• Ik neem altijd een koffer mee wanneer ik naar mijn kamer ga en ook vandaag dus. Ik ben, voor ik naar mijn kamer ging, even naar mijn vriend vandaan die 20 minuten lopen van mij vandaan woont. Dus ik dacht; nou, dat stukje kan ik wel lopen met mijn koffer.

    Mijn koffer was het er niet mee eens, want dit gebeurde vijf meter van mijn vriend's voordeur.


    Mocht je het niet goed zien, een van de stangen brak af. En gezien mijn vriend de deur al achter zich had dicht gegooid en zijn telefoon niet opnam kon ik geen tape lenen.

    Gelukkig had ik een plan b, om de hoek bij mijn vriend is een bushalte en als ik daar de bus neem, hoef ik nog maar 10 minuten te lopen. (Toch al de helft he). Dus ik met mijn stomme koffer die ik aan een stang mee sleur de bus in en er weer uit bij mijn bushalte.

    Na 2 minuten lopen protesteerde hij weer en met het onderstaande als resultaat.



    Nou, ik was zo pissig op dat ding want ik moest nog 8 minuten en mijn koffer was echt zwaar en daarnaast zijn koffers echt super duur en ik wil (en kan) eigenlijk echt geen nieuwe kopen. Niet dat ik veel keuze heb, maar toch. Egh wat een rot dag.


    When time and life shook hands and said goodbye.

    Gaterne schreef:
    Wel erg slechte kwaliteit koffer dan.


    Dat valt best mee, we hebben hem al vrij lang alleen de kinderkopjes in Maastricht hebben hem niet veel goed gedaan.


    When time and life shook hands and said goodbye.

    Hamily schreef:
    Stomme koffers ook altijd.(no_chears)


    -