• Hoihoi!
    Vroeger speelde ik zoveel spelletjes online, en een van de spelletjes die ik altijd speelde, naast Webpet en goSupermodel enzo, was Panfu. Op panfu.nl.
    Dus ik kwam die website net weer tegen, en ik dacht van, heuy ik ga een account maken, blijkt dat ik nog een account heb :'D Mijn account heet Rosacullen, want jaja, ik was vroeger een echte Twilightfan. Het is zo leuk om al die spelletjes weer opnieuw te spelen! Wie van jullie heeft vroeger ook Panfu gespeeld?


    It probably had more to do with the hurled bombs, thrown down by humans hiding in the clouds...

    Ik ken het niet. Wat is het voor een spel?

    KyloRen schreef:
    Ik ken het niet. Wat is het voor een spel?

    Op Panfu ben je een panda, en dan kan je spelletjes spelen en munten verdienen en daarmee kan je je boomhut versieren. Ik snap het zelf ook niet helemaal maar het was vroeger echt mijn ding, ik was ook echt supergoed in alle spelletjes hahaha


    It probably had more to do with the hurled bombs, thrown down by humans hiding in the clouds...

    Eledhel schreef:
    (...)
    Op Panfu ben je een panda, en dan kan je spelletjes spelen en munten verdienen en daarmee kan je je boomhut versieren. Ik snap het zelf ook niet helemaal maar het was vroeger echt mijn ding, ik was ook echt supergoed in alle spelletjes hahaha

    Oh oke :'D
    Dit topic doet me weer denken aan de spelletjes die ik vroeger speelde... ah zoveel nostalgie. <3

    Ik heb dit diehard gespeeld.


    Le Beau n’est que la promesse du bonheur | Will you dance, dear Emma? | page 28

    Fillion schreef:
    Ik heb dit diehard gespeeld.

    Kom chillen in mijn boomhut zou ik zeggen :Y)

    [ bericht aangepast op 3 jan 2016 - 11:26 ]


    It probably had more to do with the hurled bombs, thrown down by humans hiding in the clouds...

    Oh ja, ik heb dat echt lang gespeeld, tot je ineens voor allerlei dingen die eerst gratis waren, moest gaan betalen. Toen ben ik er maar mee gestopt. Ik had een heleboel kleren en zo, maar ineens was dat ook weg en ging ik in mijn kledingkast kijken. Om die kleren aan te trekken moest ik eerst even gaan dokken, no thanks.
    Voor de rest was het wel een leuk spel ^^


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Omg webpet, gosupermodel, panfu! Mijn computer jeugd grotendeels opgenoemd.:'D


    You were born original, don't die as a copy.

    Omfg ja. Ik heette Pandamastermini en ik had 2000 vrienden, lol.


    26 - 02 - '16

    Ik ken 't ook niet.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Heuj! Webpet bff's! :'D
    Al die modjes daar stangen enzo (duivel)

    Ben er uiteindelijk afgekickt. :')
    Panfu nooit gespeeld, wel gosupermodel! ^^

    [ bericht aangepast op 4 jan 2016 - 16:50 ]


    It took me four years to paint like Raphael, but a lifetime to paint like a child - Pablo Picasso

    Ik ken het van de TV reclames vroeger.:Y)


    Queer zijn is gewoon alles

    Hooverphonic schreef:
    Heuj! Webpet bff's! :'D
    Al die modjes daar stangen enzo (duivel)

    Ben er uiteindelijk afgekickt. :')
    Panfu nooit gespeeld, wel gosupermodel! ^^

    :Y) :Y) :Y)


    It probably had more to do with the hurled bombs, thrown down by humans hiding in the clouds...

    Bostick schreef:
    Oh ja, ik heb dat echt lang gespeeld, tot je ineens voor allerlei dingen die eerst gratis waren, moest gaan betalen. Toen ben ik er maar mee gestopt. Ik had een heleboel kleren en zo, maar ineens was dat ook weg en ging ik in mijn kledingkast kijken. Om die kleren aan te trekken moest ik eerst even gaan dokken, no thanks.
    Voor de rest was het wel een leuk spel ^^



    Dit, ik vond het echt oprecht geweldig, tot er ineens voor veel meer betaald moest worden dan voor alleen een paar kleine dingen.


    We've lived in the shadows for far too long.

    Debbaut schreef:
    Ik ken het van de TV reclames vroeger.:Y)


    Ik ook! Ik speelde altijd Digidier of Horse-nation.


    Wie durft te verdwalen, zal nieuwe wegen vinden!

    Ik volgens mij wel. Maar ik was meer een Habbo meisje. EN, gosupermodel. HAHA.


    but do you feel held by him? — does he feel like home to you? ( Anatomy » Midsommar )