• Naar het idee van Dysphoria is hier de derde editie van de Quizlet Verkiezingen! (bloos)

    Regels & info

    Hoe werkt dit?
    Met jullie hulp! De nominaties zijn inmiddels gesloten en de eerste en tweede stemronde zijn geweest. De uitslag komt binnenkort!

    Hoe nomineer ik iemand/iets?
    De nominaties zijn gesloten!

    De categorieën
    1 - Story van het jaar - max. drie nominaties per persoon!
    2 - Quiz van het jaar
    3 - Gedicht van het jaar
    4 - Lijstje van het jaar
    5 - Column van het jaar
    6 - Topic van het jaar
    7 - Reactie van het jaar
    - geef ook een link naar het topic + de pagina waarop de reactie te vinden is
    8 - Profiel van het jaar
    9 - User van het jaar
    10 - Moderator/Admin van het jaar
    - geen nominaties nodig
    11 - Bemiddelaar van het jaar
    - geen nominaties nodig
    12 - Bèta van het jaar
    - geen nominaties nodig
    13 - Columnist van het jaar
    - geen nominaties nodig (tenzij je iemand weet die in 2015 columnist was, maar inmiddels is gestopt)

    Hoe wordt er gestemd?
    Er zullen twee stemrondes zijn. De eerste is alleen voor categorieën waarin er meer dan tien nominaties zijn, zodat dat aantal verkleind kan worden naar iets wat in één poll past. Ik zal de verdeling over de polls per categorie laten bepalen door een website zoals deze, om alles zo eerlijk mogelijk te laten verlopen.
    In de tweede ronde is er voor iedere categorie één poll en worden de uiteindelijke winnaars gekozen.

    Vorige edities/topics
    2013: topic 1 - topic 2 - uitslag
    2014: topic 1 - topic 2 - uitslag
    2015: topic 1

    FAQ
    Mag ik meerdere personen/creaties nomineren?
    Ja, dit mag. Als je denkt dat meerdere personen/creaties een plaats verdienen, dan mag je dat gewoon doorgeven. Houd het wel op maximaal drie nominaties in de categorie stories! Deze wordt anders echt te groot.

    Mag ik mezelf of een van mijn eigen creaties nomineren?
    Nee, dit mag niet. Nominaties van accounts die er overduidelijk fake uitzien (bijvoorbeeld pas een paar dagen oud of bijna geen forumposts) zullen om deze reden worden geweigerd. Houd het alsjeblieft eerlijk, mensen!

    Moet ik mijn nominaties verantwoorden?
    Dit is niet verplicht, maar is wel leuk, vooral voor degene die genomineerd wordt.

    Mag ik een crewlid nomineren als user van het jaar?
    Ja, dat mag. Crewleden zijn ook users van Quizlet. Bij user van het jaar draait het erom hoe ze zijn als user, los van hun crewfunctie.

    Mag ik (creaties van) inactieve/gebande users nomineren?
    Dat hangt een beetje van de categorie af. Reacties of topics van inactieve of (niet permanent) gebande users wat mij betreft wel, want dat ga ik niet controleren. Creaties, profielen en de users zelf liever niet (je kunt immers hun profiel niet zien en bij inactieve users staan ook alle creaties op inactief, als ik me niet vergis).

    Maakt de activatiedatum uit bij creaties?
    Nee, de datum maakt op zich niet uit voor stories, quizzen, gedichten en columns. Iets wat uit eerdere jaren komt kan immers ook dit jaar nog wel heel populair of heel belangrijk voor mensen zijn geweest.

    Zijn ex-crewleden die in 2015 zijn gestopt ook genomineerd?
    Ja! Iedereen die in 2015 deel van de crew is geweest zal automatisch worden genomineerd, dus ook mensen die inmiddels zijn gestopt.

    Kan ik ook ergens op de admins (Emma/Krull en Rutger) stemmen?
    Ja, dat kan. Zij zullen meedoen aan de modpolls. Dat klopt natuurlijk niet helemaal, maar een aparte categorie voor admins werkt ook niet, met maar twee mogelijke kandidaten.

