• The Coffee Corner!


    The Coffee Corner is een opkomend koffiecafé waar je kan genieten van een warme mok dampende koffie en indien gewenst, een goed boek (boekenkasten achteraan te vinden). Dit is een plaats waar je kan samenkomen met vrienden, een babbeltjes kan slaan of kan wegdromen in één van de gezellige zetelhoekjes.

    DRANK VAN DE MAAND
    • Januari: chocomelk met slagroom


    Coffee doesn't ask silly questions, coffee understands.


    Coffee has given me unrealistic expectations
    of productivity.


    WERKNEMERS
    Painkiller | Qing | Manager | 15
    Thominho | Sylvie | Serveerster | 21
    Bostick | Kelly | Kok | 19
    Wookie | Lotta | Barista | 14
    Debbaut | Jarne | Head of Security | 16
    Saberhager | Erieka | Cafékat | 20
    Ratonhnhake | Wendy | Sollicitant | 18
    Valet | Megan | Vaste huiszangeres | 17

    KLANTEN
    ElfLord | Yolanda | Vastste klant | 19
    Ledecky | Melissa | Liefmans Fruitesse on the rocks-verslaafde | 17
    Rudolph | Gail | Extra Virgin | 19
    Kerstdino | Felicia | Oude dame breiende dame in hoekje | 19
    Theroux | Margot | Drinkt-cappuccino-alsof-het-water-is | 21
    SonOfGondor | Marleen | Klant | 20
    Criostal | Arlyn | Koffieverslaafde | 18


    DRANKLIJST
    • In progress

    WETTEN
    • Geen Starbucks of andere neppe koffie toegelaten.
    • Houd je aan de wetten van Quizlet
    • Wie aflsuit, opent opnieuw
    • Iedereen is welkom!

    [ bericht aangepast op 16 jan 2016 - 19:31 ]


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    Debbaut schreef:
    (...)

    Gewoon het werk op zich dat niet bij mij past. daar komt nog bij dat m'n bazen niet echt fijn zijn.


    Oh, dat is echt vervelend, had ik ook bij mijn werk.


    16 - 09 - '17

    Reigns schreef:
    (...)

    Oh, dat is echt vervelend, had ik ook bij mijn werk.


    Ben je toen ook gestopt?


    Queer zijn is gewoon alles

    Debbaut schreef:
    (...)

    Ben je toen ook gestopt?


    Ja. Ik had daar gesolliciteerd, omdat ik dacht dat ik in de winkel moest helpen, maar bleek dat ik kassa moest doen. Ik haatte het serieus om achter de kassa te zitten, omdat ik niet graag de hele tijd zit en met geld bezig ben. Daarnaast behandelde die baas mij als een stuk vuil. Alles wat ik fout deed was mijn schuld, omdat ik de nieuweling was. Die collega's konden ook nog eens enorm roddelen, waar ik ook al niet tegen kan, dus ik voelde mij daar sowieso wel niet thuis. Als ik vroeg om eens te helpen in de winkel, mocht ik dat niet, want ik was kassierster. Ik was blij dat het interim was ik dus gewoon weg kon gaan, want ik werd daar gewoon gek. Op die manier ga je toch niet graag werken?


    16 - 09 - '17

    Reigns schreef:
    (...)

    Ja. Ik had daar gesolliciteerd, omdat ik dacht dat ik in de winkel moest helpen, maar bleek dat ik kassa moest doen. Ik haatte het serieus om achter de kassa te zitten, omdat ik niet graag de hele tijd zit en met geld bezig ben. Daarnaast behandelde die baas mij als een stuk vuil. Alles wat ik fout deed was mijn schuld, omdat ik de nieuweling was. Die collega's konden ook nog eens enorm roddelen, waar ik ook al niet tegen kan, dus ik voelde mij daar sowieso wel niet thuis. Als ik vroeg om eens te helpen in de winkel, mocht ik dat niet, want ik was kassierster. Ik was blij dat het interim was ik dus gewoon weg kon gaan, want ik werd daar gewoon gek. Op die manier ga je toch niet graag werken?


