• The neighborhood;

    In een grote, drukbevolkte straat in Amerika gebeurt er meer dan je zou denken; er leven verschillende jongeren met elk hun


    eigen karakter en hun eigen dilemma's. De één verkoopt wiet op het basketbalveldje, de ander zit met een gebroken hart onder de dekens en de ander zit rustig aan zijn huiswerk. Alhoewel de een zich liever niet met de ander bemoeit zijn er wel eens situaties waardoor de jongeren zich wel moeten gaan mengen, dit kan zijn door buurtbarbeque's of de verjaardag van de irritante buurvrouw hiernaast die toevallig weer met iedereen bevriend moest zijn. Uit beleefdheid is het dan ook zeerste gedwongen om langs te komen en daar lijden de jongeren onder.
    Van deze uitjes kunnen liefde, nieuwe vriendschappen en drama ontstaan en dat kan dan ook overal, of het nou op het afgehuurde springkussen is of op de kamer waar twee rebelse tieners zich hebben opgesloten voor een heftige make-out, laat je fantasie maar gaan in the neighborhood!


    Invullijstje;
    Naam;
    Leeftijd;
    Geslacht;
    Karaktereigenschappen;
    Uiterlijk;
    Relaties;
    Extra's;


    Regels

    -Graag goed nadenken over of je mee doet of niet, ik wil niet dat het een ééns-dag rpg wordt.
    -Ik open de nieuwe topics of ik moet het anders aangeven.
    -Woorden minimum is 200.
    -Graag geen al té perfecte personages, iedereen heeft wel een vervelende eigenschap en wil het graag wat realistisch houden.
    -Geen ruzie in OOC.
    -Niet buitensluiten.
    -Niet personages van andere besturen.
    - en nog van alles wat je niet moet doen en wat wel bc you know it yourself!!!!! <3
    -voor vragen pb me ofzo


    Rollenlijst;

    Meisjes;
    - Belmont - Zoey Deutch FC - ?
    - Santanico - Val Mercado FC - Georgia Rosé West 1.1
    - Sociopaths - Ashley Tisdale - Clarice Souiza Kennedy 1.2
    - Magari - Amanda Steele - Agathe Maeva Lyon 1.3
    - Magari - Emilia Clarke - Elin Artemis Lyon 1.3
    - Daggers - ? - Gaia Olivia-Claire Damron
    - Chikara - Maggie Lindemann - Samantha North Mcalister
    - Avalance - ? - Mona Phillis Clifton
    MEISJES TIJDELIJK VOL!

    Jongens;
    - Belmont - ? - ?
    - Santanico - Reece King - Micheal Ashton King
    - Katsjoepiek - James Franco FC - Joshua Williams 1.2
    - Mirin - unknown - Jayden Dean Smith
    - Shawn_Mendes - unknown - Jamie Allen 1.2
    - Pads - Vito Basso - Nathaniel Antonio Gardan
    - Raccoon - Jensen Ackles - Tyler Michael Jefferson
    - Pyschopaths - Zach Abels - Wyre Julian Kaine 1.3
    - Jaimz - ? - Anthony 'Tony' Quentin Clarkson



    PRAATTOPIC;

    Praattopic.
    ROLLENTOPIC;
    Rollentopic.
    SPEELTOPIC;
    Speeltopic.

    [ bericht aangepast op 8 feb 2016 - 20:04 ]


    Everything is illuminated by the light of our past.

    Haal mijn Vanessa Hudgens meisje maar weg c:


    Spinning around, I'm weightless.

    Ik schrijf me hiervoor helaas uit, aangezien ik keuzes moet gaan maken met welke rpg's ik doorga... Ik heb wat onverwachte privé problemen die ervoor zorgen dat mijn rpg en schrijf tijd is gehalveerd.


    We've lived in the shadows for far too long.

    Zou ik nog kunnen joinen met een meisje? Zoniet wil ik wel een mannelijke rol op me nemen.


    I promise you I will learn from my mistakes.

    Gaan we ooit beginnen? :c


    Spinning around, I'm weightless.

    Avalance schreef:
    Zou ik nog kunnen joinen met een meisje? Zoniet wil ik wel een mannelijke rol op me nemen.


    Is prima.


    Everything is illuminated by the light of our past.

    Magari schreef:
    Ik schrijf me hiervoor helaas uit, aangezien ik keuzes moet gaan maken met welke rpg's ik doorga... Ik heb wat onverwachte privé problemen die ervoor zorgen dat mijn rpg en schrijf tijd is gehalveerd.


    Erg jammer maar veel succes! (flower)


    Everything is illuminated by the light of our past.

    Mona Phillis Clifton


    You have always worn your flaws upon your sleeve. And I have always buried them deep beneath the ground. Dig them up; let’s finish what we’ve started. Dig them up, so nothing’s left unturned.

    ~Leeftijd
    19 jaar.

    ~Relaties
    Thalia ~ Best friends.

    ~Innerlijk
    Artistiek
    Bescheiden
    Creatief
    Intelligent
    Kwetsbaar
    Onzeker
    Onschuldig
    Verlegen
    Vrolijk
    Zenuwachtig
    Zelfstandig


    ~Uiterlijk
    Height: 5' 9" (175cm)
    Bust: 32" (81.28cm)
    Cup: B
    Waist: 24" (60.96cm)
    Hips: 34.5" (88cm)
    Shoes: 8.5
    Hair: Brown
    Eyes: Brown
    Dress: 2/4

    ~Extra's
    ~Mona houdt zich voornamelijk bezig met kunst, en studeert dus ook kunstgeschiedenis.
    ~Ze heeft nog nooit alcohol gedronken, gerookt of drugs gebruikt. Al heeft ze ooit weleens een slokje energiedrank gedronken, iets waar ze nu nog steeds spijt van heeft.
    ~Ze heeft altijd al graag een instrument willen bespelen, al heeft ze tot op de dag van vandaag nog altijd geen idee welk.
    ~Mona luistert ook zeer graag naar muziek, en dan voornamelijk rockmuziek, iets wat je niet meteen zou verwachten. Ook alternatieve bands zoals Bastille vindt ze geweldig.

    I don’t wanna hear about the bad blood anymore. I don’t wanna hear you talk about it anymore…

    [ bericht aangepast op 8 feb 2016 - 17:42 ]


    I promise you I will learn from my mistakes.

    Pas even je codes aan, de pagina is gebroken! ^


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Wanheda schreef:
    Pas even je codes aan, de pagina is gebroken! ^

    Hoe bedoel je?


    I promise you I will learn from my mistakes.

    Avalance schreef:
    (...)
    Hoe bedoel je?


    Zo te zien doet hij het weer.

    Nou, doordat je dan een klein foutje in je codes hebt, stopt de pagina er eigenlijk mee. Je kunt wel scrollen, maar niets meer aanklikken ;')


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Wanheda schreef:
    (...)

    Zo te zien doet hij het weer.

    Nou, doordat je dan een klein foutje in je codes hebt, stopt de pagina er eigenlijk mee. Je kunt wel scrollen, maar niets meer aanklikken ;')

    Ah, oké. Ik ken dus echt barweinig van dit soort dingen, maar bedankt om het te melden c;


    I promise you I will learn from my mistakes.

    Loving the bastille in there (:


    Spinning around, I'm weightless.

    PecuIiar schreef:
    Loving the bastille in there (:

    Thanks, it's a great band c:


    I promise you I will learn from my mistakes.

    En mn kat heet p-p-p....tim

    Ookamisama schreef:
    En mn kat heet p-p-p....tim


    En dat is van belang omdat?


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.