• WELCOME TO ETON ACADEMY



    ABOUT THE ACADEMY

    Eton Academy: For Nobility and Aristocrats is een universiteit voor afstammelingen van rijke, adellijke families uit heel Europa. Op Eton wordt het geleerd wat echt belangrijk is in hun wereldje; kennis, strategie en manieren. De dames worden altijd aangesproken als Lady, waar de heren zichzelf Sir mogen noemen. De universiteit organiseert vele activiteiten, van een groot bal tegen de kerst tijd tot toernooien voor de Sir's die het ambiëren om ridder te worden.
    Het RPG speelt zich af in de Middeleeuwen.

    Meer informatie:

    Eton is gevestigd in een kasteel van de familie Eton. Deze rijke familie vond dat er meer contact moest komen tussen adellijke families en wilde bovendien dat hun eigen kinderen niet meer hoefde te leunen op de kennis van anderen. Maar de grootste reden was om geschikte partners te vinden voor hun zonen en ervoor zorgen dat de bloedlijn niet vervuild wordt door iemand van een lage afkomst.

    Het kasteel beschikt over vele lokalen, een grote binnenplaats waar de activiteiten gehouden worden en een enorme bibliotheek. Hoewel de universiteit zich Christelijk noemt is dat wat tegenstrijdig met het feit dat ze ook wetenschappelijke vakken geven. Er zijn dan ook vaak discussies tussen de monniken en de heren die de wetenschappelijke vakken geven.
    • Als je dit gelezen hebt zet dan bij extra: “Ik”

    MANDATORY SUBJECTS

    • History
    • Mathematics
    • Philosophy
    • Literature
    • Astronomy
    • Christian religion


    OPTIONAL SUBJECTS
    Lady's:
    • Horse riding
    • Sewing
    • Music
    • Dancing
    Gentlemen/Sir's:
    • Sword fighting
    • War strategies
    • Hunting
    • Horse riding

    HOUSING
    Iedere kamer wordt gedeeld door twee personen van hetzelfde geslacht. De kamers zullen beschikken over twee tweepersoons bedden, een grote werktafel, een theehoek en een eigen badkamer. Per vier kamers zal er een bediende aanwezig zijn.

    ETON ACADEMY RULES
    • Ontbijt: 7:30 - 8:30, Lunch: 12:00 - 14:00 and Avondeten: 19:00 - 21:00. -> De maaltijden worden altijd geserveerd in de eetzaal.
    (De eetzaal is verdeeld in ronde tafels, waar maximaal 4 personen aan mogen zitten.)
    • Het bezoeken van een kamer van het andere geslacht is niet toegestaan. Wanneer blijkt dat dit wel gebeurd wordt er een brief gestuurd naar de desbetreffende ouders. Hieruit zal zeer waarschijnlijk een huwelijk volgen.
    • Iedere dame is verplicht een extra klas te volgen. De heren moeten ieder twee extra klassen volgen.
    • Iedere student van de school heeft een eigen paard, deze zullen verzorgd worden door de stalmeester.
    • Het is niet toegestaan om het schoolterrein te verlaten, tenzij er toestemming voor wordt gegeven.
    • Na 22:00u is het niet toegestaan om buiten je slaapvertrek te zijn.
    • Het nuttigen van alcohol is verboden, behalve bij speciale evenementen.
    • Het school uniform bestaan voor de dames uit een bordeaux rode jurk met zwarte en goude accenten, waarvan de mouwen wijdt uitlopen. De mannen dragen een school uniform in dezelfde kleuren en zij hebben daarnaast ook een ridderpak. Voor chique evenementen is het toegestaan om eigen kleding te dragen.
    • Het is toegestaan voor de heren om een wapen bij zich te dragen, deze mag alleen gebruikt worden bij evenementen of oefeningen.
    • Als je dit gelezen hebt zet dan bij extra: “heb”


