• Wieh, het lijkt al eeuwen geleden dat ik een usernameveranderingtopic maakte. Niet dat ik ondertussen niet van username ben verander - nee ik maak iedereen stapelgek met mijn obsessie om altijd weer wat beters te vinden. Daarom houd ik mijn profielfoto ook zo lang.

    Maar ja, terug naar het nu. Ik heet niet langer Theroux (van Louis Theroux, mijn allerfavorietste documentairemaker). Mijn nieuwe naam is Einar, van Einar Wegener. Dat was een Deense schilder. Als dit je ook maar enigszins interesseert, raad ik je aan de film The Danish Girl te kijken als die uitkomt. Daarin speelt Eddie Redmayne Einar. Voordat ik verder te veel vertel, zal ik ook zeggen dat ik deze naam heb gekozen omdat ik de betekenis van de naam Einar mooi vind. Het betekent namelijk Eenzame Strijder. En zo voel ik me toch tenminste 50 procent van de tijd.

    De creatieve vraag van vandaag luidt:

    Welke film wil jij graag zien?

    [ bericht aangepast op 6 jan 2016 - 22:20 ]


    Zij zingen, nijgen naar elkaar en kussen, geenszins om liefde, maar om de sublieme momenten en het sentiment daartussen.

    Haha, ik had al even een verward moment toen ik een pb kreeg dat Einar een nieuw hoofdstuk had geschreven. (Volgens mij loop ik nu trouwens ook officieel achter, oeps. Ik zal het nog inhalen.) (krul)
    Wel mooi! Ook leuk dat die naam nog een andere betekenis heeft.

    Ik ben al een week van plan om Philadelphia te kijken. ^^ Ik heb die film jaren geleden een keer gezien en ik weet nog dat het wel indruk maakte, maar het is wel echt lang geleden. Het is alleen ook niet zo'n hele vrolijke film, dus ik schuif het een klein beetje voor me uit, want het gaat over een man met AIDS die zijn ex-werkgevers aanklaagt omdat ze hem wegens zijn ziekte ontslagen hebben. Maar ik bedoel, het is een Acadamy Award winnende film uit 1993 over een homoseksuele man met Tom Hanks, Denzel Washington en Antonio Banderas in hoofdrollen, dus dat is sowieso iets wat ik nog een keer moet zien.


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Square schreef:
    Haha, ik had al even een verward moment toen ik een pb kreeg dat Einar een nieuw hoofdstuk had geschreven. (Volgens mij loop ik nu trouwens ook officieel achter, oeps. Ik zal het nog inhalen.) (krul)
    Wel mooi! Ook leuk dat die naam nog een andere betekenis heeft.

    Ik ben al een week van plan om Philadelphia te kijken. ^^ Ik heb die film jaren geleden een keer gezien en ik weet nog dat het wel indruk maakte, maar het is wel echt lang geleden. Het is alleen ook niet zo'n hele vrolijke film, dus ik schuif het een klein beetje voor me uit, want het gaat over een man met AIDS die zijn ex-werkgevers aanklaagt omdat ze hem wegens zijn ziekte ontslagen hebben. Maar ik bedoel, het is een Acadamy Award winnende film uit 1993 over een homoseksuele man met Tom Hanks, Denzel Washington en Antonio Banderas in hoofdrollen, dus dat is sowieso iets wat ik nog een keer moet zien.


    Oh, dat klinkt wel goed. Deze film gaat over een van de eerste transgenders + Eddie + kunst, dus ik ben om hahah.


    Zij zingen, nijgen naar elkaar en kussen, geenszins om liefde, maar om de sublieme momenten en het sentiment daartussen.

    Einar schreef:
    (...)

    Oh, dat klinkt wel goed. Deze film gaat over een van de eerste transgenders + Eddie + kunst, dus ik ben om hahah.


    Ohhh, dat is die film! Daarom kwam de titel me zo bekend voor. ^^


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Ik ben zo blij dat je dezelfde profielfoto houdt, anders zou ik zo verward zijn. In elk geval heb ik geen hoogstaande artistieke films op de planning staan.


    Rest in Peace, Son of Gondor

    SonOfGondor schreef:
    Ik ben zo blij dat je dezelfde profielfoto houdt, anders zou ik zo verward zijn. In elk geval heb ik geen hoogstaande artistieke films op de planning staan.


    Haha ja ik denk iedereen. En dan ben ik met blauw nog best opvallend ook


    Zij zingen, nijgen naar elkaar en kussen, geenszins om liefde, maar om de sublieme momenten en het sentiment daartussen.

    OH GOD OH GOD OH GOD
    Waarom moet je het letterlijk in mijn gezicht gooien voordat ik besef waar je nieuwe username vandaan komt? (Tss, ik had 'm nog gegoogled.)
    EDDIE


    Le Beau n’est que la promesse du bonheur | Will you dance, dear Emma? | page 28