• Nu zit ik al een tijdje op Quizlet, nu heb ik in oktober 2014 How to Train Your Dragon voor het eerst gezien en ik vind de animatiefilm geweldig.
    Dus mijn vraag is eigenlijk: Zitten hier nog How to Train your Dragon-fans?

    Wie is je favoriete HTTYD-personage?


    'If you think this has a happy ending; you haven't been paying attention,' Ramsay Bolton GOT

    jup hier!


    "Everytime I see the red hair bouncing so gracefully, I remember how much damage I did to that magnificient flower..."

    Count me in as well. En waarom kan ik geen toothless uitkiezen?


    If only humans could have vertical asymptotes ~ Quinn

    Sensate schreef:
    Count me in as well. En waarom kan ik geen toothless uitkiezen?


    Omdat ik niet aan de draken had gedacht :X


    'If you think this has a happy ending; you haven't been paying attention,' Ramsay Bolton GOT

    AnkeHaddock schreef:
    (...)

    Omdat ik niet aan de draken had gedacht :X

    tss.. hoe kan je xD


    If only humans could have vertical asymptotes ~ Quinn

    Yess!

    Vonden jullie de tweede film ook wat tegenvallen, of lag dat aan mij?


    When time and life shook hands and said goodbye.

    Sempre schreef:
    Yess!

    Vonden jullie de tweede film ook wat tegenvallen, of lag dat aan mij?


    Ik vond hem evengoed, alleen een tikkeltje te zwaar. Ik heb echt zitten huilen (':


    Mhm?

    Sonder schreef:
    (...)

    Ik vond hem evengoed, alleen een tikkeltje te zwaar. Ik heb echt zitten huilen (':


    Jaaaa, dat klopt. Ik had alleen echt lang nodig om er weer in te komen, maar misschien is dat ook omdat ik deel 1 zo lang geleden had gezien haha


    When time and life shook hands and said goodbye.

    Waar zijn Toothless, Stormfly, Hookfang, Meatlug en Barf & Belch? HTTYD fan meldt zich.

    Barf en Belch vind ik trouwens echt gaaf, dat ze nog niet gestoord worden van de tweeling.


    Physics is awesome

    Sempre schreef:
    Yess!

    Vonden jullie de tweede film ook wat tegenvallen, of lag dat aan mij?


    Ik heb bijna zitten huilen in de bioscoop en ik vond dat ze wel heel snel verder gingen daarna. En dan dat met Toothless, dat brak echt mijn hart.


    Physics is awesome

    Sempre schreef:
    Yess!

    Vonden jullie de tweede film ook wat tegenvallen, of lag dat aan mij?


    Idd, die vond ik echt tegen vallen. Helemaal niet zo leuk eigenlijk.
    De eerste was echter wel heel tof.


    Aan niets denken is ook denken.

    Ik vond de tweede wel goed, maar wat vinden jullie van de serie, Riders of Berk, Defenders of Berk en Race to the Edge?


    'If you think this has a happy ending; you haven't been paying attention,' Ramsay Bolton GOT

    AnkeHaddock schreef:
    Ik vond de tweede wel goed, maar wat vinden jullie van de serie, Riders of Berk, Defenders of Berk en Race to the Edge?


    Die vond ik wel goed, ik vind vooral dat de nieuwe draken het leuk maken en dat je wat meer kanten van de andere draken leert kennen.


    Physics is awesome

    ik vond zelf de tweede ook goed, maar de eerste iets leuker. De serie moet ik zelf nog kijken ##


    If only humans could have vertical asymptotes ~ Quinn

    Ik heb alles al gezien. Ik vind persoonlijk de serie goed omdat je niet enkel de draken beter leert kennen maar ook de mensen zoals Hiccup en co


    'If you think this has a happy ending; you haven't been paying attention,' Ramsay Bolton GOT

    Oh die serie moet ik dan even gaan kijken.


    Aan niets denken is ook denken.