• Hallo,
    Mijn story doet mee aan SOTY(Story of the year). Ik heb wat motivatie nodig, nou ja, eigenlijk niet. Ik ga eerlijk tegen je zijn:
    Mijn concurrentie is veeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel te goed en ik maak ook geen schijn van kans te winnen (': (dus ik zou wel een kijkje bij hun story nemen, ze zijn super goed). Maar misschien vind je mijn story wel leuk dus... Klik!



    "Amicitia, tijd is slechts een illusie, een fout van onze voorouders. We kunnen het nu niet meer veranderen, maar we kunnen het negeren..."


    "Waarom zou ik afscheid van je nemen? We ontmoeten elkaar opnieuw, alleen niet morgen, maar gisteren..."


    "Soms lopen dingen anders dan je gedacht had, maar dat is geen reden om op te geven..."


    "Jij Amicitia bent bijzonder, jij behoort tot de uitverkorenen. Alleen moet je daarvoor wel één ding doen, iets dat in jouw ogen onmogelijk lijkt te zijn..."

    Amicitia word geboren in Ierland. Haar vader is dood, haar moeder mishandeld haar en daarom loopt ze weg als ze veertien jaar is. Ze vestigt zich bij een groepje vrienden en denkt gelukkig te zijn. Maar als één van die vriendinnen ernstig ziek word en nog één wens heeft, is ze vastbesloten die te vervullen. Daarvoor moet ze op reis, alleen die reis verloopt heel anders dan ze gedacht had...

    [ bericht aangepast op 16 jan 2016 - 18:29 ]


    i wanna die with you once or twice.

    Tuurlijk maak je wel kans! Ik zal straks eens kijken. Voor nu: mijn topics.

    (Koken en Quizlet gaan niet goed samen hihihi)


    26 - 02 - '16

    Bedankt (:


    i wanna die with you once or twice.

    Heb je ook een url? c;

    Oh nvm, ik heb hem al gevonden. Beter lezen Erieka D:

    [ bericht aangepast op 4 jan 2016 - 18:22 ]


    26 - 02 - '16

    Nog bedankt voor je Abo (:


    i wanna die with you once or twice.

    Graag gedaan ;D


    26 - 02 - '16

    Ook nog bedankt andere vijf abo's ^^


    i wanna die with you once or twice.

    En op jouw topic reageren mensen wel!
    Flunkemunk!


    You are my piece of paradise.

    Ik zal het eens bekijken want het klinkt leuk c:


    We accept the love we think we deserve. [ Atlas went Amavi ]

    Heel erg bedankt voor je abo Criostal ^^


    i wanna die with you once or twice.

    Lucens schreef:
    Heel erg bedankt voor je abo Criostal ^^


    Graag gedaan, de beschrijving had me al te pakken :')


    We accept the love we think we deserve. [ Atlas went Amavi ]

    Criostal schreef:
    Graag gedaan, de beschrijving had me al te pakken :')

    Da's fijn om te horen, ik heb namelijk heel lang gedaan over het opbouwen van de story, ik ben er niet echt tevreden mee, maar ja... XD


    i wanna die with you once or twice.

    Lucens schreef:
    (...)
    Da's fijn om te horen, ik heb namelijk heel lang gedaan over het opbouwen van de story, ik ben er niet echt tevreden mee, maar ja... XD


    Een beetje meer zelfvertrouwen hebben, hé ;]


    We accept the love we think we deserve. [ Atlas went Amavi ]


    Een beetje meer zelfvertrouwen hebben, hé ;]

    Makkelijker gezegd dan gedaan XD


    i wanna die with you once or twice.

    Niemand anders nog intresse? Nee, jammer maar toch bedankt (omdat je dit leest en er dus op geklikt hebt)


    i wanna die with you once or twice.

    Tien abo's (dance) Bedankt iedereen :P (maar het kunnen er nog veel meer worden )


    i wanna die with you once or twice.