    EARNING RIBBONS
    Om de studenten te motiveren voor de lessen heeft Eton een system bedacht waarbij de studenten linten kunnen winnen door actief te zijn in de lessen en door het vertonen van goede manieren. Linten zorgen voor de hiërarchie op de universiteit. De hoogste rang is Elite, hier heb je negen linten voor nodig en dit is bijna onmogelijk om te bereiken. Tot zover hebben alleen mannen de Elite gehaald.
    More about earning ribbons and becoming an Elite:
    De Elite bestaat vaak maar uit twee studenten die te herkennen zijn aan het feit dat zij een cape mogen dragen. (Dit is voor de andere studenten niet toegestaan). De belangrijkste reden om Elite te worden is omdat zij vaak de beste functies krijgen wanneer ze afgestudeerd zijn. Voor zonen en dochters van bijv. een kasteelheer is dit de manier om hogerop te komen.
    Je ziet dan ook vaak dat de Elite niet direct degene zijn met een hoge, adellijke afkomst.
    • Als je dit gelezen hebt zet dan bij extra: “er”


    RPG RULES
    • Het minimale woorden per post is 200, dit moet goed te doen zijn.
    • Mary-Sue’s en Gary-Sue’s zijn niet toegestaan; niemand is perfect.
    • Ik vind het belangrijk dat je ook kort het innerlijk beschrijft. Alleen karaktereigenschappen vind ik net iets te weinig.
    • Houdt de dames en heren gelijk. Een dubbele rol is toegestaan, maar wel alleen als minimaal een van de rollen een man is.
    • Een reservering blijft max. 48 uur staan. Mocht je een goede reden hebben dan moet je me hier van op de hoogte stellen.
    • Alleen ik (Sempre) maak nieuwe topics.
    • Sluit niemand buiten. Het praattopic gaat op nader te bepabelen datum open, hier mogen relaties in besproken worden maar geen toekomstige liefdes.
    • Denk eraan dat het RPG zich afspeelt in de Middeleeuwen. (Dus geen moderne namen, elektronische spullen e.d.)
    • Het RPG begint op 29 januari
    • Als je dit gelezen hebt zet dan bij extra: “zin”


    INVULLIJST
    • Naam:
    • Afkomst (Familie): De volgende personen van adellijke afkomst sturen hun kinderen naar Eton: Edelman, Edelvrouw, Leenheer, Kasteelheer – kasteelvrouwe, Markies – markiezin, Graaf – Gravin, Hertog – Hertogin, Bisschop, Ridders
    • Leeftijd:
    • Leerjaar: Er zijn vier leerjaren op Eton. Onze personages zitten allemaal in het derde (18-19 jaar) of laatste (19-20 jaar) jaar.
    • Innerlijk:
    • Uiterlijk:
    • Relaties:
    • Extra vak: Max. twee voor de vrouwen en max. drie voor de mannen.
    • Aantal linten: Max. 7 voor de vrouwen en max. 8 voor de mannen.
    • Staat open om Elite te worden? Ja/Nee: Dit zal ik met een randomnizer kiezen. Wellicht worden het er meer dan twee of wordt de Elite geschrapt. Dit is afhankelijk van het aantal aanmeldingen.
    • Extra:
    • Als je dit gelezen hebt zet dan bij extra: “in!”


    ROLLES:
    Ladies: 6/8
    • Isabelle Beatrice of Alycante ~ 1.2 ~ Claire Holt ~ Sempre
    • FC: Freya Mavor ~ Deamus
    • Raevyn Faythe Etoile Adora Chowne ~ 1.2 ~ Emilia Clarke ~ Anemoia
    • Arabella II of Genoa ~ 1.3 ~ ?? ~ Amberle
    • Aria Katherine Nikolaou ~ 1.4 ~ ?? ~ Daggers
    • Aurelia Beatrix Dimitrov ~ 1.2 ~ Nina Dobrev ~ Dysthymia
    •
    •

    Gentlemen: 6/8
    • Christian Stefan Aslanov ~ 1.1 ~ Cody Christian ~ Polovina
    • Dysthymia
    • Frederick de Mowbray ~ 1.5 ~ ?? ~ Seb
    • Andruche of Gloucester ~ 1.5 ~ ?? ~ Nia
    • Kelmeckis
    • Ellipsism
    •
    •


    Het idee van dit RPG is gebaseerd op de anime Meine Liebe, de verhaallijn zal echter niet gebruikt worden.

    [ bericht aangepast op 23 jan 2016 - 15:57 ]

    [ bericht aangepast door een moderator op 27 jan 2016 - 11:52 ]


    When time and life shook hands and said goodbye.

    Dubbelrol voor mee? (:
    I'm joining way too much RPG's but who cares


    I'd rather be spitting blood, than have the silence fuck me up.

    Dysthymia schreef:
    Dubbelrol voor mee? (:
    I'm joining way too much RPG's but who cares


    Sure! (En ik ook, maar deze begint pas over een maand, denk ik)


    When time and life shook hands and said goodbye.

    Sempre schreef:
    (...)

    Sure! (En ik ook, maar deze begint pas over een maand, denk ik)



    Misschien is het handiger om het praattopic eerder online te zetten dan 10 Februari zodat je meer tijd heb om relaties af te spreken.


    ‘You must go on’. thrishanakru —> Gashina

    Polovina schreef:
    (...)


    Misschien is het handiger om het praattopic eerder online te zetten dan 10 Februari zodat je meer tijd heb om relaties af te spreken.


    Oh ik dacht dat ik hem op 1 februari had gezet, stomme typfout >.< Maar je hebt inderdaad gelijk, ik kijk even naar het aantal aanmeldingen en hoe snel alle rollen ingevuld zijn en dan besluit ik alles definitief. (Opening van het RPG uiteraard in overleg met iedereen)


    When time and life shook hands and said goodbye.

    Sempre schreef:
    (...)

    Oh ik dacht dat ik hem op 1 februari had gezet, stomme typfout >.< Maar je hebt inderdaad gelijk, ik kijk even naar het aantal aanmeldingen en hoe snel alle rollen ingevuld zijn en dan besluit ik alles definitief. (Opening van het RPG uiteraard in overleg met iedereen)


    Oké.


    ‘You must go on’. thrishanakru —> Gashina

    De FC voor mijn vrouwelijke rol is btw Nina Dobrev, voor de guy moet ik nog even nadenken...


    I'd rather be spitting blood, than have the silence fuck me up.

    Dysthymia schreef:
    De FC voor mijn vrouwelijke rol is btw Nina Dobrev, voor de guy moet ik nog even nadenken...


    Staat genoteerd!


    When time and life shook hands and said goodbye.

    Raevyn Faythe Etoile Adora Chowne


    What is the difference between them and us, tell me mother.

    She was a rose growing between the weed

    Losing something so dear to you makes you lose a bit of your soul.

    With the right reasons everybody can turn bad.

    • Naam:
    Raevyn • raaf • Engels • Ree•vin
    Haar moeders favoriete dier in de wereld was een raaf. Deze dieren waren slim en handig en ze vond het een eer naar de dieren als haar adelen dochter ernaar vernoemd zou zijn.

    Faythe • Vertrouwen, Geloof • Engels • Feejt
    Familie gevoel en vertrouwen en het geloven in elkaar (en in god) is belangrijk voor haar ouders.

    Etoile • Ster • Engels • Eh•twa•luh
    Raevyn is om middernacht de wereld ingekomen dit is dan gebeurt onder de sterrenhemel.

    Adora • geliefde • Frans • Aa•dò•raa
    Raevyn's grootmoeder heette Adora en dit was om haar te eren.

    Chowne • Familienaam • Engels • Tjou•nie

    • Afkomst:
    Raevyn is een Duchess. Haar familie is erg rijk en tjok vol blauw bloed. Haar familie tolereert dan ook niets anders dan blauw bloed.

    • Leeftijd:
    Raevyn is 19 jaar jong en verjaard iedere jaar op de nacht van 3 augustus wat er voor zorgt dat ze een Leo is als Sterrenbeeld.

    • Leerjaar:
    Raevyn zit in haar laatste leerjaar.

