• ///

    [ bericht aangepast op 6 juni 2016 - 20:15 ]


    No growth of the heart is ever a waste

    Gebakken banaan bij mijn noodles met kruidenboter. De banaan moet ook gebakken zijn in kruidenboter. Als moet gebakken zijn met kruidenboter want kruidenboter is heaven.
    Ik heb niet echt vreemde eetgewoonten.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Luikse siroop met salami op een boterham, dat is echt heerlijk! :d


    What would Emma do?

    Ik eet nu banaan met nutella, hehe. Het is heerlijk.


    Rest in Peace, Son of Gondor

    Heel veel mensen vinden mijn combi van boter-kaas-jam raar, maar ik vind het heerlijk.


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Rena schreef:
    Heel veel mensen vinden mijn combi van boter-kaas-jam raar, maar ik vind het heerlijk.

    Een oude klasgenoot op de middelbare at dat wel eens. Mij lijkt het niet heel lekker.


    Rookworst met chilisaus of noedels met tomatensoep :Y)


    Seasons will change, but I shall remain

    Euh, overal ketchup en appelmoes bij gooien.

    KyloRen schreef:
    Euh, overal ketchup en appelmoes bij gooien.


    Kom je weer aan met je ketchup, haha.

    Voor mij is het overal curry of satésaus op gooien, al zou ik verder niet weten wat ik voor rare dingen doe. Vast genoeg.
    Mijn vriend gooit overal samuraisaus op. >_<'


    I'm your little ray of pitch black.

    Nia schreef:
    (...)

    Kom je weer aan met je ketchup, haha.

    Voor mij is het overal curry of satésaus op gooien, al zou ik verder niet weten wat ik voor rare dingen doe. Vast genoeg.
    Mijn vriend gooit overal samuraisaus op. >_<'

    Hahaha sorry het is gewoon mijn verslaving. En ja, tosti's met ketchup <3 heaven

    KyloRen schreef:
    (...)
    Hahaha sorry het is gewoon mijn verslaving. En ja, tosti's met ketchup <3 heaven


    Ik vind het wel grappig, ik denk dat ik jou zal blijven herkennen zolang je het maar over ketchup hebt. ;D Ik mag niets zeggen met mijn curry hoor. <3 Nomnom.


    I'm your little ray of pitch black.

    Uhmmmm, ik weet niet of het echt gek is of zo, maar ik eet heel graag honingmosterd. Op zowat alles. :')


    Caution first, always.

    Tamir schreef:
    Uhmmmm, ik weet niet of het echt gek is of zo, maar ik eet heel graag honingmosterd. Op zowat alles. :')


    Ik heb laatst honingmosterd dressing gekocht en sinds dien eten we tweemaal per week sla, nomnom. Ook heerlijk.

    Oh wat mijn vriend wel raar vond aan mij was dat ik haast in elk gerecht paprika of paprikapoeder wil verwerken.


    I'm your little ray of pitch black.

    Hahahah ik gruwel echt van al die combinaties, maar misschien is het best lekker ;')


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    ///

    [ bericht aangepast op 6 juni 2016 - 20:15 ]


    No growth of the heart is ever a waste

    Het enige wat ik eigenlijk doe is:
    Een rijstwafel met pindakaas, banaan en honing.
    Koffie met vanille smaak er doorheen, of caramel. -> van Monin. Dat is echt lekker. ^^


    Wie durft te verdwalen, zal nieuwe wegen vinden!

    Ik gooi praktisch overal chilisaus of peper door. Héérlijk!


    26 - 02 - '16