• Allerliefste users,

    Het nieuwe jaar staat gelijk aan nieuwe kansen. En met nieuwe kansen bedoelen wij nieuwe winnaars voor XOTM. Dit jaar begon meteen goed. Alle xOTM wedstrijden hebben genoeg inzendingen gehad, waardoor alle vijf de XOTM wedstrijden een poll hebben!

    Bij Image of the Month, waagden vijf users met het thema 'duistere schoonheid' hun kans om de jackpot te winnen. Stem hier op jouw favoriete inzending.

    Bij Story of the Month was het thema demonen. Er waren maar liefst drie dappere users die een poging waagden. Durf jij nu te lezen? Stem hier op het verhaal dat jou de rillingen gaf.

    Bij Quiz of the Month maakten twee users er hun taak van om een quiz over technologie te maken. Klik even hier om hun inzendingen te bekijken en meteen te stemmen op jouw favoriet!

    Bij Poem of the Month, schreven er maar liefst zes users een gedicht rond het thema wolken. Klik even hier om alles te bekijken.

    Bij Column of the Month, penden er maar liefst drie users hun gedachten neer over goede voornemens. Bekijk die even hier.

    Wil je zelf ook een keertje meedoen met een van de maandelijkse wedstrijden op Quizlet.nl? Hou dan de wedstrijdtopics in de gaten! Alvast veel stemplezier gewenst!



    Groetjes,
    Het modteam

    [ bericht aangepast door een moderator op 25 jan 2016 - 20:18 ]


    -

    Nog tot het einde van de week kunnen we stemmen. =D


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Nog 5 dagen om te stemmen!


    Ik wil een tuin vol egels

    Ik heb gestemd

    [ bericht aangepast op 27 jan 2016 - 12:30 ]


    in love with the fictional characters, I'm sorry

    Ik heb ook gestemd, er zaten echt mooie dingen tussen!


    The soul needs autumn.

    ^ Vind ik ook!

    En fijn dat jullie hebben gestemd. ^^


    Ik wil een tuin vol egels

    Ik heb uiteindelijk toch gestemd bij IOTM, maar man, wat was die keuze moeilijk (; Meestal heb ik toch een duidelijke favoriet, maar nu moest ik alle afbeeldingen een paar keer bekijken voordat ik kon stemmen - en nog weet ik niet zeker of ik wel juist gestemd heb, want ze waren echt allemaal zo mooi c: Ik zal eens kijken of ik nog ergens een gaatje vind om te stemmen voor SOTM^^ Voor de andere kan ik m'n stem helaas mijn stem niet uitbrengen, omdat ik zelf meedoe en dan stem ik nooit :')


    If you can't remember my name, just say 'chocolate' and I'll turn around.

    Snap ik ^^ Bij mij was de keuze ook moeilijk, haha.


    -

    Aaaaaaaaah, het is de laatste dag om te stemmen. Stem nu je nog kan! (nerd)


    Pretty is just a pretty word.