    • Innerlijk:
    On its way.

    • Uiterlijk:
    {FC: Emilia Clarke}
    On it's way.

    • Relaties:


    • Extra vak:
    Horse riding and Music.

    • Aantal linten:
    Ze heeft er 4, maar het maakt haar opzich niet heel veel uit.

    • Staat open om Elite te worden? Ja/Nee:
    Nee, want dit is iets wat haar ouders willen.

    • Extra:
    • Geschiedenis
    Voor Raevyn naar The Eton Academy kwam had ze een prima leven. Ze was de eerste in haar lijn, had fijne ouders en prima leven. Ze reed iedere dag paard en trok op met iedereen. Het veranderde thuis allemaal toen ze begon op te trekken met de stalmedewerker die de zoon was van de stalmeesteren en hij was van haar leeftijd. Ze mochten elkaar erg en uiteindelijk ging vriendschap over naar liefde, maar dit mocht natuurlijk niet. Haar familie is heel vriendelijk tegen haar en behandeld haar altijd goed, maar dat mag niet want het is de ultieme schande. Het was eerst in geheim en ze waren veel in de buitenlucht, maar op een gegeven moment besloten ze samen weg te lopen. Haar status weerhield ze om samen te zijn en dit kon zij niet hebben. Ze kende hem vanaf haar 10e tot haar 16e levensjaar, maar hij werd vermoord door haar eigen familie omdat ze de schande niet aankonden. Het is dan ook een enorm familiegeheim en niemand weet het afgezien van haar familie. Haar liefde werd voor haar ogen aan stukken gereten door honden/wolven. Dit is ook aan de ouders van haar liefde vertelt, niet wetend dat het komt door haar familie. Raevyn kwam daarvoor vaak langs en gaf ze altijd wat extra's, omdat zij status niet belangrijk vind. Een paar dagen na het ongeval hadden ze haar weggestuurd naar Eton Academy zodat ze een normale man met status mee naar huis zou nemen. Rae is er nog steeds niet overheen.
    •Angsten
    •Likes
    •Dislikes

    Ik heb er zin in!

    [ bericht aangepast op 20 jan 2016 - 0:55 ]


    The Clock Is An Illusion And We Are All Trapped In It. Fye • Onism • Astrophe • Alazia


    Isabelle Beatrice of Alycante

    "."

    Afkomst:
    Isabelle is de dochter van een Franse graaf. Haar familie heeft het prima voor elkaar en verwacht dat, wanneer Belle klaar is met haar opleiding, ze thuis komt met iemand om mee te trouwen.


    Leeftijd:
    De jongedame is negentien jaar oud en is geboren op 31 december.


    Leerjaar:
    Isabelle zit in het vierde en laatste leerjaar.


    Innerlijk:
    • Elegant
    • Studious
    • Adventurous
    • Intelligent
    • Snobbish
    • Caring
    • Mischievous
    • Giving
    • Naïve
    • Spoiled
    • Flirtatious
    • Self-centred
    • Warm
    • Clumsy
    • Loving
    • Open
    • Quiet
    • Stubborn
    • Romanitc
    • Chaotic
    Toelichting:
    Komt


    Uiterlijk:
    FC:

    Toelichting:



    Relaties:
    Who volunteers?

    Komt.


    Extra vak:
    Als extra vakken heeft Belle voor knitting en horse riding gekozen.

    Aantal linten:
    Isabelle heeft 6 linten omdat ze veel studeert.

    Staat open om Elite te worden. Ja/Nee:
    Belle vindt het wel prima zo, hoewel ze stiekem er wel van droomt om de eerste vrouwelijke Elite ooit te worden.

    Extra:
    — Likes: Komt
    — Dislikes:Komt

    [ bericht aangepast op 20 jan 2016 - 0:03 ]


    When time and life shook hands and said goodbye.

    @Anemoia; Je bent vergeten iets bij extra te zetten. (:

    [ bericht aangepast op 20 jan 2016 - 0:35 ]


    When time and life shook hands and said goodbye.

