• [ bericht aangepast op 28 feb 2016 - 20:30 ]


    "Family don’t end in blood”

    Die toilet meme ben ik zeker. HAHAHA
    ERIKJE BAE


    Danmarks Dynamite.

    MT.
    En aangezien mensen dit alsnog moeten luisteren komt het weer hier.
    LET'S GO TO THE NEXT EPISODE. OEF.



    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Sampaio schreef:
    MT.
    En aangezien mensen dit alsnog moeten luisteren komt het weer hier.
    LET'S GO TO THE NEXT EPISODE. OEF.




    HAHAHAHAHA OH MY GOD


    "Family don’t end in blood”

    Ik heb geen zin om te schrijven. Lol ik ga niet schrijven.
    Maar ik moet wel voor drie dingen schrijven lol.


    Danmarks Dynamite.

    It's quiet here.


    "Family don’t end in blood”

    Ik heb dus maandagavond verkooptraining op werk. Eerst dacht ik dat het alleen zou gaan om hoe je met klanten omgaat, klantvriendelijkheid etc. Zeggen ze nu dus ineens dat ze ook vragen gaan stellen over producten, bijv. wat zijn de voordelen van dit en dit apparaat, etc. Maar ik heb alleen nog in een outlet gewerkt van Blokker en nu drie dagen in deze, aka weet ik veel, de meeste dingen heb ik nog nooit eerder gezien in de winkel. Dus nu moet ik al die testen vóór maandagavond gaan doen via e-learning over producten, dit zijn er iets van 60 of zo en je bent ongeveer kwartier bezig per twee testen. Aka wtf. En ik moet morgen ook de hele dag werken dus dan heb ik ook geen tijd. Ugh. Dus nu moet ik morgenavond en de hele zondag zo'n beetje aan die testen gaan, want als ze je bij die training niet goed genoeg vinden wordt je overgeplaatst naar een Blokker die niet die nieuwe formule heeft of je wordt ontslagen. Lekker dan.


    "Family don’t end in blood”

    Liane schreef:
    Ik heb dus maandagavond verkooptraining op werk. Eerst dacht ik dat het alleen zou gaan om hoe je met klanten omgaat, klantvriendelijkheid etc. Zeggen ze nu dus ineens dat ze ook vragen gaan stellen over producten, bijv. wat zijn de voordelen van dit en dit apparaat, etc. Maar ik heb alleen nog in een outlet gewerkt van Blokker en nu drie dagen in deze, aka weet ik veel, de meeste dingen heb ik nog nooit eerder gezien in de winkel. Dus nu moet ik al die testen vóór maandagavond gaan doen via e-learning over producten, dit zijn er iets van 60 of zo en je bent ongeveer kwartier bezig per twee testen. Aka wtf. En ik moet morgen ook de hele dag werken dus dan heb ik ook geen tijd. Ugh. Dus nu moet ik morgenavond en de hele zondag zo'n beetje aan die testen gaan, want als ze je bij die training niet goed genoeg vinden wordt je overgeplaatst naar een Blokker die niet die nieuwe formule heeft of je wordt ontslagen. Lekker dan.


    Wat is dat voor bullshit, het is toch geen school. Jezus man. Succes dan maar. :c


    Danmarks Dynamite.

    Hummies schreef:
    (...)

    Wat is dat voor bullshit, het is toch geen school. Jezus man. Succes dan maar. :c


    Ja same. Maar ja.


    "Family don’t end in blood”

    Liane schreef:
    (...)

    HAHAHAHAHA OH MY GOD


    S A M E


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Liane schreef:
    Ik heb dus maandagavond verkooptraining op werk. Eerst dacht ik dat het alleen zou gaan om hoe je met klanten omgaat, klantvriendelijkheid etc. Zeggen ze nu dus ineens dat ze ook vragen gaan stellen over producten, bijv. wat zijn de voordelen van dit en dit apparaat, etc. Maar ik heb alleen nog in een outlet gewerkt van Blokker en nu drie dagen in deze, aka weet ik veel, de meeste dingen heb ik nog nooit eerder gezien in de winkel. Dus nu moet ik al die testen vóór maandagavond gaan doen via e-learning over producten, dit zijn er iets van 60 of zo en je bent ongeveer kwartier bezig per twee testen. Aka wtf. En ik moet morgen ook de hele dag werken dus dan heb ik ook geen tijd. Ugh. Dus nu moet ik morgenavond en de hele zondag zo'n beetje aan die testen gaan, want als ze je bij die training niet goed genoeg vinden wordt je overgeplaatst naar een Blokker die niet die nieuwe formule heeft of je wordt ontslagen. Lekker dan.


    Dit slaat echt nergens op jezus. Ik zou het gewoon niet doen tbh, je werkt pas net in dat filiaal, je kan echt niet alles meteen weten dan..


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Aaaaah. Ik weet nu waarom mensen mijn user Rossi aan Criminal Minds plakte, bc er komt iemand in de serie die Rossi heet met de achternaam. (wbw)


    stay safe because I like being alive at the same time as you


    Danmarks Dynamite.

    [



    Maar dit lijkt heel erg of ze iets filmen waar Mats en Marco samen zijn en dat Marco hearteyes krijgt omdat Mats word gepest tijdens een interview agsdhfjgkh

    [ bericht aangepast op 25 jan 2016 - 15:40 ]


    Danmarks Dynamite.


    MARCO REUS IS BAE

    still oef


    MARCO REUS IS BAE