• Weerwolven teisteren Wakkerdam
    Door JamesPotter

    De inwoners van het dorp Wakkerdam zijn de wanhoop nabij. Elke nacht verdwijnt er iemand in het dorp. Deze wordt vaak dood teruggevonden aan de rand van het bos.
    Onderzoekers hebben bevestigd dat het zou gaan om weerwolven. Veel geld heeft het dorp niet, dus meer onderzoek naar wie de weerwolven zijn kan niet worden gedaan. Wakkerdam is dat zat. Elke nacht iemand kwijtraken. Een dierbare, een familielid of de burgemeester.
    Daarom heeft Wakkerdam besloten terug te vechten. Elke dag veroordeelt Wakkerdam iemand die op de brandstapel terecht komt. Een weerwolf geeft namelijk een blauwig vuur af mocht het in de fik staan. Onschuldige burgers zijn een risico dat ze moeten nemen. Overleven de burgers of misschien toch de weerwolven?



    Welkom bij mijn klassieke Weerwolven van Wakkerdam waar alleen de rollen uit het officiële kaartenpak gebruikt zullen worden. Durf jij het aan om samen met de andere dorpsgenoten de weerwolven uit te roeien? Of ben jij een van de weerwolven en vind je mensenvlees nou eenmaal heerlijk?
    Ik daag jou uit om samen met anderen dit spel te spelen, maar vergeet niet: vrienden kunnen makkelijk je vijanden zijn. Trust nobody.

    Regels
    Voordat we beginnen heb ik toch nog wat regels om het spel juist te laten verlopen.

    Regels van het spel
    - Tijdens het spel verklap je niet je rol. Aan niemand. De weerwolven mogen via PB overleggen en weten dus wie de andere weerwolven zijn, verder weet niemand elkaars rol. Vertel je rol ook niet aan mensen die niet meespelen of mensen die al dood zijn in het spel.
    - Je haakt niet af. Het is lastig om halverwege een spel mensen te vinden die jouw rol willen overnemen. Bekijk dus eerst of je genoeg tijd hebt voor een spel.
    - Een dag duurt drie dagen. Hetzelfde geldt voor een nacht. Speel actief mee en deel je verdenkingen.
    - De weerwolven moeten op de tweede dag van de nacht hun slachtoffer naar mij PB’en. Zo heeft de heks tijd om te besluiten of ze het slachtoffer wilt laten leven of nog iemand anders wilt doden.
    - De heks geeft zo snel mogelijk aan mij door wat ze wilt doen, nadat ik hem of haar het slachtoffer van de weerwolven heb verteld. De heks heeft twee drankjes: Het drankje van het leven en het drankje van de dood. De eerste maakt iemand tot leven en de tweede laat iemand sterven.
    - De ziener geeft zo snel mogelijk door wiens rol hij of zij wilt zien. Als de ziener niet sterft die nacht, krijgt hij of zij de rol te zien.
    - Cupido heeft alleen in de eerste nacht een speciale rol. Hij of zij wijst twee mensen aan, die smoorverliefd op elkaar zijn en niet meer zonder elkaar willen leven. Als een van de twee sterft, sterft de ander uit liefdesverdriet.
    - De burgers hebben ’s nachts geen speciale rol en zitten trillend in hun huis te wachten of ze misschien worden opgegeten.
    - Mocht de jager sterven doordat hij wordt opgegeten of doordat er op hem gestemd wordt, dan kan hij nog een laatste keuze maken. Hij schiet iemand neer vlak voordat hij sterft.
    - Het stiekeme meisje krijgt de PB’s die de weerwolven mij sturen doorgestuurd. De namen worden eruit gehaald, maar soms kan je aan de tekstopbouw al heel wat zien.
    - Bij een gelijke stemming beslist de burgemeester wie er zal sterven. De burgemeester wordt de eerste dag gekozen.
    - De dief krijgt de eerste nacht de keuze tussen twee rollen die nog niet zijn ingevuld. Wat de dief kiest, is de dief dan.

    Algemene regels
    Nu nog wat algemene regels die denk ik iedereen wel snapt.
    - Je houdt je aan de algemene regels van Quizlet
    - Ruzie heb ik liever niet in deze wedstrijd en doe dat dus ook liever niet
    - Je speelt actief mee. Mocht je een goede reden hebben om tijdelijk niet te kunnen spelen, vertel mij dit dan, dan kunnen we samen een oplossing zoeken.
    - Er is helaas geen prijs te winnen, jullie strijden dus om de eer.
    - En nogmaals: Vertel aan niemand je rol.


    Mochten er nog vragen zijn, dan hoor ik dat graag via PB. Ook alles dat doorgegeven moet worden, graag via PB.


    Spelleider:
    JamesPotter - Femke

    Dorpelingen: Vol!
    Patholoog - Manon WeerwolfWINNAAR!
    Ledecky - Melissa - Ziener (geliefde)
    Pontmercy - Lisanne - Burger (geliefde)
    Magari - Sav - Heks
    ProngsPotter - Froukje - burgemeester WeerwolfWINNAAR!
    Mignon - Lotte - Burger
    Unfocused - Leo - Dief: Weerwolf
    Ewijn - Belle - Burger
    Vane - Tialda - Burger
    Lexipedia - Sarah - Cupido
    Caprice - Louise - Burger
    Kenways - Wendy - Het Stiekeme Meisje
    Robind19 - Robin - Burger
    Cibis - Melissa - Jager
    Clace - Sarita - Burger
    Rocksanne - Sanne - Weerwolf
    Los - Marjanne - Weerwolf

    Op dit moment zit er nog in het spel: 2 weerwolven en twee 2 burgers.

    Ben je overtuigd? Stap dan snel dit spannende dorp in. Ik zoek minimaal 8 en maximaal 18 dorpsbewoners die de weerwolven willen ontmaskeren of de burgers willen opeten. Vergeet tijdens het opgeven niet je (schuil)naam te vermelden.
    Veel succes.


    Dag 1 - Burgemeester verkiezingen
    Burgemeester dood teruggevonden
    Door JamesPotter

    Vannacht is de arme burgemeester van Wakkerdam dood teruggevonden aan de rand van het bos. De dorpelingen zijn van streek, maar ze hebben meer verlies gekend. Daarom hebben zij besloten om een burgemeester verkiezing te organiseren. Iedereen die burgemeester wilt worden, geeft dit aan met een reden waarom hij of zij burgemeester wilt worden. Voor het stemmen zijn hokjes ingericht zodat de weerwolven niet weten wie op wie heeft gestemd. We hopen later deze dag de uitslag bekend te kunnen maken.



    Het is tijd voor de eerste dag. Zoals jullie kunnen lezen in het krantenartikel hierboven is de burgemeester opgegeten, dus hebben jullie een nieuwe nodig. Haal allemaal het beste uit de kast en hou jullie speech maar! Deze mag neergezet worden in dit topic.

    Als je stemt op iemand, dan gaat dit via PB naar mij!

    Jullie hebben tot zondag avond 23:59 ,31 januari om een stem uit te brengen.

    Nieuwe burgemeester bekend
    Door JamesPotter

    De nieuwe burgemeesterverkiezing is erg spannend verlopen. Ondanks dat vijf dorpelingen niet gestemd hebben, is er een gelijkspel opgetreden in de stemmen. Via een loting is gebleken dat Los de nieuwe burgemeester van Wakkerdam is geworden. Wij danken u allen voor uw aandacht en wensen de nieuwe burgemeester meer geluk toe dan de vorige.


    De eerste dag is nu afgelopen. De nacht begint dus. Welterusten allemaal!

    Cupido, ik wil van jou graag twee mensen horen die je wilt koppelen
    Ziener, ik wil van jou graag een naam horen die je wilt zien
    Weerwolven, ik wil van jullie graag horen wie jullie opeten
    Dief, je krijgt een pb van mij met twee keuzes
    Heks, je moet nog even wachten tot ik meer weet van de weerwolven.
    Het stiekeme meisje krijgt van mij de pb's zodra ik ze krijg
    Burgers en jager, slaap lekker (;

    De weerwolven hebben tot morgen 2 februari rond 20:00 uur de tijd om een slachtoffer te kiezen,
    De rest heeft tot 3 februari 23:59 om alles te pb'en.
    Geef alsjeblieft wat door, het is niet leuk als je niets van je laat weten


    De eerste nacht
    Het nieuwe slachtoffer
    Door JamesPotter

    Er is vannacht een tragisch/niet zo tragisch slachtoffer gevallen. Na onderzoek is namelijk gebleken dat Unfocused is opgegeten door de weerwolven, maar dit was de dief! En de dief had zojuist de keuze gemaakt om bij de weerwolven te horen. Helaas was hij nog niet voorgesteld aan de weerwolven, dus helaas viel er niets te regelen. Op het plein wordt een minuut stilte gehouden voordat de beschuldigingen beginnen.


    Dus, tijd voor jullie verdenkingen. Wie heeft zich opvallend gedragen de laatste tijd? Jullie hebben tot 8 februari om verdenkingen te plaatsen in het topic. Stemmen doe je in het topic.

    Jullie hebben tot 8 februari om te stemmen/te verdenken. Discussies zijn zeer welkom!

    De tweede dag
    Gelijk spel tijdens de stemming
    Door JamesPotter

    De burgers hebben vandaag flink gestemd en het bleek gelijk spel te zijn. De verdachten waren Lexipedia en Los, beiden met zes stemmen. Dus aan de burgemeester de taak om een uit te kiezen. Natuurlijk was dat niet zeer lastig, dus is Lexipedia veroordeel.
    De burgemeester stak het hout om Lexipedia heen aan en… roze vlammen traden op! Al snel had iemand een lijst te pakken.
    Lexipedia was helaas cupido en de burgers moeten weer een spannende nacht in. Sterkte


    De tweede dag is nu afgelopen. De nacht begint dus. Welterusten allemaal!

    Ziener, ik wil van jou graag een naam horen die je wilt zien
    Weerwolven, ik wil van jullie graag horen wie jullie opeten
    Heks, je moet nog even wachten tot ik meer weet van de weerwolven.
    Het stiekeme meisje krijgt van mij de pb's zodra ik ze krijg
    Burgers en jager, slaap lekker (;

    De weerwolven hebben tot overmorgen 11 februari rond 20:00 uur de tijd om een slachtoffer te kiezen,
    De rest heeft tot 14 februari 23:59 om alles te pb'en.
    Geef alsjeblieft wat door, het is niet leuk als je niets van je laat weten
    [

    Feest in Wakkerdam!
    Door JamesPotter

    Het was ’s morgens al meteen duidelijk dat vannacht niemand was gestorven. Hoe het is gekomen, is niet duidelijk, maar er gaan geruchten dat de heks het slachtoffer heeft genezen.
    Na een korte overeenstemming hebben de burgers wel besloten om vandaag iemand te veroordelen. En mochten ze een weerwolf te pakken hebben, dan is het natuurlijk dubbel feest!


    Dus, tijd voor jullie verdenkingen. Wie heeft zich opvallend gedragen de laatste tijd? Jullie hebben tot 19 februari om verdenkingen te plaatsen in het topic. Stemmen doe je in het topic.

    Jullie hebben tot 19 februari om te stemmen/te verdenken. Discussies zijn zeer welkom!

    De kogel is door de kerk
    Door JamesPotter

    Cibis was degene die vandaag op de brandstapel moest. Ondanks dat sommige mensen niet gestemd hadden, was er een duidelijke meerderheid. Toen Cibis op de brandstapel stond, pakte ze haar geweer en schoot in haar laatste adem een kogel weg… Cibis was de jager.
    De kogel raakte onze burgemeester Los, waar meteen een rotte geur vanaf kwam. Ook kwam er blauwig bloed uit de wond. Onze burgemeester bleek een weerwolf! De jager bleek gelijk te hebben en met een dubbel gevoel, gingen de burgers maar naar bed. Een weerwolf minder, maar ook een burger minder…


    Los, wie wordt de nieuwe burgemeester?

    Ziener, ik wil van jou graag een naam horen die je wilt zien
    Weerwolven, ik wil van jullie graag horen wie jullie opeten
    Heks, als je iemand wilt vergiftigen, moet je een pb sturen.
    Het stiekeme meisje krijgt van mij de pb's zodra ik ze krijg
    Burgers, slaap lekker (;

    De weerwolven hebben tot overmorgen 22 februari rond 20:00 uur de tijd om een slachtoffer te kiezen,
    De rest heeft tot 24 februari 23:59 om alles te pb'en.
    Geef alsjeblieft wat door, het is niet leuk als je niets van je laat weten

    Twee doden deze morgen
    Door JamesPotter

    Het was al vroeg in de morgen toen de meeste burgers wakker waren. Toen de hoofden geteld waren, bleken er twee burgers te missen. Een lag aan de rand van het bos. Arme Caprice was opgegeten door de weerwolven. Caprice was duidelijk een burger.
    Verwarring ontstond, want er miste nog iemand. De burgers begonnen te zoeken en toen ergens in een steegje, lag Rocksanne. Duidelijk vergiftigd, maar het goede nieuws was dat na wat onderzoek, bleek dat Rocksanne een weerwolf was.
    Een burger minder, maar ook een weerwolf. Een klein feestje dan maar.



    Dus, tijd voor jullie verdenkingen. Wie heeft zich opvallend gedragen de laatste tijd? Jullie hebben tot 1 maart om verdenkingen te plaatsen in het topic. Stemmen doe je in het topic.

    Jullie hebben tot 1 maart om te stemmen/te verdenken. Discussies zijn zeer welkom!


    Burgemeester op de brandstapel
    Door JamesPotter

    Zo ging voor de tweede keer een burgemeester ten onder. De burgemeester Margari bleek niet zo te zijn als haar voorganger. Nee absoluut niet. Margari bleek de heks te zijn. Degene die de weerwolf Rocksanne afgelopen nacht had vermoord.
    Helaas zaten de burgers nu dus weer fout. Durven ze vannacht nog een oogje dicht te doen?



    Margari, wie wordt de nieuwe burgemeester?

    Ziener, ik wil van jou graag een naam horen die je wilt zien
    Weerwolven, ik wil van jullie graag horen wie jullie opeten
    Het stiekeme meisje krijgt van mij de pb's zodra ik ze krijg
    Burgers, slaap lekker (;

    Iedereen heeft tot 6 maart om wat op te sturen. Vergeet het niet!
    Geef alsjeblieft wat door, het is niet leuk als je niets van je laat weten


    Paniek in Wakkerdam
    Door JamesPotter

    De meeste burgers hadden al geen oog dichtgedaan en gegil had geklonken in het huis van Ledecky. Niemand durfde die nacht te gaan kijken, maar het was duidelijk Ledecky was helaas verslonden. Ledecky bleek de ziener te zijn!
    Pontmercy zat huilend bij het lijk en stierf toen aan verdriet. Een burger en de ziener dood. De weerwolven waren genadeloos en het werd tijd om ze voor eens en voor altijd te doden. Als dat lukte tenminste…


    Dit was wel het koppel (om verwarring te voorkomen)
    Dus, tijd voor jullie verdenkingen. Wie heeft zich opvallend gedragen de laatste tijd? Jullie hebben tot 11 maart om verdenkingen te plaatsen in het topic. Stemmen doe je in het topic.

    Jullie hebben tot 11 maart om te stemmen/te verdenken. Discussies zijn zeer welkom!

    Het duurde even, maar toen waren er nog zeven
    Door JamesPotter

    Het was een hevig conflict tussen verschillende partijen om te kiezen wie er deze ronde uit zou gaan. Misschien zou het handiger geweest zijn om te luisteren naar de verschillende ideeën en daarmee vooral mensen juist af kunnen strepen als weerwolf.
    Desalniettemin was er toch een kleine stemming geweest waar maar vier mensen op kwamen dagen. Een kleine meerderheid stemde dus op een burger genaamd Froyo (Clace).
    Een onschuldige burger minder. Nog twee weerwolven, een stiekem meisje en vier burgers. Slaap lekker, Wakkerdam.


    Weerwolven, ik wil van jullie graag horen wie jullie opeten
    Het stiekeme meisje krijgt van mij de pb's zodra ik ze krijg
    Burgers, slaap lekker (;

    Iedereen heeft tot 15 maart om wat op te sturen. Vergeet het niet!
    Geef alsjeblieft wat door, het is niet leuk als je niets van je laat weten.


    Aangezien we met wat minder zijn, ga ik het tempo iets opvoeren.

    Nog zes, wordt het nog een succes?
    Door JamesPotter

    Na een nacht die veel korter leek te duren dan vorige nachten, bleek er helaas wel iemand verorberd te zijn. Sommige burgers hadden in de nacht nog door lopen discussiëren en zagen dus al ’s morgens vroeg dat Robind19 verslonden naast het bos lag. Een burger in hart en nieren. Waren de overige burgers nu wel nog veilig?



    Dus, tijd voor jullie verdenkingen. Wie heeft zich opvallend gedragen de laatste tijd? Jullie hebben tot 15 maart om verdenkingen te plaatsen in het topic. Stemmen doe je in het topic.

    Jullie hebben tot 15 maart om te stemmen/te verdenken. Discussies zijn zeer welkom!

    Is wakkerdam nu echt ten onder aan het gaan?
    Door JamesPotter

    Sinds de jager dood ging, waren er al geen weerwolven meer ontdekt. Misschien, als de burgers eens goed hadden geluisterd naar degene die nu op de brandstapel stond, was het goed gekomen. Misschien ook niet.
    In ieder geval stond Kenways op de brandstapel en het begon er steeds meer op te lijken dat ook Kenways geen weerwolf was, maar ook geen burger! Kenways was het stiekeme meisje!
    Oh, Wakkerdam, word nu toch eens wakker! Als jullie de volgende nacht hebben overleefd natuurlijk...


    Weerwolven, ik wil van jullie graag horen wie jullie opeten
    Burgers, slaap lekker (;

    Van de weerwolven wil ik graag voor 20 maart hun besluit weten, maar eerder mag natuurlijk altijd.

    Weer een burger dood aangetroffen
    Door JamesPotter

    Het komt vast voor niemand als een verrassing dat er vannacht weer iemand verslonden is door die rottige weerwolven en nu er nog twee burgers en twee weerwolven zijn, is dit de laatste stemming. Als nu een burger terecht wordt gesteld, dan hebben de weerwolven gewonnen. Mocht er nu een weerwolf veroordeeld worden, dan hebben de burgers gewonnen.
    Vannacht is Vane opgegeten en Vane was een burger.



    Dus, tijd voor jullie verdenkingen. Wie heeft zich opvallend gedragen de laatste tijd? Jullie hebben tot 23 maart om verdenkingen te plaatsen in het topic. Stemmen doe je in het topic.

    Jullie hebben tot 23 maart om te stemmen/te verdenken. Discussies zijn zeer welkom!


    Weerwolven van Wakkerdam
    Door JamesPotter

    Twee lange weken waren voorbijgegaan waarin het voor de burgers steeds meer een hel werd. Ze begonnen met het kiezen van een burgemeester. Al snel kwamen de dorpelingen tot de conclusie dat Catan de burgemeester werd en de eerste nacht ging in.
    Een koppel werd gevormd in de eerste nacht, maar ook werd er iemand opgegeten: Unfocused. Een dief die zojuist had besloten om weerwolf te zijn. Het zat de weerwolven tot dusver niet mee.
    De dag erna mocht de burgemeester al direct haar taak uitvoeren om tussen een gelijk spel te kiezen. Klopp werd veroordeeld en zij bleek cupido te zijn!
    De nacht die erop volgde bleek niemand te zijn gestorven. De heks had de persoon die dood gegaan was, tot leven gewekt. De dorpelingen besloten wel dat ze iemand wilden veroordelen en gooiden Invincibility op de brandstapel. Zij pakte haar geweer en bleek een jager te zijn. Met haar laatste kogel schoot ze de burgemeester Catan dood, die een weerwolf bleek te zijn. Haar burgemeesterschap gaf ze door aan Unrequited.
    De nacht die daarop volgden waren er twee mensen vermist. Caprice, die pas net een rol had overgenomen, bleek een burger te zijn en Rocksanne, die vergiftigd was door de heks, bleek een weerwolf te zijn.
    Tijdens het stemmen dachten veel dorpelingen dat Unrequited, die de vorige dag als burgemeester gekozen werd wel een weerwolf moest zijn. Weerwolven geven het burgemeesterschap toch juist door aan andere weerwolven? Dat was fout gedacht. Unrequited bleek namelijk de heks te zijn die de vorige nacht een weerwolf had gedood. Stank voor dank… Desalniettemin gaf Unrequited nog wel haar burgemeesterschap door aan ProngsPotter. Een goede keuze?
    Melvissa, de ziener, werd die nacht gedood door de weerwolven en Pontmercy stierf uit liefdesverdriet. Zij bleek een burger te zijn.
    Na wat geruzie heen en weer werd Froyo veroordeeld. Zij was een burger en het werd steeds killer in Wakkerdam.
    Ook die nacht werd er een burger veroordeeld. Robind19 lag aan stukken gereten voor het bos. In paniek met nog maar zes dorpelingen over, gooiden de dorpelingen het Onschuldige Meisje Kenways op de brandstapel. Niet de handigste zet die ze hadden kunnen doen.
    Die nacht werd Easter opgegeten. Weer een burger en op dat moment waren er nog twee weerwolven en twee burgers over. Met een grote spanning werd Mignon op de brandstapel gegooid en… Mignon was een burger. De laatste burger Ewijn werd die nacht opgegeten en Patholoog en ProngsPotter hadden hun buik vol burgers. Wakkerdam was verslonden en de weerwolven hadden gewonnen. Gefeliciteerd!



    Gefeliciteerd Weerwolfjes^^ Ik heb er zeer van genoten:Y)

    [ bericht aangepast op 3 april 2016 - 13:55 ]


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Die theorieën van Mignon en Ewijn hadden mij de verkeerde kant op gestuurd, dus ik weet niet zeker of dat een fout was of dat het een samenwerking was. Hmm, ik zal er nog even over denken en alles eens terug lezen.


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Morgen is de laatste dag om te stemmen. Wachten op mensen hoeft niet, want iedereen is al dood x)


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Ja shit man. Ik word altijd opgegeten. ):


    Wie durft te verdwalen, zal nieuwe wegen vinden!

    Please vote(:


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Ah, bon, ik heb nu echt geen idee meer, maar ik hoop dat de laatste woorden van het spiekende meisje waarheid waren, dus ga ik mee op Mignon


    Stenenlikker

    Ik zou graag willen, maarja, mijn dorpsgenoten waren niet zo lief voor me :c


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    Oke, dan zal ik maar met de burgemeester mee stemmen.


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Ik ben stiekem heel erg benieuwd naar de uitslag. (wbw)


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Melvissa schreef:
    Ik ben stiekem heel erg benieuwd naar de uitslag. (wbw)

    Jaa ik ook!!


    Three words, large enough to tip the world. I remember you.

    Ik hou ervan om het spannend te maken :Y) hahah grapje, ik was al bezig met een laatste bericht, maar ik moest halverwege weg en toen was in het vergeten. Ik zal het meteen even afmaken!


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    JamesPotter schreef:
    Ik hou ervan om het spannend te maken :Y) hahah grapje, ik was al bezig met een laatste bericht, maar ik moest halverwege weg en toen was in het vergeten. Ik zal het meteen even afmaken!

    Yashh


    Three words, large enough to tip the world. I remember you.

    Weerwolven van Wakkerdam
    Door JamesPotter

    Twee lange weken waren voorbijgegaan waarin het voor de burgers steeds meer een hel werd. Ze begonnen met het kiezen van een burgemeester. Al snel kwamen de dorpelingen tot de conclusie dat Catan de burgemeester werd en de eerste nacht ging in.
    Een koppel werd gevormd in de eerste nacht, maar ook werd er iemand opgegeten: Unfocused. Een dief die zojuist had besloten om weerwolf te zijn. Het zat de weerwolven tot dusver niet mee.
    De dag erna mocht de burgemeester al direct haar taak uitvoeren om tussen een gelijk spel te kiezen. Klopp werd veroordeeld en zij bleek cupido te zijn!
    De nacht die erop volgde bleek niemand te zijn gestorven. De heks had de persoon die dood gegaan was, tot leven gewekt. De dorpelingen besloten wel dat ze iemand wilden veroordelen en gooiden Invincibility op de brandstapel. Zij pakte haar geweer en bleek een jager te zijn. Met haar laatste kogel schoot ze de burgemeester Catan dood, die een weerwolf bleek te zijn. Haar burgemeesterschap gaf ze door aan Unrequited.
    De nacht die daarop volgden waren er twee mensen vermist. Caprice, die pas net een rol had overgenomen, bleek een burger te zijn en Rocksanne, die vergiftigd was door de heks, bleek een weerwolf te zijn.
    Tijdens het stemmen dachten veel dorpelingen dat Unrequited, die de vorige dag als burgemeester gekozen werd wel een weerwolf moest zijn. Weerwolven geven het burgemeesterschap toch juist door aan andere weerwolven? Dat was fout gedacht. Unrequited bleek namelijk de heks te zijn die de vorige nacht een weerwolf had gedood. Stank voor dank… Desalniettemin gaf Unrequited nog wel haar burgemeesterschap door aan ProngsPotter. Een goede keuze?
    Melvissa, de ziener, werd die nacht gedood door de weerwolven en Pontmercy stierf uit liefdesverdriet. Zij bleek een burger te zijn.
    Na wat geruzie heen en weer werd Froyo veroordeeld. Zij was een burger en het werd steeds killer in Wakkerdam.
    Ook die nacht werd er een burger veroordeeld. Robind19 lag aan stukken gereten voor het bos. In paniek met nog maar zes dorpelingen over, gooiden de dorpelingen het Onschuldige Meisje Kenways op de brandstapel. Niet de handigste zet die ze hadden kunnen doen.
    Die nacht werd Easter opgegeten. Weer een burger en op dat moment waren er nog twee weerwolven en twee burgers over. Met een grote spanning werd Mignon op de brandstapel gegooid en… Mignon was een burger. De laatste burger Ewijn werd die nacht opgegeten en Patholoog en ProngsPotter hadden hun buik vol burgers. Wakkerdam was verslonden en de weerwolven hadden gewonnen. Gefeliciteerd!



    Gefeliciteerd Weerwolfjes^^ Ik heb er zeer van genoten:Y)


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Yeaaah trots op mijn mede-weerwolfjes! <3


    If you want the rainbow, you gotta put up with the rain

    Nooo, als ze naar me geluisterd hadden met Patholoog D:

    Congrats wolfjes c:


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    Oh ik was vergeten te zeggen

    Rocksanne > Sans

    En ik ben ook trots op mijn geliefde mede-weerwolven! Goed gedaan!


    Dit topic is gesloten omdat het maximum van 300 berichten is bereikt

    [ bericht aangepast op 3 april 2016 - 14:06 ]


    "Ik vind Sanne erg aardig, maar er mag wel 80 decibel af."