    Kan ik Adelaide Kane faceclaimen?


    kindness is never a burden.

    Seb schreef:
    Kan ik Adelaide Kane faceclaimen?


    Yess


    When time and life shook hands and said goodbye.

    Aurelia Beatrix Dimitrov
    ''Every rose has it's thorns and she was no exception.''


    Naam
    Aurelia Beatrix Dimitrov.

    Afkomst
    Aurelia is de dochter van een machtige en sterke Bulgaarse ridder. Ze is geboren in een machtige, rijke familie en er wordt dan ook van haar verwacht om na haar opleiding een machtige en rijke man van dezelfde rang te vinden.

    Leeftijd
    Aurelia is negentien jaar oud.

    Leerjaar
    Aurelia zit in haar derde leerjaar, en heeft na dit schooljaar nog een jaartje te gaan op Eton Academy.

    “She`s just a girl. She loves blindly and recklessly even if it consumes her.”

    Innerlijk

    • Ambitious - eager to succeed; full of desire.
    • Bossy - likes to boss or order others around.
    • Candid - direct and frank, straightforward - will openly say ones opinion.
    • Charismatic - showing a special ability to lead people, win people's devotion.
    • Clever - Able to learn and think quickly.

    • Conceited - having or showing a high opinion about oneself.
    • Domineering - often controls or rules over others in an arrogant way.
    • Eloquent - skillful in speech and ability to persuade people.
    • Impulsive - acting on sudden desires or urges without thinking about it first.
    • Intrepid - fearless and constant when pursuing or aiming for something.

    • Keen - sharp; quick to understand things.
    • Lively - full of energy and live.
    • Mischievous - acting in a troublesome way but only for fun, not to cause harm.
    • Opiniated - always ready to express opinions, not listening to others opinions.
    • Persistent - continuing to try even if there are problems or difficulties.

    • Proud - feeling pleased and satisfied about doing something well.
    • Risk-taking - adventurous; daring.
    • Selfish - self-centered, thinking only about personal needs or wishes.
    • Vivacious - lively, showing high spirits
    • Versatile - able to learn quickly or get used to change easily.

    ''I'd rather laugh with the sinners than cry with the saints.''


    Uiterlijk
    Aurelia heeft een volle en dikke donker bruine bos haren. Haar donker bruine haar is geknipt in laagjes en is van nature golvend. Het valt tot haar onderrug. Ze draagt haar haar altijd los met de twee voorste plukken naar achter geklemd waardoor ze een half up/half down stijl creëert. Ze draagt het af en toe ook in een elegante knot, maar ze draagt het toch liever los. Ze heeft een lichte, egale huidskleur en chocolade bruine, ondeugende kijkers die een mooi contrast creëren met haar huidskleur. Verder heeft ze een vrij dunne neus en hartvormige, roze lippen. Ze heeft een dun, ovaal gezicht met een duidelijke bone structure. Hierdoor komen haar jukbeenderen goed uit. Op haar wangen heeft ze geen rouge nodig omdat ze van nature al een rode blos heeft. Verder heeft ze een average lengte van 1.70 cm. Ze heeft rondingen op de juiste plekken en een vrij tengere bouw.




    ''You're ripped at every edge but you're a masterpiece.''

    Relaties
    any volunteers?

    Extra vak
    Horse riding en dancing.

    Aantal linten
    Aurelia heeft 6 linten, ze heeft hier erg hard voor gewerkt en zal dan ook veel overhebben voor haar 7e lintje.

    Elite
    Aurelia staat zeker open om elite te worden, dit zal voor haar de kers op de taart van haar perfecte image zijn.

    Extra
    Ik heb er zin in! (:

    [ bericht aangepast op 22 jan 2016 - 20:29 ]


    I'd rather be spitting blood, than have the silence fuck me up.

    @Dysthymia; Vergeet niet de extra in te vullen. :3


    When time and life shook hands and said goodbye.

    Je mag mijn man veranderen in een vrouw, want ik heb 0,00% inspiratie voor een vrouwelijke rol.


    kindness is never a burden.