    Moet je naamsveranderingen doorgeven?
    Dat mag, maar het hoeft niet. Er zullen altijd wel mensen zijn die dat vergeten, dus het valt toch niet goed bij te houden. Ik zal als de nominaties sluiten controleren of de namen dan nog kloppen.

    Mag de reactie een reactie op een story of andere creatie zijn?
    Ja, dat mag. In dat geval zal ik dus een link naar (het juiste hoofdstuk van) de creatie nodig hebben, niet naar een topic.

    Als mijn profiel is genomineerd, mag ik dat dan nog aanpassen?
    Ja, want aan veel van de stories wordt ook gewoon nog gewerkt. Het zou wel handig zijn als je er tijdens de stemrondes niet al te veel aan zou veranderen, want het kan wat verwarrend worden als mensen de ene dag op je stemmen en ze je profiel de volgende dag niet meer kunnen herkennen. Maar op zich kan ik je niet stoppen, als je het toch wilt aanpassen. Je zult er niet voor worden gediskwalificeerd.

    Mag ik voor story van het jaar een one-shot nomineren?
    Ja, dat is geen probleem.

    Mag ik op mezelf/mijn eigen creatie stemmen?
    Ja, dat mag, maar natuurlijk zoals altijd maar één keer.

    Mag je in je story laten weten dat deze is genomineerd?
    Ja. Je mag ook naar het topic of de poll linken. Daar heb ik geen moeite mee, zolang er maar niet iets wordt beloofd in ruil voor stemmen of aan lezers wordt gevraagd om familieleden en vrienden ook te laten stemmen. Een berichtje met "hé jongens, dit verhaal is genomineerd en ik zou het leuk vinden als jullie zouden stemmen" is dus wel toegestaan.

    Hoeveel creaties/mensen gaan door naar ronde 2?
    Dit verschilt per categorie en is soms binnen de categorie nog afhankelijk van de verdeling over de polls. Hieronder staat een lijst, waarbij ik telkens heb geprobeerd om de helft van de creaties of mensen uit iedere poll door te laten, of wanneer dat niet mogelijk was, gewoon het hoogst mogelijke aantal. In categorieën waar de ene poll meer keuzes heeft dan de andere, heb ik berekend hoe de percentages van dingen die door gaan naar de tweede ronde zo gelijk mogelijk konden worden gemaakt en mijn oordeel daarop gebaseerd.
    1 - Story van het jaar
    > Vijf polls
    > Vier polls met negen nominaties, één poll met acht
    > Uit iedere poll twee door, tien totaal

    4 - Lijstje van het jaar
    > Twee polls
    > Één poll met zes nominaties, één poll met vijf
    > Uit iedere poll drie door, zes totaal

    8 - Profiel van het jaar
    > Twee polls
    > Beide zes nominaties
    > Uit iedere poll drie door, zes totaal

    9 - User van het jaar
    > Vijf polls
    > Drie polls met tien nominaties, twee met negen
    > Uit iedere poll twee door, tien totaal

    10 - Moderator/Admin van het jaar
    > Drie polls
    > Één poll met negen nominaties, twee polls met acht
    > Uit iedere poll drie door, negen totaal

    12 - Bèta van het jaar
    > Twee polls
    > Één poll met zeven nominaties, één poll met zes
    > Uit de zeven-poll vier door en uit de zes-poll drie door, zeven totaal

    13 - Columnist van het jaar
    > Twee polls
    > Beide zes nominaties
    > Uit iedere poll drie door, zes totaal



