• Hoi lieve Quizletter!

    Ik doe mee aan de schrijfwedstrijd 'Mijn Kort Verhaal' van o.a. scholieren.com en 9292. :Y)
    Mijn verhaal heet 'Zeeën Van Zand' en is hier te vinden! Zou je het verhaal willen lezen en als je het een mooi en/of goed verhaal vindt, willen stemmen? (A) Stemmen kan tot 31 januari 23.59 door op de knop "STEM" te klikken en je mailadres in te vullen. De stem telt pas mee als hij bevestigd is, dus vergeet niet te bevestigen! :$
    Zouden jullie mij willen laten weten wat je van het verhaal vindt? :) Laat een reactie achter in dit topic of stuur even een privéberichtje of een gastenboekberichtje! Daar maak je mij heel blij mee! (flower)

    Sorry voor deze spam reclame, maar het betekent echt heel veel voor mij als mensen stemmen!

    Liefs,
    Vincie, also known as Stevenson


    [ topic verplaatst door een moderator ]

    Zouden jullie willen stemmen?


    so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

    Stevenson schreef:
    (...)

    Veel mensen hebben ook geklaagd dat de hoofdpersoon geen naam heeft :') En dat er bijna niet in 'gesproken' wordt. Maar ik vind dat juist fijn, dat maakt het makkelijker interpreteren. Je kan het zelf zijn, of je beste vriendin, of je crush, of een BN'er, of een alien, het maakt niet uit, het kan iedereen zijn. Het maakt de personages 'toegankelijk' en er komen niet gelijk mensen naar je toe van "Hey, je hebt mijn naam gebruikt."

    Dus als je er snel doorheen scrollt, lijkt het inderdaad heel saai. Maar ik was er zelf toch wel heel blij mee :)

    Ik vond het ook wat toevoegen dat ze geen naam heeft! Dat maakt het juist interessanter.


    It probably had more to do with the hurled bombs, thrown down by humans hiding in the clouds...

    Ik heb ook gestemd. c:


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Scandal schreef:
    Done. ^^


    Yes, thanks!

    Einar schreef:
    cool verhaal fincy


    Are u being sarcastic marge?

    Eledhel schreef:
    (...)
    Ik vond het ook wat toevoegen dat ze geen naam heeft! Dat maakt het juist interessanter.


    Ah, beter! Dat hoorde ik ook van m'n 'grote idool' haha, ze vond ook dat ik een zieke geest met een kronkel erin had en dat dat een heel groot compliment was om iets 'spannends' te kunnen schrijven. Ben echt blij met dat commentaar haha :Y)

    Ledecky schreef:
    Ik heb ook gestemd. c:


    Yasss, super thanks!


    so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

    Even een bumpje aangezien 1 februari sneller dan gewild dichterbij komt.


    so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly