• Hello and welcome... to the Dark Side!
    Kylo Ren fans unite! Alle Star Wars gerelateerde dingen zijn hier welkom.



    Must see videos!

    [ bericht aangepast op 8 feb 2016 - 11:08 ]

    Dankzij jouw must-see videos ben ik gisteren de hele dag op youtube SNL videos gaan kijken..


    Rest in Peace, Son of Gondor

    Hai iedereen!

    Meesten zullen mij niet kennen haha, ik ben jaren geleden actief geweest op deze site. Nu heel soms nog. Maar mijn vriendin (Square op Q) vertelde mij over dit topic en ik kan hier natuurlijk niet weg blijven als enorme Kylo fan :'D

    Geinig dat jij hier ook zit Marleen.

    Ik ben trouwens Isabelle.

    Oke, ff fangirlen of hoe je dat ook noemt... :3

    Ik had ook zoies toen zn masker af ging.. van wow.. hij heeft een apart gezicht, ik had ook een ander gezicht verwacht, maar ik vind hem echt wat hebben!
    Alhoewel het ook met zijn status te maken zal hebben. The bad guys zijn altijd leuker hahaha. Zo was ik voor deze film het meeste fan van Anakin XD


    Leef elke dag alsof het je laatste is!

    Afgelopen weekend heb ik trouwens een schilderij van hem gemaakt!


    Leef elke dag alsof het je laatste is!

    Isabellehh schreef:
    Hai iedereen!

    Meesten zullen mij niet kennen haha, ik ben jaren geleden actief geweest op deze site. Nu heel soms nog. Maar mijn vriendin (Square op Q) vertelde mij over dit topic en ik kan hier natuurlijk niet weg blijven als enorme Kylo fan :'D

    Geinig dat jij hier ook zit Marleen.

    Ik ben trouwens Isabelle.

    Oke, ff fangirlen of hoe je dat ook noemt... :3

    Ik had ook zoies toen zn masker af ging.. van wow.. hij heeft een apart gezicht, ik had ook een ander gezicht verwacht, maar ik vind hem echt wat hebben!
    Alhoewel het ook met zijn status te maken zal hebben. The bad guys zijn altijd leuker hahaha. Zo was ik voor deze film het meeste fan van Anakin XD


    Hey, Isabelle. Jou heb ik lang niet op q gezien, haha. Leuke fanart! Ik probeerde vandaag ook wat, maar dat ging me wat minder goed af.


    Rest in Peace, Son of Gondor

    R2D2 > Gambit.


    United we stand, divided we fall.

    Gambit schreef:
    R2D2 > Gambit.

    I like :Y)

    Isabellehh schreef:
    Hai iedereen!

    Meesten zullen mij niet kennen haha, ik ben jaren geleden actief geweest op deze site. Nu heel soms nog. Maar mijn vriendin (Square op Q) vertelde mij over dit topic en ik kan hier natuurlijk niet weg blijven als enorme Kylo fan :'D

    Geinig dat jij hier ook zit Marleen.

    Ik ben trouwens Isabelle.

    Oke, ff fangirlen of hoe je dat ook noemt... :3

    Ik had ook zoies toen zn masker af ging.. van wow.. hij heeft een apart gezicht, ik had ook een ander gezicht verwacht, maar ik vind hem echt wat hebben!
    Alhoewel het ook met zijn status te maken zal hebben. The bad guys zijn altijd leuker hahaha. Zo was ik voor deze film het meeste fan van Anakin XD


    Same XD Maar vooral omdat een van mijn vrienden er echt heel erg op lijkt, dat is gewoon eng...
    Stiekem is het mijn vriend.


    obsessive rage

    link
    :'DDD

    Omg, hahaha


    Rest in Peace, Son of Gondor