    Al genomineerd
    1 - Story van het jaar
    A Darkened Heart || HP van Laleah
    Affaire ~ Draco Malfoy [16+] van Potions
    Agony • concealed memories || Thranduil van Laleah, ProngsPotter & RickGrimes
    Badboy • Zayn J. Malik van MALIK93
    Bevroren Watervallen • Midden Aarde van Amphibian
    Black Coffee. • Mats Hummels [AFGELOPEN] van Hummies
    Captured • Calum Hood van Hemmingz
    De jongen met de beitel van Skrivbar
    Draken brengen geluk van SonOfGondor
    Dúath || Lord of the Rings van BB8
    Five Times - Mats Hummels. van Neuller
    Hunters • Diaval van Amphibian
    I fell for you ~Severus Snape~ van RickmanLover
    I Need a Minute | Thorin Oakenshield van Oakheart
    I'm not stupid! • Wolfstar van Pads
    Indian Summer - Larry van freestyle
    Into the Light • Loki [Afgelopen] van Amphibian
    I've searched the faces of the gods for ways to please you • Gladiator van Tamir & VaIerie
    [COMIC] Last Life van Druckmann
    London Sky || Michael G. Clifford van itsmagicc
    Observaties van een Muurbloem ~ [OP] van niniwa1
    One does not simply call Potter James || A Christmas Short Story van Lily_Evans
    Paperweight || Harry Styles van Iluna
    Pensieve van Founder
    Pretty Little Lie • Zayn Malik van Hamily
    Q-Magazine abonnement! van QMagazinep (Amphibian, Aserah, Dodeka, ElfLord & Lily_Evans)
    Royal Blood | N. Horan van STYLINSANE
    Schimmenspel || Winnaar SOTY 2015 van Lily_Evans
    Siriusly Gay || Marauders van Square
    Stereotype || Calum Hood van Monks
    Suikerbloesems van Wiarda
    Temporary Fix • Larry Stylinson van STYLINSANE
    The Curse of Forever van Vanderway
    The perfect brew for butterflies | Percy Weasley/Oliver Wood van Wiarda
    The Second Principle of Magic • Percy Weasley/Oliver Wood van Square
    Totally Upside Down Looking For That One Direction || Niall J. Horan [Afgelopen] van xLittleBirdx
    || Towers || One Direction || van PERRIE93
    Trouble - Luke R. Hemmings van Infrared
    Twisted | 5SOS • Teen Wolf. van Hummies & Neuller
    Uitgeschreven • Horror Short van Pads
    Unfriended • One Direction (16+) van STYLINSANE, Hamily, RBB & ThePooh
    Voldemort bestelt een pizza van SonOfGondor
    Yellow Pages | Tomlinson van Horlinson
    Young & Beautiful • Larry Stylinson van Aesthetiek

    2 - Quiz van het jaar
    Welke mythische held ben jij? van Einar
    S.L.I.J.M.B.A.L. Deel 7: Geschiedenis van de Toverkunst van ProngsPotter
    Welk Once Upon a Time personage ben je? van Pippilotta
    De grote Gilderoy Lockhart kennis quiz van Lily_Evans
    Welke legendarische vrouw schuilt in jou? van Hauntme
    Hoeveel weet je over Linkin Park? | Felicia van Poncho
    Wat zal jij zien in de Spiegel van Neregeb? van MaIfoys
    Lijk jij op Horatius? van Imago
    Ben jij een echte Stephen King fanaat? van Amphibian
    De grote Doctor Who quiz! van Queen_Margaery

    3 - Gedicht van het jaar
    Shields and Walls van Oakheart
    Mara van Einar
    Mystiek en geducht, stoffig en berucht. van Wasikowska
    Sprankje hoop van Wiarda
    Geluk van Wiarda
    Stads wonderland van Einar
    Sneeuwfuga van Wiarda
    Morgen is de titelpagina van Wasikowska
    Een sprookjeswereld en een realistische wereld. van Wijngaard
    De kleine dingen van Wijngaard

    4 - Lijstje van het jaar
    Verlaten Pretparken. van Neala
    non - human karakters, hoe zien zij eruit als mensen? van WhiteTiger
    Dingen die me op een doodnormale dag als deze extreem pissig kunnen maken van Probie
    Dingen die je niet moet zeggen tegen een student tijdens 'de blok' van Scandal
    Situaties in fanfictions die niet helemaal kloppen van kickthestickz
    Mijn stom-lijstje. van Kerstkoekje
    Stories • Midden Aarde van Leeshoekje
    10 reasons why I'm head over heels with Sleepy Hollows Ichabod Crane van Laleah
    Het soon-to-be 18 lijstje. van Saturnine
    Reasons why we all love Petyr Baelish van DanHowell
    Zeven redenen waarom Gilderoy Lockhart wel degelijk perfect is. van Lily_Evans

