• Samen met mijn zussen, haha.
    Ik kom oorspronkelijk uit hartje Brabant en daar kunnen we wel carnavallen, om het zo te zeggen. Ik wilde heel graag een regenboogjurkje kopen voor carnaval, maar die waren echt binnen twee uur uitverkocht. Gelukkig heb ik een creatieve moeder en heb ik haar dat jurkje laten zien via foto's en zij zei: 'Oh, maar dat kan ik wel maken, dat is niet zo moeilijk.' Ik dacht: Mijn moeder = grootste held op aarde.

    Maar toen bedacht ik me opeens: ik ben (sinds kort) ros, mijn middelste zus is blond en mijn oudste zus (die eveneens zwanger is, haha), is brunette! Nou, ja: hoezo toevallig. We hadden het op de groepsapp gezet en niet veel later hadden we besloten dat we als K3 zouden gaan, hahaha.

    Ik zal jullie nog wel op de hoogte houden met foto's van de voortgang van de jurkjes, maar ik heb nog wel een andere leuke vraag: Doen jullie mee met carnaval en zo ja: als wat ga je?

    Met mijn oudste zus:



    Mijn jurkje met mijzelf:

    [ bericht aangepast op 1 feb 2016 - 16:34 ]


    Deep inside, I've never felt alive

    Ha, wat leuk! C:
    Zelf doe ik niet aan carnaval.


    26 - 02 - '16

    Wij zouden dat misschien eens doen voor een conventie. :p


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Geweldig. Ik kan niet wachten op de foto's, Sofie! Zelf moet ik waarschijnlijk werken met carnaval, dus geen carnaval voor mij.


    Pretty is just a pretty word.

    Haha, klinkt echt leuk! ^^ Ik wil foto's zien. :3


    What would Emma do?

    Geen carnaval meer voor mij, heb er geen geld voor en evenals geen vrienden die er meer aan doen. Ik vond het wel altijd leuk. Maar als K3... dat is grappig, haha. Ik ben zeer benieuwd naar de foto's!


    I'm your little ray of pitch black.

    Haha, nice! Ik ben ook wen benieuwd naar foto's!:p


    Queer zijn is gewoon alles

    Ik kan niet wachten op foto's. =P


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    @Mensen die foto's willen: geduld, pls. Mijn moeder is geen eerste wereldwonder. Woensdag gaat ze naar de markt voor de stoffen. (;

    Nakotak schreef:
    Wij zouden dat misschien eens doen voor een conventie. :p

    Oh, dat is ook heel leuk ja. ^^

    Charbonneau schreef:
    Geweldig. Ik kan niet wachten op de foto's, Sofie! Zelf moet ik waarschijnlijk werken met carnaval, dus geen carnaval voor mij.

    Noooh, zonde! Er is niet één avond wanneer je wel kan? Ik moet namelijk ook de zaterdag werken, maar ik ga die avond gewoon lekker uit. ^^

    Nia schreef:
    Geen carnaval meer voor mij, heb er geen geld voor en evenals geen vrienden die er meer aan doen. Ik vond het wel altijd leuk. Maar als K3... dat is grappig, haha. Ik ben zeer benieuwd naar de foto's!

    Ah, zonde! D:


    Deep inside, I've never felt alive

    Je hebt toch ook nog een broer Sofie? Kan die dan niet als Gertje hahahaha


    Zij zingen, nijgen naar elkaar en kussen, geenszins om liefde, maar om de sublieme momenten en het sentiment daartussen.

    Ik werk juist in de avond! ;c


    Pretty is just a pretty word.

    Einar schreef:
    Je hebt toch ook nog een broer Sofie? Kan die dan niet als Gertje hahahaha

    Had ik ook al voorgesteld, maar ik denk dat Paul meer een plan trekt met zijn vriendengroep, doen ze meestal (;


    Deep inside, I've never felt alive

    Charbonneau schreef:
    Ik werk juist in de avond! ;c

    Noh, dat is al helemaal vervelend. Veel succes ermee dan!


    Deep inside, I've never felt alive

    Hehe ik ga zoals elk jaar weer naar het carnaval in Aalst. Ik weet nog niet zeker als wat, maar waarschijnlijk weer als agente zoals vorig jaar :3


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    Ben zeer benieuwd!!!

    Noragami schreef:
    Hehe ik ga zoals elk jaar weer naar het carnaval in Aalst. Ik weet nog niet zeker als wat, maar waarschijnlijk weer als agente zoals vorig jaar :3


    Nog nooit geweest en het is zo dichtbij. :')
    Ik wilde vorig jaar op mijn 100 dagen als K3 gaan met twee vriendinnen, maar we wisten niet hoe we aan die kleedjes konden geraken en niemand kon ze maken voor ons, dus ja.


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.