• Die vraag steekt nu al zo lang in me, dus toe maar, antwoord!
    En natuurlijk, een mooi plaatje!
    (Van het lijstje '10 redenen waarom je een kat moet hebben' van xKirito)


    You are my piece of paradise.

    Tekenen, Jason Todd (tekeningen van hem, verhalen, comics die ik van hem heb...), muziek en muziek maken (keyboard)


    — Inner peace, it's hard to find. —

    All those little things in life

    [ bericht aangepast op 6 feb 2016 - 14:47 ]

    Katten (:


    26 - 02 - '16

    [ bericht aangepast op 6 feb 2016 - 14:47 ]

    Mijn vriend en lieve dieren!


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    -

    [ bericht aangepast op 20 mei 2016 - 16:02 ]


    i wanna die with you once or twice.

    -

    [ bericht aangepast op 20 mei 2016 - 16:03 ]


    i wanna die with you once or twice.

    Ik word heel gelukkig van bij mijn opa en oma logeren. Helaas kan het maar ongeveer 4 weken per jaar omdat we zo ver weg wonen :(


    She was the night. And I, but a child afraid of the dark. A keg of gunpowder, in love with a spark. - Shakieb Orgunwall

    Familie, mijn passies: Center Parcs, pretparken en Quizlet, vrienden(alhoewel dan ook vooral Quizletvrienden:W), mensen helpen en blij maken,...


    Queer zijn is gewoon alles

    Vrienden en familie maken me gelukkig.

    [ bericht aangepast op 20 mei 2016 - 16:03 ]


    i wanna die with you once or twice.

    In bed liggen zonder zorgen.


    Il vaut mieux vivre avec des remords qu'avec des regrets.

    De vraag is eerder wat mij niet gelukkig maakt. Er zijn zoveel kleine dingen die mijn dag goed kunnen maken. Dus ja, de lijst is veel te lang. Maar als ik één dingetje mag opnoemen: mijn beste vriendin terugzien na twee/drie maanden. Jep, op dat moment ben ik heel even de gelukkigste persoon op deze aardbol.


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Reizen, dieren, familie, vrienden, muziek.

    Veel eigenlijk. Maar de hoofdzaken zijn mijn vriend en vrienden, kajak en Quizlet. =)


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Hm, kleine dingen. Knuffelen met mijn vriend, buikpijn hebben van het lachen door vrienden, 's avonds lekker in bed kruipen zonder herrie van mijn bovenbuurman, een complimentje krijgen, nieuwe mensen ontmoeten, mijn ouders en broertjes zien als ik weer naar huis ga, lekker weer, de eerste lente dag, reizen, nieuwe culturen leren kennen. Ik kan wel uren blijven door gaan met opsommen.


    When time and life shook hands and said goodbye.