    5 - Column van het jaar
    Dystopian fantasy, uitgestorven of niet? van Nakotak
    Mijn faliekante misvatting over liefde van Mylintis

    6 - Topic van het jaar
    Het grote Wordwar topic || 013 van Lily_Evans
    Merry Readmas van Pads
    Het leeshoekje: een overzicht van alle actieve en afgeronde stories van Leeshoekje
    Eindejaarsbericht 2015 van Probie
    7 things I hate about you (while I'm reading) van Vanderway
    Nieuwe usernaam van Wijngaard
    {Coverstore 5} ~ DreamerN van DreamerN
    Scream en andere ongepaste filmtitels van Sherrinford
    Kerstdino's (late) kerstcadeau: Painkiller komt terug! van Painkiller

    7 - Reactie van het jaar
    De reactie van Wiarda in Lucht Je Hart • 349 op pagina 13
    Wiarda schreef:
    En knuffels voor iedereen hier, want het klinkt alsof we met z'n allen een beetje de conclusie kunnen trekken dat vandaag een Schijterige Dag was en dat morgen alles voorzichtig hopelijk misschien wat beter wordt. En jullie zijn schatten. Allemaal. En het is bijna Kerst (en ik haat Kerst maar dat terzijde want dit is een slijmerig liefdesbericht voor alle lucht je harters en waarschijnlijk ga ik nog genoeg klagen over Kerst in de aankomende dagen) en ik denk aan jullie allemaal en ik weet niet, op het moment wil ik gewoon een beetje een enorme groepsknuffel geven aan iedere gefrustreerde ziel die hier zijn hart lucht en wiens leven ik creepy volg door dit topic en voor wie ik met deze dagen van achter mijn computer stilletjes duim en cheer en al dat soort dingen. Dikke knuffelkus dus.

    Oké raar sentimenteel berichtje van vreemdeling op het internet weer voorbij

    De reactie van Lily_Evans in Het grote Wordwar topic || 014 op pagina 1
    Lily_Evans schreef:
    Pads schreef:
    MAT
    my awesome topics


    De reactie van Ratonhnhake in Eindejaarsbericht 2015 topic! op pagina 7
    Ratonhnhake schreef:
    leuk met mobiel typen woehoe

    Om te beginnen vind ik het lastig om namen te noemen. Tuurlijk, er zijn een aantal personen die het verdienen om even in de spotlights gezet te worden, maar hoe ik dat aan wil gaan pakken, daar wil ik nog even overna denken. Ik wil hier nu eerst een ander bericht brengen.

    Dit is voor iedereen die nog niet genoemd is en die zich vergeten voelt.

    Het is onmogelijk voor mij om jullie allemaal apart aan te spreken. Had dat gekund, dan had ik dat met liefde gedaan, maar die groep is (helaas) enorm. Toch horen jullie erbij. Ook jullie maken een belangrijk deel uit van Quizlet en zelfs al ziet niet iedereen het, toch is het zo! Jullie verdienen dat plekje in de spotlight net zo hard als de rest die wel is genoemd. De reden dat ik dan ook moeite heb met het noemen van namen, is omdat ik eigenlijk niemand buiten wil sluiten (al geloof ik dat niemand dat wilt en dat ook bewust zou doen hier). Daarom wil ik dit bericht opdragen aan iedereen hier die zich vergeten voelt. Nu hoop ik niet dat het bericht een onvolgbaar geheel is geworden, omdat ik me nu al niet meer kan herinneren waar ik dit bericht mee gestart heb (hehe), maar ik hoop dat mijn boodschap zo duidelijk is! Een dikke knuffel van mij voor jullie allemaal!


    De reactie van ProngsPotter in NaNoWriMo november 2015 - Topic 4 op pagina 3
    ProngsPotter schreef:
    (...)

