• Hoooooi! (:


    Geen idee of dit topic hier goed staat. Maar goed, ik doe eigenlijk niets met oud/nieuw, behalve zo om 12 uur even een glaasje proosten en wat mensjes een fijn nieuw jaar wensen. En ik verveel me, dus vroeg ik me af of ik de enigste ben die niets doet.

    So, who's with me, getting a party started here on Quizlet? (dance)



    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    @Megan
    Vooruit dan maar, omdat jij het bent. ;P

    @Rosa
    Ik zie aftiteling... C:


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Ik kijk ik houd van Holland (soort van alleen want de rest sjoelt en ik weiger dat nog te doen). Das wel leuk.


    Happy Birthday my Potter!

    Mijn vriend wilt nu perse naar zijn ouders toe maar ik wil eigenlijk gewoon slapen.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Lily_Evans schreef:
    Ik kijk ik houd van Holland (soort van alleen want de rest sjoelt en ik weiger dat nog te doen). Das wel leuk.


    Sjoelen kan best leuk zijn. c: Maar ook irritant als het niet lukt, hahaha.
    Wij zouden eigenlijk gaan sjoelen en biljarten, maar dat is dr niet van gekomen, want volgens mij hebben ze dr geen zin in. x)


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    ElfLord schreef:
    @Megan
    Vooruit dan maar, omdat jij het bent. ;P

    @Rosa
    Ik zie aftiteling... C:


    Hehehe, lief lief.
    Ik ga me nog even te goed doen aan oliebollen en zo champagne. Kinder champagne.


    but do you feel held by him? — does he feel like home to you? ( Anatomy » Midsommar )

    Ik verveel me ook heel erg. Ik vind het gezellig om spelletjes te spelen, maar ik ben alleen met m'n moeder en oma, en zij houden daar totaal niet van. Ze kijken alleen maar tv.. :/


    Everyone wants happiness without any pain, but you can’t have a rainbow without a little rain.


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Lily_Evans schreef:
    Ik kijk ik houd van Holland (soort van alleen want de rest sjoelt en ik weiger dat nog te doen). Das wel leuk.


    Omg anna, bijna het zelfde als bij ons thuis haha


    You were born original, don't die as a copy.

    ElfLord schreef:
    (...)

    Sjoelen kan best leuk zijn. c: Maar ook irritant als het niet lukt, hahaha.
    Wij zouden eigenlijk gaan sjoelen en biljarten, maar dat is dr niet van gekomen, want volgens mij hebben ze dr geen zin in. x)


    Niet als iedereen om je heen telkens honderd haalt elk jaar en jij er geen reet van kan. En ze per see willen tellen en opschrijven en als je je er dan slecht door voelt omdat het ELK jaar zo gaat dan kan je slecht tegen je verlies. Want sociale faalangst heb ik natuurlijk niet al jaren of zo. Ik haat mijn gezin met feestdagen. Gelukkig zo lekker vuurwerk afsteken ^^


    Happy Birthday my Potter!

    Lily_Evans schreef:
    (...)

    Niet als iedereen om je heen telkens honderd haalt elk jaar en jij er geen reet van kan. En ze per see willen tellen en opschrijven en als je je er dan slecht door voelt omdat het ELK jaar zo gaat dan kan je slecht tegen je verlies. Want sociale faalangst heb ik natuurlijk niet al jaren of zo. Ik haat mijn gezin met feestdagen. Gelukkig zo lekker vuurwerk afsteken ^^


    Ow bah, dan is sjoelen inderdaad minder leuk. Wij kunnen er geen van allen wat van, waardoor we om onszelf en elkaar kunnen lachen. De getallen die we halen maken ons hier ook niets uit. Dus dan is het natuurlijk direct heel anders.

    <3


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    NOG 2 MINUTEN!


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Pelekai schreef:
    Ik verveel me ook heel erg. Ik vind het gezellig om spelletjes te spelen, maar ik ben alleen met m'n moeder en oma, en zij houden daar totaal niet van. Ze kijken alleen maar tv.. :/


    Ben ik gelukkig niet de enige. Ik heb mijn ouders geprobeerd zover te krijgen om vanavond ook een spelletje te doen, maar de tv bleek interessanter.


    Physics is awesome

    Gelukkig nieuw jaar iedereen!


    ‘You must go on’. thrishanakru —> Gashina

    Castianna schreef:
    (...)

    Ben ik gelukkig niet de enige. Ik heb mijn ouders geprobeerd zover te krijgen om vanavond ook een spelletje te doen, maar de tv bleek interessanter.

    Vervelend he haha


    Everyone wants happiness without any pain, but you can’t have a rainbow without a little rain.

    Gelukkig nieuwjaar!


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried