• Ello!

    Ik ben bezig met het schrijven van een story en daarbij speelt een personage viool. Nou wil ik graag helemaal in de sfeer komen en dus luisteren naar mooie stukjes. Mijn vraag aan jullie is; willen jullie hier vioolnummers neerpleuren zodat ik inspiratie krijg?

    Geen zang en het liefst de viool centraal in het nummer.

    Danke schön. :Y)

    EDIT:
    Zijn er nog mensen die meer van dit soort nummers kennen? Met een ietwat duistere viool?

    [ bericht aangepast op 10 jan 2016 - 15:38 ]


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Ik ken geen viool nummers, maar zoek maar een Keltischr viool op, dat vind ik altijd heel mooi.

    Of... Muziek van Celtic woman, you raise me up bijvoorbeels


    Hard Work. Good-hearted. Loyalty. And Fair Play: I'm a Hufflepuff In Every Single Way.

    Gecko schreef:
    Taylor Davis!


    Thank you! *O*
    Tortura schreef:

    Yesss danke! ^^
    Laleah schreef:
    Ik ken geen viool nummers, maar zoek maar een Keltischr viool op, dat vind ik altijd heel mooi.

    Of... Muziek van Celtic woman, you raise me up bijvoorbeels

    Celtic woman ken ik toevallig al! Maar ik zal me eens wat meer gaan verdiepen in de keltische nummers, dankje! c:

    Zie edit

    KyloRen schreef:
    Zie edit

    Ik zou als ik jou was dan in je zoekterm sowieso altviool of cello toevoegen, omdat dit geen gewone viool meer is. Verder weet ik er persoonlijk niet echt eentje specifiek.
    Overigens, ik weet er wel eentje :W

    Maar die zoek je waarschijnlijk niet, haha.

    [ bericht aangepast op 10 jan 2016 - 16:31 ]


    Deep inside, I've never felt alive

    Peralta schreef:
    (...)
    Ik zou als ik jou was dan in je zoekterm sowieso altviool of cello toevoegen, omdat dit geen gewone viool meer is. Verder weet ik er persoonlijk niet echt eentje specifiek.
    Overigens, ik weet er wel eentje :W

    Maar die zoek je waarschijnlijk niet, haha.

    Nee dat is waar, er is wel het één en ander veranderd haha. Maar dankje voor de tip!

    Haha nah ik luister ook liever niet naar de bekendere nummers, als ik dan tijdens het schrijven deze muziek hoor ga ik alleen nog maar aan piraten denken. :'D

    KyloRen schreef:
    (...)
    Nee dat is waar, er is wel het één en ander veranderd haha. Maar dankje voor de tip!

    Haha nah ik luister ook liever niet naar de bekendere nummers, als ik dan tijdens het schrijven deze muziek hoor ga ik alleen nog maar aan piraten denken. :'D

    Ik dacht al: deze zoekt ze waarschijnlijk niet, die is iets te legendarisch x'D
    Nuja, ik wist niet of je wel wist dat het om een andere soort viool of zelfs instrument ging, daarom dat ik het eventjes zei. Misschien dat je dan ook makkelijker iets vindt op 't internet. Mijn oor zegt me trouwens dat die je in de beginpost hebt staan een cello is, puur omdat hij zóveel op die van "Jack Sparrow" lijkt en daarvan weet ik het 300% zeker dat het een cello is. :Y)


    Deep inside, I've never felt alive

    Peralta schreef:
    (...)
    Ik dacht al: deze zoekt ze waarschijnlijk niet, die is iets te legendarisch x'D
    Nuja, ik wist niet of je wel wist dat het om een andere soort viool of zelfs instrument ging, daarom dat ik het eventjes zei. Misschien dat je dan ook makkelijker iets vindt op 't internet. Mijn oor zegt me trouwens dat die je in de beginpost hebt staan een cello is, puur omdat hij zóveel op die van "Jack Sparrow" lijkt en daarvan weet ik het 300% zeker dat het een cello is. :Y)

    Hm ja maar in de beschrijving staat ook dat het een viool is. Dus het zal vast wel zo zijn. Achja ik ga mijn zoektocht gewoon nog even voortzetten. ^^

    KyloRen schreef:
    (...)
    Hm ja maar in de beschrijving staat ook dat het een viool is. Dus het zal vast wel zo zijn. Achja ik ga mijn zoektocht gewoon nog even voortzetten. ^^

    Als het een viool is, is het een altviool. Zo laag kunnen gewone violen niet.


    Deep inside, I've never felt alive