    Awh, ik ben ook altijd zo onhandig. Of pech hebber, zit ik net vijf minuten te warren, komt mijn vader met de vraag of ik éven wil helpen. Zucht.
    Omdat jullie nu druk aan het schrijven zijn zien jullie dit nog niet (ALTHANS DAT MAG IK HOPEN >:) <-- dat moet een beetje een duivels gezichtje zijn, maar q maakt er dit van :') Ghehe)

    Maarr

    JULLIE KUNNEN HET WEL!!
    kOM OP! DRUK DE TOETSEN IN! eN WEER EEN NIEUWE ZIN, HUPLA :)
    WOeiiiwiw *O* *O* *O*
    Kom op, nog een woordje erbij!!

    Kom op Natas, die drie hoofdstukken mogen er prima vier zijn!!
    Inge, pepernoten brengen geluk, en je pech is al bij het glas water weggelopen, dus ik verwacht hoge resultaten!!
    Anna, spekkies was een heeel goed idee, dus ik weet zeker dat je een top-stukje aan het schrijven bent!
    VulturiLover, ik ken jou niet zo goed, maar schrijf als een ware fangirl!!


    JEeeuuuyy

    En nu moet ik nog eens een keer aan mijn franse woordjes ):

    De reactie van BB8 in Nieuw usernaam op pagina 1
    BB8 schreef:
    Wijngaard is in elk geval nog niet bezet :x


    8 - Profiel van het jaar
    Psychopaths
    Colossus
    Criostal
    ElfLord
    Kangster
    Kylo
    KyloRen
    Amberle
    McAlister
    Pads
    Scandal
    SonOfGondor

    9 - User van het jaar
    Amphibian
    Neuller
    Audacity
    Wookie
    BB8
    Bostick
    Buurman_Mol
    Debbaut
    Deviantart
    ElfLord
    Wasikowska
    Galinda
    Grassi
    JamesPotter
    Jensen
    Kangster
    Kerstdino
    Krampus
    Krull
    Kylo
    Laleah
    Ledecky
    Lily_Evans
    Lucens
    Noragami
    Pads
    Painkiller
    Probie
    ProngsPotter
    Ratonhnhake
    RickGrimes
    Saberhagen
    Rudolf
    Poncho
    Sycia
    Scandal
    Scribe
    Cleese
    _Shinx
    SPECS
    Square
    Einar
    Reigns
    Vrataski
    Wallen
    Wiarda
    Wijngaard
    Zandkit

    10 - Moderator/Admin van het jaar
    Cleese
    Debbaut
    Fisher
    Hazy
    Jensen
    Junns
    Kerstdino
    Krull
    Ledecky
    Lily_Evans
    marshmellow
    Memoria
    Meraki
    Peralta
    Poncho
    Rasalhague
    Reigns
    Remington
    Rudolf
    Rutger
    Scandal
    Scribe
    Sherrinford
    Tamir
    Yoda

    11 - Bemiddelaar van het jaar
    DrDashy
    Einar
    Macabre
    Nakotak
    Tortura
    Vrataski

    12 - Bèta van het jaar
    Amphibian
    BlueJays
    Corday
    Gisborne
    Hiiragi
    Kvothe
    Mylintis
    Probie
    Square
    VaIerie
    Wiarda
    Wookie
    Yayde

    13 - Columnist van het jaar
    BB8
    Candela
    Chandler
    Cresseyde
    Fisher
    Horowitz
    Mylintis
    Nakotak
    Patholoog
    Quies
    Saberhagen
    Scandal



    *O* De uitslag! *O*

    [ bericht aangepast op 6 feb 2016 - 17:54 ]


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Square schreef:
    (...)

