• Story
    "Once you've been chosen, you belong to them.'
    Rond 2100, Hawaii is verlaten. Sommige zijn nog bewoonbaar, waaronder het eiland Kauai. Alleen wonen hier niet de mensen die je zou verwachten.. Een soort \mythe' is hier naartoe gestuurd, vampiers. Hun geheim was in gevaar, de mensen waren in gevaar. Sommige konden niet in geheim leven, sommige konden hun dorst niet tegenhouden. Om er voor te zorgen dat de mensheid niet uitstierf zijn ze apart gezet. Aangezien de vampiers hun natuurlijk gedrag is om humanblood te drinken, krijgt iedere vampier een mens op zich. Dit is hun 'voorraad', dus om te kunnen overleven moeten ze de mensen in leven houden.



    Uitleg
    In deze RPG speel je een mens of een vampier.

    Taak vampier: Hou je mens in leven, dit is je enige levensvoorraad of je moet je koppigheid, je natuurlijk gedrag overwinnen door dierenbloed te drinken. (Bijzondere alternatief, hou het liefst bij humanblood om het verhaal levende te houden!)

    Taak mens: Je bent als mens bekend met de mythe, volgens de regering ben je 'uitverkorene' om de mensheid in leven te houden. Door middel om gekoppeld te worden aan een vampier, vastzittend op een verlaten eiland samen met deze wezens om mensen in andere werelddelen hun te leven behouden. Het weigeren om bloedvoorraad te zijn is jouw beslissing, meestal valt dit niet bepaald goed bij de vampiers.

    Wordt het een puur spel om te blijven leven, of val je stiekem in het gat der liefde en komt er meer ten sprake?




    Overige informatie

    • De locatie (als gegeven in de inleiding) is op het Hawaiiaanse eiland Kauai. Een tropisch eiland omgeven door strand, bossen en bergen met een warme temperatuur en de zon die ongeveer 99% van de tijd schijnt.
    • Vampieren kunnen overdag niet in de zon, alleen in de schaduw. Zodra de zon is gevallen komen de wezens naar buiten.
    • De mensen leven een normaal leven, ook al is er geen school en winkels. Benodigdheden zoals kleding, voedsel e.d. worden periodiek 'afgeleverd' door de regering.
    • Vampieren leven of in een eigen huis, of bij hun gekoppeld mens in huis. Overleg dit met elkaar.
    • Hou graag het aantal vampieren & mensen gelijk.
    • Ik probeer zoveel jongen - meisje te doen als jullie dit graag willen.
    • Het koppelen gebeurt met een randomizer. Heb je zelf een voorkeur geef dit dan even door.


    Regels

    Zoals elke rpg; de algemene Q regels om het een beetje gezellig te houden.

    • Typ middelmatige lange stukken, minimaal 200 woorden, 7 regels. Zorg ervoor dat je tegenspeler(s) ook inspiratie kunnen krijgen.
    • Praat ABN, dyslexie graag melden dan kunnen we er rekening mee houden.
    • Maximaal 2 personages p.p. Komen we te kort en wil je dat oplossen maar heb je al maximaal aantal personages dan kan dit overlegd worden.
    • Leeftijd mens ongeveer tussen 16 - 25
    • Houdt het aantal zoveel mogelijk gelijk
    • Hou het taalgebruik netjes.
    • 16+ graag onder een spoiler.
    • Reserveringen blijven drie dagen staan, als je meer tijd nodig hebt, meld het even..
    • Ruzie mag, maar hou het gezellig.
    • Communiceer met je tegenspeler als je ideeën, opmerkingen e.d. hebt.
    • Heb niet alléén contact met je partner, praat met andere vampiers/mensen e.d.


    Invullen
    Naam:
    Mens/Vampier:
    Leeftijd:
    Nationaliteit:
    Uiterlijk:
    Innerlijk:
    Voorkeur koppel: M - V / V - V / M - M + evt. naam.
    Extra:

    • Als je vampier bent, bij Leeftijd je 'normale' leeftijd en dan 'totale leeftijd.'


    Rollen

    Mensen. 1 vrouwelijke plek vrij, verder mannen .
    Naam • Faceclaim • Username.
    Jamila Alice Fordon • Poppys
    Molly Adriana Benediktson • Polovina
    Naya Young • Malyx
    Archibald Hambleton • Dizcoostin
    Girl • Bylot

    Vampiers. Stop vampieren.
    Naam • Faceclaim • Username.
    Girl • RemusJohnLupin
    Ciro Hoyt • Crater
    Cain Jonathan Montgomery • 'Ziegler
    Adeline Doan Sandlin • Eavan
    Paislee Xael Devine • Dizcoostin
    Coco Leasyn Hill • Zabini
    Girl • ItsImpossible
    Girl • jippiejajeej


    Topics
    • Rollentopic 1.
    • Praattopic 1.
    • Speeltopic 1.