    Wauw, wat een rotsfeer. Da's nog erger dan bij mij! Mijn collega's vallen tenminste mee.
    Heel begrijpelijk dat je dan weggaat.


    Queer zijn is gewoon alles

    Debbaut schreef:
    (...)

    Wauw, wat een rotsfeer. Da's nog erger dan bij mij! Mijn collega's vallen tenminste mee.
    Heel begrijpelijk dat je dan weggaat.


    Er waren drie meisjes waar ik wel mee overeen kon komen. Pauzes waren trouwens ook altijd stom daar.


    16 - 09 - '17

    Reigns schreef:
    (...)

    Er waren drie meisjes waar ik wel mee overeen kon komen. Pauzes waren trouwens ook altijd stom daar.


    Mja, kan ik begrijpen.


    Queer zijn is gewoon alles

    Achja, blij dat ik er van af ben, nu jij nog xp


    16 - 09 - '17

    Pfff. Dat NJAO is reuze leuk en ik kan het goed vinden met iedereen. Maar zo'n weekend kost zo'n 80 euro en dat is een heleboel geld dus nu twijfel ik of ik het moet doorzetten of niet. :C


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    ElfLord schreef:
    Pfff. Dat NJAO is reuze leuk en ik kan het goed vinden met iedereen. Maar zo'n weekend kost zo'n 80 euro en dat is een heleboel geld dus nu twijfel ik of ik het moet doorzetten of niet. :C


    Wat is NJAO?


    16 - 09 - '17

    Reigns schreef:
    (...)

    Wat is NJAO?


    Nederlands Jeugd Accordeon Orkest. Komen eens per maand ergens in NL bij elkaar en repeteren dan + treden eventueel op. Dit weekend waren we in Meppel dus dat was gelukkig dichtbij. Maar eerst komende keer bijvoorbeeld is het in Krommenie en das onwijs ver voor mij en dus heel duur, want ik heb geen gratis OV. Dus nu weet ik niet of ik het door moet zetten of niet. I mean, de mensen zijn echt onwijs leuk, maar het is zo duur...


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    ElfLord schreef:
    (...)

    Nederlands Jeugd Accordeon Orkest. Komen eens per maand ergens in NL bij elkaar en repeteren dan + treden eventueel op. Dit weekend waren we in Meppel dus dat was gelukkig dichtbij. Maar eerst komende keer bijvoorbeeld is het in Krommenie en das onwijs ver voor mij en dus heel duur, want ik heb geen gratis OV. Dus nu weet ik niet of ik het door moet zetten of niet. I mean, de mensen zijn echt onwijs leuk, maar het is zo duur...


    Jammer dat geld altijd dingen dwarsboomt.(no_chears)


    Queer zijn is gewoon alles

    Debbaut schreef:
    (...)

    Jammer dat geld altijd dingen dwarsboomt.(no_chears)


    Ikr! :c


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Mensen, ik moet echt oppassen... Ik begin verliefd te worden op mijn eigen verhaal, HAHAHA.

    Dit is zo schattig D:

    "Al was je een aliën, het zou me niets uitmaken." Hij voelde dat Laurens hem terug vastpakte en glimlachte.

    [ bericht aangepast op 17 jan 2016 - 17:03 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Ik denk dat ik van de zomer gewoon weer ga kijken of ik dan wel qua geld bij het NJAO kan. Pa en ma hebben wel aangeboden aankomende maanden te betalen, maar ze wilden ook al per se mijn danslessen (als dat doorgaat, ik moet nog bellen) gaan betalen. Dus ik wil niet hebben dat ze ook nog es het NJAO gaan betalen. Dus dat wordt maar een mailtje sturen met dat ik voorlopig toch niet kom en misschien later in het jaar weer.


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Bostick schreef:
    Mensen, ik moet echt oppassen... Ik begin verliefd te worden op mijn eigen verhaal, HAHAHA.

    Dit is zo schattig D:

    (...)


    En terecht ^^
    Fangirlen om je eigen dingen is niet eens zo raar, hoor. Ik ben bijvoorbeeld ook erg trots op mijn profielfoto op Facebook (A)

    [ bericht aangepast op 17 jan 2016 - 20:10 ]


    26 - 02 - '16