    Misschien heb ik er volkomen overheen gelezen, maar ik geloof niet dat ik hier ooit eerder iets van heb gehoord? Ik heb niet de beschrijvingen van alle stories doorgelezen, dus ik wist niet dat het een vertaling was.
    Op zich heb ik ook niet meteen het gevoel dat dit een reden is om je story uit te sluiten. Er zijn wel meer dingen genomineerd die niet helemaal standaard zijn - Q-Magazine is bijvoorbeeld geen verhaal. Het is wel iets waar mensen veel werk in steken, en ik neem aan dat dat bij jou ook zo is, want vertalen kost een hoop tijd. Ik vind het persoonlijk prima dat die story ertussen staat. ^^ (Of gaat dit over vorig jaar of zo? Heb ik toen iets anders gezegd?)

    Als je zelf liever niet wilt dat je story meedoet, kan ik hem wel nog weghalen, natuurlijk. Het is een beetje jammer dat de polls nu al zijn gemaakt, maar het kán, als dat is wat je wilt.

    Oh um nou er is tegen mij gezegd dat het gediskwalificeerd was omdat het niet origineel was, maar ik heb er zelf geen problemen mee als het meedoet aan de verkiezing. ^^


    He cannot pass by without touching and moving and shaping and changing every thing, every boy-city, in his path.

    Amberle schreef:
    Ik denk dat het sowieso beter is als mensen een reden moeten geven waarom ze iemand nomineren voor user van het jaar, want ik kan sommige gewoon echt niet serieus nemen :') + dan krijg je misschien wat minder van vriendjespolitiek

    Ik vind het sowieso een goede suggestie als users anoniem worden genomineerd en het zou inderdaad ook niet verkeerd zijn als de reden erbij vernoemd werd. Want nu was het best wel van 'oh, ik ben niet genomineerd!', 'oh, balen zeg, dan doe ik dat wel even voor je.' Daardoor begon het inderdaad wel heel erg op vriendjespolitiek te lijken.


    Every villain is a hero in his own mind.

    Amberle schreef:
    Ik denk dat het sowieso beter is als mensen een reden moeten geven waarom ze iemand nomineren voor user van het jaar, want ik kan sommige gewoon echt niet serieus nemen :') + dan krijg je misschien wat minder van vriendjespolitiek



    I agree with this also.


    That is a perfect copy of reality.

    Einar schreef:
    (...)

    haha ja ik spotte het net. Maar ik dacht dus dat er nomaliter gebruik werd gemaakt van een moderatorpoll. Maar ach ja i don't know


    Nee, vorig jaar waren het ook doodgewone polls. ^^
    Ik kreeg wel het aanbod van de mods dat ze modpolls zouden kunnen maken, wat ik heel aardig vond, maar ik regel het liever zelf en vond het ook leuker als mensen de tussenstand gewoon al zouden kunnen zien. Ik weet dat ik daar altijd erg nieuwsgierig naar ben, namelijk. :Y)



    Sycia schreef:
    Ik wil nu echt niet als een zeikerd overkomen, maar ik keek net door de user van het jaar polls en ik zag dat best wel veel crewleden zijn genomineerd voor user van het jaar. Ik snap dit ook wel, maar ergens heb ik zoiets van, misschien is het I don't know "eerlijker" als crewleden niet genomineerd kunnen worden voor user van het jaar? Ze zijn namelijk al standaard genomineerd voor de crewpolls. Ook kent iedereen de moderators/beta-readers etcetera en zal er op hun ook sneller gestemd worden. Hierdoor maken de "normale" users minder kans, naar mijn gevoel.

    I know, ik kom hier heel laat mee, maar misschien een ideetje voor volgend jaar? Ik typ gewoon mijn gedachten uit, don't kill me. :c


    Haha, geen hooivorken en fakkels hier, geen zorgen. ^^
    Ik snap ook waar je vandaan komt, maar ik ben het niet echt met je eens. Crewleden zijn over het algemeen inderdaad bekende gezichten op Q, en deels heeft dat er waarschijnlijk mee te maken dat ze crew zijn, maar het werkt ook andersom - ze zijn crew omdat ze veel op Q zitten. Er zijn ook een hele hoop "normale" users die erg bekend zijn, voor mijn gevoel. Daarnaast is er een verschil tussen de crewlid van het jaar en user van het jaar, in mijn ogen. Het ene gaat over hoe mensen functioneren in hun functie, dus als mod/admin, bemiddelaar of bèta, en het andere over hoe ze daarbuiten zijn. Hun crewfunctie is iets wat ze vrijwillig extra doen, maar in essentie zijn ze ook nog steeds een user van Q die actief kan zijn op het forum, geweldige reacties op verhalen kan achterlaten, met leuke initiatieven of topics kan komen en al het andere kan doen waardoor een user de titel user van het jaar zou kunnen verdienen. Dat staat redelijk los van elkaar. Iemand kan een geweldige bèta zijn maar nauwelijks zichtbaar zijn als user, en andersom kan iemand ook super gezellig en actief zijn als user maar haar functie slecht vervullen (hoewel dat hopelijk niet voorkomt, haha).
    Ik besef wel heel goed dat ik zelf crew ben. Ik hoop dat ik niet ontzettend partijdig overkom daardoor. (krul)

    Edit: Ik was super traag met typen en dus zijn er al tig andere reacties die dit veel korter zeggen, haha. Maar goed, dit was dus mijn mening. :'D

    [ bericht aangepast op 12 jan 2016 - 0:11 ]


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Aesthetiek schreef:
    (...)
    Oh um nou er is tegen mij gezegd dat het gediskwalificeerd was omdat het niet origineel was, maar ik heb er zelf geen problemen mee als het meedoet aan de verkiezing. ^^


    Huh, heb ík dat gezegd? Ik kan me daar echt helemaal niets van herinneren. :'D
    Het is wel mogelijk, maar dan heb ik een tijdelijke black-out, haha.


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Het idee van een reden geven voor nominaties bij user van het jaar werd eerder ook al geopperd in een discussie in het Lucht Je Hart topic. Ik vind dat op zich een goed plan, maar het probleem is dat ik geen idee heb hoe ik die redenen zou moeten beoordelen. Sommige mensen hebben echt iets gedaan wat aan te wijzen valt (initiatieven in topics, bijvoorbeeld) maar andere mensen zijn gewoon een positieve en gezellige aanwezigheid op het forum en zijn daarom als user belangrijk voor mensen. Ik vind dat het ook mogelijk moet zijn daarvoor genomineerd te worden. Dan krijg je echter weer het probleem dat het erg gemakkelijk is om over iedereen te zeggen dat ze gezellig zijn in topics, en dan hebben redenen dus meteen niet meer veel nut.

    Ik ben dus voor, maar ik weet niet precies hoe ik zo'n regel zou moeten laten werken in de praktijk. (no_chears) Ik sta wel open voor suggesties, natuurlijk.


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Peralta schreef:
    (...)
    In mijn herinnering wel... Don't shoot me if I'm wrong. (;


    Het kan hoor, maar ik heb echt gaten in mijn geheugen. :'D


    What would Emma do?

    Square schreef:
    Het idee van een reden geven voor nominaties bij user van het jaar werd eerder ook al geopperd in een discussie in het Lucht Je Hart topic. Ik vind dat op zich een goed plan, maar het probleem is dat ik geen idee heb hoe ik die redenen zou moeten beoordelen. Sommige mensen hebben echt iets gedaan wat aan te wijzen valt (initiatieven in topics, bijvoorbeeld) maar andere mensen zijn gewoon een positieve en gezellige aanwezigheid op het forum en zijn daarom als user belangrijk voor mensen. Ik vind dat het ook mogelijk moet zijn daarvoor genomineerd te worden. Dan krijg je echter weer het probleem dat het erg gemakkelijk is om over iedereen te zeggen dat ze gezellig zijn in topics, en dan hebben redenen dus meteen niet meer veel nut.

    Ik ben dus voor, maar ik weet niet precies hoe ik zo'n regel zou moeten laten werken in de praktijk. (no_chears) Ik sta wel open voor suggesties, natuurlijk.


    Naja, als het anoniem zou zijn, dan zou je ook kunnen doen dat iemand een minimum aantal stemmen nodig heeft om überhaupt genomineerd te worden.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Amberle schreef:
    (...)

