• Hallo iedereen!

    Ik heb mij een tijd geleden even terug getrokken ivm RPG's, ik merkte dat ik ze erg verwaarloosde, dus ik ging meer voor ORPG's. Maar goed, ik probeer het weer en nu kreeg ik twee ideeën.
          1. Een simpele Big Brother RPG.
          2. In 2050 begonnen enkele wetenschappers samen te werken om de wereld een andere toekomst te bieden, een betere toekomst en een digitale toekomst. 27 jaar lang deden ze erover om een robot te ontwerpen, de iRobot. Deze robot zou een verbetering voor de mens zijn. Hij werd gemaakt om mensen hun plaats in te nemen als arbeider of bediende, wat maakte dat mensen niet meer moesten werken. Meer vrije tijd en niet hoeven te zwoegen en zweten voor geld, wie was hier geen voorstander van? Omdat de iRobot meteen een doorbraak voor de digitale toekomst was, volgde al snel de rest.
          Kinderen moesten nog steeds naar school, maar boeken werden ingeruild voor computers en tablets. Verder ontstonden er gratis een speciale smartphone en tablet die je alles in het leven konden bieden. Dromen over geld werden opgeslagen, waardoor je rekening meteen opliep. Met een simpele andere app kon je meteen van de ene naar de andere plaats reizen en eten was zo bij je thuis.
          De digitale wereld was niet alleen fijn voor het dagelijkse leven, maar voor de hele wereld. Diersoorten werden gered, hongersnood verdween, dakloos zijn bestond niet meer en ziektes werden in nog geen minuut tijd opgespoord en genezen. Het was ongelofelijk wat er allemaal kon in 2077. Mensen werden gelukkiger en oorlogen hielden op. De digitale wereld was een enorme grote doorbraak voor de bevolking.
          Echter bleek niet alles top in deze wereld, want door een fout in het systeem van een nieuwe iRobot, ontstond er een sterk virus. Dit virus beschadigde alles, waardoor mensen in gevaar kwamen. Zonder het digitale, zou het moeilijk worden om te overleven.

    Is er interesse in een van deze twee ideeën? En zou iemand het uiteindelijk zien zitten om mij te helpen met een van deze RPG's tot stand te brengen?


    16 - 09 - '17

    Iemand?


    16 - 09 - '17

    Mt
    Ik lees later even (:


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Ik vind het tweede idee heel vet! Als ik meer tijd had zou ik zeker meedoen, maar het is me op dit moment wel wat te druk, maar zeker de moeite waard om aan mee te doen imo!

    [ bericht aangepast op 22 jan 2016 - 1:03 ]


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    Midorima schreef:
    Ik vind het tweede idee heel vet! Als ik meer tijd had zou ik zeker meedoen, maar het is me op dit moment wel wat te druk, maar zeker de moeite waar om aan mee te doen imo!


    Bedankt. Jammer, maar begrijpelijk.


    16 - 09 - '17

    Ik hou van simpele RPG's dus ik zou 1 zeggen... maar het verhaal van 2 is ook wel cool!


    The thing you do mean something to people -Ncis

    tubbietoost schreef:
    Ik hou van simpele RPG's dus ik zou 1 zeggen... maar het verhaal van 2 is ook wel cool!


    Bedankt om je mening te delen (:


    16 - 09 - '17

    Reigns schreef:
    (...)

    Bedankt om je mening te delen (:


    Ik hoop dat duidelijk was dat ik met beide wel mee wilde doen XD Sorry bn n beetje in n vage bui


    The thing you do mean something to people -Ncis

    tubbietoost schreef:
    (...)

    Ik hoop dat duidelijk was dat ik met beide wel mee wilde doen XD Sorry bn n beetje in n vage bui


    Oh, haha. Nu wel, maar geeft niet.


    16 - 09 - '17

    Ik vind optie 2 het leukste verhaal. Misschien zou ik er aan kunnen meedoen want het klinkt echt super leuk.

    [ bericht aangepast op 24 jan 2016 - 18:17 ]


    We accept the love we think we deserve. [ Atlas went Amavi ]

    Persoonlijk zou ik nummer 2 doen. RPG's zoals Big Brother heb ik eigenlijk totaal geen zin in en nummer 2 trekt me ook meer qua verhaallijn, dat is wat origineler. Kun je me waarschuwen wanneer je nummer 2 opstart? Ik doe dan misschien mee.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Nippon schreef:
    Persoonlijk zou ik nummer 2 doen. RPG's zoals Big Brother heb ik eigenlijk totaal geen zin in en nummer 2 trekt me ook meer qua verhaallijn, dat is wat origineler. Kun je me waarschuwen wanneer je nummer 2 opstart? Ik doe dan misschien mee.


    Ok (:


    16 - 09 - '17

    Ik ben wel benieuwd hoe je het tweede idee als RPG zou gaan uitwerken, dus die heeft ook mijn voorkeur. (:


    When time and life shook hands and said goodbye.

    Reigns schreef:
    (...)

    Ok (:

    Mooi. Thanks c:


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Sempre schreef:
    Ik ben wel benieuwd hoe je het tweede idee als RPG zou gaan uitwerken, dus die heeft ook mijn voorkeur. (:


    Dit. ^_^ Ondanks dat ik één ook wel leuk zal vinden, lekker dramatisch en zo.
    Oftewel: Waarschijnlijk zou ik aan beide meedoen.


    I'm your little ray of pitch black.