• Als ik iets schrijf, ziet het stukje waar je normaal opties hebt om je tekst in het vet, cursief, ... te zetten er zo uit:

    http://40.media.tumblr.com/14140a252e95a01a4ae5cc83bebcc701/tumblr_o2v34czpQB1u8jtojo1_1280.png

    (Ik kan dus ook geen afbeelding plaatsen, vandaar dat ik gewoon de link hier zet).

    Zou er iets mis zijn met mijn latop of ligt het aan Quizlet?


    The soul needs autumn.

    Dat probleem is inderdaad gekend. Veel users hebben er last van en het is pas sinds vandaag begonnen. Ik vrees dat het gaat wachten zijn, op Rutger of tot het zich misschien zelf oplost (al vrees ik ervoor :'D). Je kan er normaal wel op klikken.


    What would Emma do?

    Diplodocus schreef:
    Dat probleem is inderdaad gekend. Veel users hebben er last van en het is pas sinds vandaag begonnen. Ik vrees dat het gaat wachten zijn, op Rutger of tot het zich misschien zelf oplost (al vrees ik ervoor :'D). Je kan er normaal wel op klikken.


    Soms kan ik er op klikken en soms niet. Maar geen probleem, ik wacht wel geduldig. ^^


    The soul needs autumn.

    cherish schreef:
    (...)

    Soms kan ik er op klikken en soms niet. Maar geen probleem, ik wacht wel geduldig. ^^


    Ik kan er meestal op drukken. Ik zou niet weten hoe het komt dat het soms wel en soms niet gaat bij jou. :/


    What would Emma do?

    Diplodocus schreef:
    (...)

    Ik kan er meestal op drukken. Ik zou niet weten hoe het komt dat het soms wel en soms niet gaat bij jou. :/


    Ik denk dat het er mee te maken heeft dat mijn pagina niet altijd helemaal goed laad, maar ik denk dat dat misschien niets met de site te maken heeft maar de traagheid van mijn internet (;


    The soul needs autumn.

    Heb hetzelfde probleem, net als meerdere users.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Wanheda schreef:
    Heb hetzelfde probleem, net als meerdere users.


    <3

    Ik heb het probleem niet, behalve dat 'actieve topics' er raar uitziet.


    Seasons will change, but I shall remain

    Bij mij werken die opties dan weer wel, maar sommige topictitels/foto's doen heel vreemd.


    If you can't remember my name, just say 'chocolate' and I'll turn around.

    Kay schreef:
    Bij mij werken die opties dan weer wel, maar sommige topictitels/foto's doen heel vreemd.


    26 - 02 - '16

    Ik zie de knoppen nog gewoon, maar heb wel wat kapotte tekens op andere plaatsen. Q is een beetje merkwaardig bezig. :'D

    Maar ook als de plaatjes voor de codes het niet doen, kun je de codes nog wel gewoon gebruiken, als het goed is. Je moet ze alleen zelf typen. Als je googelt naar BB codes (wat je als Q-user gebruikt voor tekstopmaak) dan vind je een hoop lijsten en uitleg, zoals hier. ^^


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Quizlet is de Mol!


    Ik heb het inderdaad ook, maar mij bij zijn de tekens vraagtekens in plaats van heuveltjes


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Ik denk dat dat afhangt van browser of zo. :')


    What would Emma do?

    Ik heb het ook! Echt vreselijk irritant maar was te lui om er een topic over aan te maken. :')


    " icarus had loved the sun, and so daedalus lost his. "

    Quizlet heeft Quren. HUEHUEHUEH. Sorry. Kon het niet laten.


    26 - 02 - '16

    Ik heb er nu ook last van :'). Het is dat ik nog profielfoto's zie, voor de rest zijn alle tekens 'weg'.


    Seasons will change, but I shall remain