• Link

    Het gaat om het bovenstaande plaatje. Zou iemand het ook smaller/langwerpiger kunnen maken? Zodat het niet teveel ruimte in beslag neemt?
    Alvast heel erg bedankt! c:

    [ bericht aangepast op 31 jan 2016 - 14:28 ]


    Wie durft te verdwalen, zal nieuwe wegen vinden!

    Oh en wil een moderator de spelfout uit de titel halen? c:


    Wie durft te verdwalen, zal nieuwe wegen vinden!



    c:

    [ bericht aangepast op 31 jan 2016 - 14:32 ]

    Dit is het enige wat ik er van uit heb kunnen halen :3

    [ bericht aangepast op 31 jan 2016 - 14:38 ]

    Constantinople schreef:



    c:


    Deze is 100x mooier dan die van mij :3

    Bedankt! ^^


    Wie durft te verdwalen, zal nieuwe wegen vinden!

    Scribe schreef:
    Oh en wil een moderator de spelfout uit de titel halen? c:


    Is gebeurd! ^^


    What would Emma do?

    Oké, ik heb nog een plaatje. Ik wil hem zeg maar als een soort banner hebben, maar hij werkt niet mee. Ik wil dat het plaatje ongeveer net zolang is als de 'rule' eronder. Kan iemand dat ook voorelkaar krijgen? Want mij lukt het niet. Anders laat ik het zo, als het toch aan het plaatje ligt. (Ik wil het plaatje toch wel)


    [ bericht aangepast op 31 jan 2016 - 15:54 ]


    Wie durft te verdwalen, zal nieuwe wegen vinden!

    Hey, ik kan er wel een ander formaat van maken, maar wat wil je precies? Ik begrijp het niet helemaal... Is het de bedoeling dat hij even breed wordt als de lijn die je eronder hebt geplaatst?


    Perpetual ~ continuing or enduring forever; everlasting.

    Secrett schreef:
    Hey, ik kan er wel een ander formaat van maken, maar wat wil je precies? Ik begrijp het niet helemaal... Is het de bedoeling dat hij even breed wordt als de lijn die je eronder hebt geplaatst?


    Ja eigenlijk wel. Als je mijn story Ivy ziet, zie je bovenaan dat plaatje. Daaronder heb ik een lijn. Ik wil dat het ongeveer even breed is als die lijn.


    Wie durft te verdwalen, zal nieuwe wegen vinden!

    Ik zou je graag willen helpen, maar dat is helaas niet mogelijk... Quizlet heeft een maximale breedte, namelijk de breedte die je banner nu heeft. Ik kan hem wel bijsnijden, maar Quizlet zal het altijd verkleinen naar deze grootte. Hij wordt dus nooit breder.
    Kijk, ik heb nu een stukje in het midden toegevoegd waardoor de originele banner breder is, maar je zult zien dat hij op Quizlet even breed blijft...



    De enige optie die je hebt om hem echt zo breed te maken, is de afbeelding opsplitsen. Dan heb je alleen wel een streep in het midden en ik denk niet dat je dat wil... Je krijgt dan dit:


    [ bericht aangepast op 2 feb 2016 - 16:51 ]


    Perpetual ~ continuing or enduring forever; everlasting.

    Dat vind ik inderdaad niet zo mooi, maar ik heb al een andere oplossing gevonden. Toch bedankt voor je hulp!

    Voor de moderators; dit topic mag gesloten worden. c:


    Wie durft te verdwalen, zal nieuwe wegen vinden!

    -> Slotje op aanvraag.


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.