    Naja, als het anoniem zou zijn, dan zou je ook kunnen doen dat iemand een minimum aantal stemmen nodig heeft om überhaupt genomineerd te worden.


    Dat kan ook, maar dat is al min of meer waar de eerste ronde voor is. De mensen die alleen genomineerd zijn omdat één persoon dat graag wilde en die verder niemand kent, worden er in deze ronde heel snel uit gefilterd.


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Omg ik zie dat ik aardig hoge stemmen heb gekregen voor mijn comic.
    Ik ben sprakeloos. Echt super lief van de mensen die hebben gestemd. Dank jullie wel <3

    Square schreef:
    Het idee van een reden geven voor nominaties bij user van het jaar werd eerder ook al geopperd in een discussie in het Lucht Je Hart topic. Ik vind dat op zich een goed plan, maar het probleem is dat ik geen idee heb hoe ik die redenen zou moeten beoordelen. Sommige mensen hebben echt iets gedaan wat aan te wijzen valt (initiatieven in topics, bijvoorbeeld) maar andere mensen zijn gewoon een positieve en gezellige aanwezigheid op het forum en zijn daarom als user belangrijk voor mensen. Ik vind dat het ook mogelijk moet zijn daarvoor genomineerd te worden. Dan krijg je echter weer het probleem dat het erg gemakkelijk is om over iedereen te zeggen dat ze gezellig zijn in topics, en dan hebben redenen dus meteen niet meer veel nut.

    Ik ben dus voor, maar ik weet niet precies hoe ik zo'n regel zou moeten laten werken in de praktijk. (no_chears) Ik sta wel open voor suggesties, natuurlijk.


    Je kan ook de reden niet gebruiken om mensen wel of niet binnen te laten, maar erbij vermelden, zodat users die stemmen kunnen zien waarom iemand genomineerd is. Dan zie je meteen het verschil of dit slechts is omdat hij/zij crewlid is, of juist omdat hij/zij veel als user gedaan hebben. En dan kan je ook zien wat anderen dan wel niet gedaan hebben in die lijst, wat toch de drempel al lager maakt om op een wat voor jou onbekendere te stemmen. Als ik zou zien dat iemand echt iets mega cools/liefs/leuks voor Q heeft gedaan, maar ik die persoon verder niet ken, zou ik toch zelf wel op die persoon kunnen stemmen. Eerder dan op iemand die ik slechts ken en waar ik verder geen idee van heb wat die nou precies dit jaar voor speciaals heeft gedaan dan.


    Happy Birthday my Potter!

    Leuk!! Ik ga vandaag eens stemmen hahah

    Lily_Evans schreef:
    (...)

    Je kan ook de reden niet gebruiken om mensen wel of niet binnen te laten, maar erbij vermelden, zodat users die stemmen kunnen zien waarom iemand genomineerd is. Dan zie je meteen het verschil of dit slechts is omdat hij/zij crewlid is, of juist omdat hij/zij veel als user gedaan hebben. En dan kan je ook zien wat anderen dan wel niet gedaan hebben in die lijst, wat toch de drempel al lager maakt om op een wat voor jou onbekendere te stemmen. Als ik zou zien dat iemand echt iets mega cools/liefs/leuks voor Q heeft gedaan, maar ik die persoon verder niet ken, zou ik toch zelf wel op die persoon kunnen stemmen. Eerder dan op iemand die ik slechts ken en waar ik verder geen idee van heb wat die nou precies dit jaar voor speciaals heeft gedaan dan.


    Dat is inderdaad wel een optie! ^^ Als mensen dat fijn zouden vinden, kan dat volgend jaar worden gedaan.


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Ik ga niet stemmen, maar ik ben wel benieuwd naar wie er zullen winnen dit jaar. (:


    "Her heart was a secret garden, and the walls were very high."

    Wait a minute, wie en wat en wanneer heeft Draken Brengen Geluk genomineerd?

    Sorry, ik checkte net even Story van het jaar en ik ben verward. Bedankt onbekende persoon, denk ik? Ik heb geen energie om het hele nominatie topic (topics?) door te spitten.


    Rest in Peace, Son of Gondor