep opvatten en zeggen dat ik (x) geen limieten zal hebben dit jaar, tot in het oneindige zal gaan om mijn doel te bereiken? :')

    [ bericht aangepast op 19 jan 2016 - 17:19 ]


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Boven de bomen een kleurloos uitspansel waarlangs wolken voorbijdrijven als uren, etmalen, jaren, ook daar geen onraad.
    Dat belooft een heerlijk rustig jaartje te worden. (:
    Tenzij het betekent dat ik naar de hemel zou gaan...

    [ bericht aangepast op 19 jan 2016 - 17:26 ]


    Don't tell me the sky is the limit when there are footprints on the moon.

    (...)magic tended to dry uit the hair, wrinkle the skin and twist features into a chracteristic wince.

    Uit Barry Trotter and the Unnecessary Sequel van Michael Gerber :')


    take me back to the basics and the simple life