• NEEM EEN ABO OP DEZE AWESOME STORY OF ANDERS KOMT PEDOPAARD JE HALEN. IN JE SLAAP.





    Lieke Reus • Sampaio • 8 maart | 18
    Gabriëla Hummels • Hummies • 29 december | 19
    Noek Irwin • Whittle • 27 juni | 16
    Eva Tomlinson • Dierden • 30 maart | 15
    Esmée Durm • Liane • 18 oktober | 17
    Melissa Styles • Ledecky • 22 januari | 17


    [ bericht aangepast op 21 jan 2016 - 15:55 ]


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Liane schreef:
    Ik zit morgen van 8:20 tot 21:00 non-stop op school. :/


    Wajow hoezo?


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Sampaio schreef:
    (...)

    Dit is zo waar. Er komen heel veel leuke mensen terug en hun precies niet.
    Toen hij straks dat zij over die blinde alpha gilde ik zo keihard Deucalion door het huis heen HAHAHA.


    HAHAHAHAHA.


    "Family don’t end in blood”

    Sampaio schreef:
    (...)

    Wajow hoezo?


    Bc drama uitvoering en we gaan eerst nog oefenen van 14:15-17:30, dan gaan we met zijn allen eten van 17:30 tot 19:00 (like anderhalf uur voor eten wtf) en dan uitvoering van 19:30-21:00.


    "Family don’t end in blood”

    Liane schreef:
    (...)

    Bc drama uitvoering en we gaan eerst nog oefenen van 14:15-17:30, dan gaan we met zijn allen eten van 17:30 tot 19:00 (like anderhalf uur voor eten wtf) en dan uitvoering van 19:30-21:00.


    Omg, daar zou ik echt geen zin in hebben lol. Helemaal niet als je vrijdag dan ook nog naar school moet. :/


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Sampaio schreef:
    (...)

    Omg, daar zou ik echt geen zin in hebben lol. Helemaal niet als je vrijdag dan ook nog naar school moet. :/


    Same, ugh. Maar het moet wel bc het is een module en die moet je voldoende afsluiten en dat is dus door dit te doen. Anders mag je niet eens over.
    Nja, vrijdag gelukkig maar vier uur les.


    "Family don’t end in blood”

    Het is ook echt een verschrikkelijk dom toneelstuk dat ze uitgekozen hebben. En mijn ouders komen allebei kijken want die vinden het helemaal geweldig.


    "Family don’t end in blood”

    Ik ben trouwens begonnen aan je Durmeus OS, hehehe. Waarschijnlijk komt ie dit weekend wel af, hopelijk vrijdag maar ik moet dan 's avonds wel werken dus idk.


    "Family don’t end in blood”

    Ik heb ook gezien maar die afl was fucking saai lol.

    Omfg Lieke, je user, Marc Bartra in female. Marc is tha bae.


    Danmarks Dynamite.

    OEH ES YES. Oef. En succes. :c Ik heb echt medelijden met je.

    En Gab, same. Ik ging dus kijken voor icons en toen kwam die foto langs HAHAHAHA. Sara is meer bae tho.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    500 woorden hehe. Nu ga ik douchen en dan vast in bed liggen, dus ik ga vrijdag verder.


    "Family don’t end in blood”

    Sampaio schreef:
    OEH ES YES. Oef. En succes. :c Ik heb echt medelijden met je.

    En Gab, same. Ik ging dus kijken voor icons en toen kwam die foto langs HAHAHAHA. Sara is meer bae tho.


    Thank you :c


    "Family don’t end in blood”

    Liane schreef:
    500 woorden hehe. Nu ga ik douchen en dan vast in bed liggen, dus ik ga vrijdag verder.


    OEEEEEEEEH.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Sampaio schreef:
    OEH ES YES. Oef. En succes. :c Ik heb echt medelijden met je.

    En Gab, same. Ik ging dus kijken voor icons en toen kwam die foto langs HAHAHAHA. Sara is meer bae tho.


    Noh, Marc is bae af.


    Danmarks Dynamite.

    mn naam is veranderd


    He cannot pass by without touching and moving and shaping and changing every thing, every boy-city, in his path.

    Ik heb literally nog maar 3 notes - flop.


    He cannot pass by without touching and moving and shaping and changing every thing, every boy-city, in his path.