    Dit is mijn eerste zelfgemaakte RPG. Dus vragen, tips, klachten e.d. zijn welkom ^^


    [ bericht aangepast op 3 jan 2016 - 22:18 ]

    jippiejajeej schreef:
    Ik heb mijn personage wat verandert, hopelijk is dat niet erg?



    Pssst bente wat heb je veranderd ? Heb geen zin om t Door te lezen ghehehe xD


    I'm not a princess, I don't need saving. I'm a queen, I've got this shit handled.

    jippiejajeej schreef:
    - Betrouwbaar
    Betrouwbaar is ze wel want als ze eenmaal haar woord heeft gegeven, dan houdt ze zich daar ook aan. Dan kan je er op aan dat ze je beschermt en zelfs haar leven zou geven. In ruil verwacht ze ook dat jij te vertrouwen bent. Wanneer ze aan iemands loyaliteit twijfelt zou ze ook minder snel haar woord geven.

    Dit komt me erg bekent voor haha.. ^^


    someone out there feels better because you exist

    Bylot schreef:
    (...)
    Dit komt me erg bekent voor haha.. ^^

    Serieus? Van waar? Een vriendin heeft me dr bij geholpen xD dus misschien dat zij ook zoiets gebruikt heeft.

    [ bericht aangepast op 4 jan 2016 - 7:22 ]


    If only our eyes saw souls instead of bodies how very different our ideals of beaty would be..

    jippiejajeej schreef:
    (...)
    Serieus? Van waar? Een vriendin heeft me dr bij geholpen xD dus misschien dat zij ook zoiets gebruikt heeft.


    Het is letterlijk gekopieerd van Bylot's rol bij Graceling.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Malyx schreef:
    (...)

    Het is letterlijk gekopieerd van Bylot's rol bij Graceling.


    Ja ik heb bij mijn vriendin er naar gevraagd ze zei dat ze het inderdaad ergens had zien staan, ik verander het wel, ik wil geen dingen die letterlijk overgetypt zijn. Waarschijnlijk zijn er een paar andere dan ook van iemand anders van quizlet -.-

    [ bericht aangepast op 4 jan 2016 - 11:10 ]


    If only our eyes saw souls instead of bodies how very different our ideals of beaty would be..

    Malyx --> Amberle


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    /

    [ bericht aangepast op 7 jan 2016 - 17:53 ]


    I'd rather be spitting blood, than have the silence fuck me up.

    Even een upje, gaat deze nog van start?


    I'm your little ray of pitch black.

    Nia schreef:
    Even een upje, gaat deze nog van start?



    Volgens mij als iedereen zijn/haar rol heeft ingevuld gaan we beginnen


    I'm not a princess, I don't need saving. I'm a queen, I've got this shit handled.

    ItsImpossible schreef:
    (...)


    Volgens mij als iedereen zijn/haar rol heeft ingevuld gaan we beginnen


    Nou, er zijn nu nog niet genoeg rollen dat elke vampier een mens kan krijgen :')


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    ItsImpossible schreef:
    (...)


    Volgens mij als iedereen zijn/haar rol heeft ingevuld gaan we beginnen


    Dysthymia heeft bijvoorbeeld nog gevraagd voor een rol, maar daar is niet meer op geantwoord. Om precies te zijn heeft de TS voor de laatste keer op drie januari gereageerd, dus misschien dat ze het wel vergeten is. Een eerste RPG is ook wel zwaar, dus ik heb er wel begrip voor, maar ze moet niet te lang wachten, want zo schrijven mensen uit, of vergeten ze het. Wat jammer is, want ik heb al te vaak herhaald dat ik dit RPG leuk vind, en ik heb veel moeite gedaan voor mijn rollen.


    I'm your little ray of pitch black.

    Amberle schreef:
    (...)

    Nou, er zijn nu nog niet genoeg rollen dat elke vampier een mens kan krijgen :')


    + dit inderdaad.


    I'm your little ray of pitch black.

    Ooh


    Wist ik wel x)

    Soort van :P


    I'm not a princess, I don't need saving. I'm a queen, I've got this shit handled.

    Ik denk niet dat deze nog van start gaat, dus ik schrijf mij uit.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Eigenlijk moet iemand dit RPG overnemen, er is namelijk genoeg animo naar.


    I'm your little ray of pitch black.