• Hey,

    Ik ben lekkere tomatensoep aan het koken. Voor die soep maak ik altijd bouillon getrokken uit van die speciale soepbotten met vlees eraan. Bij mij thuis is het een gewoonte om, als de bouillon getrokken is, het bot aan de hond te geven. Nu heb ik de hond een klein beetje verwend. Een klein stukje vlees heb ik eraan laten zitten en toen heb ik het bot gegeven. Hij was er heerlijk van aan het smikkelen en nu loopt hij continu rondjes door de tuin en de kamer met dat bot in z'n bek, hahahahah.

    Wat zijn jullie aan het doen op dit moment? C:

    [ bericht aangepast op 31 jan 2016 - 16:39 ]


    26 - 02 - '16

    Ik ben mezelf op dit moment aan het overtuigen om te leren voor bio.(no_chears)


    We will not be quiet, Stonewall was a riot!

    Wat een schatje ^^
    Ik ben zo jaloers op hoe jij altijd mooie foto;s maakt O:

    Ik doe nu huiswerk...

    Debbaut schreef:
    Ik ben mezelf op dit moment aan het overtuigen om te leren voor bio.(no_chears)


    Aah, biologie was - toen ik dat nog moest leren - altijd zo ontzettend veel! Succes ermee!

    Skadi schreef:
    Wat een schatje ^^
    Ik ben zo jaloers op hoe jij altijd mooie foto;s maakt O:

    Ik doe nu huiswerk...


    Thank you c;
    Op zich is het niet moelijk. Het is een kwestie van de juiste camera hebben, een beetje kennis en voor de rest gewoon veel geluk ^^

    Succes met je huiswerk!


    26 - 02 - '16

    Aww! Je hebt echt een prachtige hond. Ben momenteel Band of Brothers aan het kijken en aan het schrijven, maar dat laatste wil niet echt lukken


    Ex astris, sciencia

    Mulford schreef:
    Aww! Je hebt echt een prachtige hond. Ben momenteel Band of Brothers aan het kijken en aan het schrijven, maar dat laatste wil niet echt lukken


    Dankjewel c;
    Dat probleem ken ik maar al te goed. Helpt niet om een pauze in te lassen? Bij mij hielp dat wel eens. Even voor een halfuurtje of iets dergelijks en jezelf niet overvragen (:


    26 - 02 - '16

    Keihard meezingen met Fall Out Boy en stuk gaan om worst opmerkingen in het Lucht Je Eten topic!


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Wat een prachtige foto's!

    Ik heb m'n huiswerk voor me liggen, m'n laptop erboven op om te Quizletten, haha. En ik google moltheorieen


    so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

    Latijn, Frans, geschiedenis en fysica uitstellen :3

    [ bericht aangepast op 31 jan 2016 - 16:51 ]


    <3

    Trikova schreef:
    Keihard meezingen met Fall Out Boy en stuk gaan om worst opmerkingen in het Lucht Je Eten topic!

    Haha, ik zag het c;

    Stevenson schreef:
    Wat een prachtige foto's!

    Ik heb m'n huiswerk voor me liggen, m'n laptop erboven op om te Quizletten, haha. En ik google moltheorieen


    Dankjewel c;
    Moltheorieën? Wat zijn dat?

    Amica schreef:
    Latijn, Frans, geschiedenis en fysica uitstellen :3


    Dat zijn ook wel lastige vakken, geloof ik D:


    26 - 02 - '16

    Voor mijn bachelorpaper aan het werken *zucht*

    Je hond is enoooorm schattig trouwens!

    [ bericht aangepast op 31 jan 2016 - 16:56 ]


    The soul needs autumn.

    Door al deze reacties me bedenken dat ik nog huiswerk moet maken

    Me beseffen dat ik mijn hoofdstuk nog steeds niet af heb(ook door deze reacties cx )

    Nadenken of ik een nieuw topic(ik weet al waarover (; )

    Ahw, wat een leuke hond. Zo af en toe mag je je hond toch wel verwennen? (:

    O,ja ik luister naar een ontzettend doelloze band, die super grappige muziek maakt waar ik ontzettend melig van word

    [ bericht aangepast op 31 jan 2016 - 17:02 ]


    i wanna die with you once or twice.

    Mooie foto's. (:

    Euh ik zit een beetje doelloos sites door te scrollen (including Q). Probeer ook te schrijven, maar er komt even niet zoveel uit.

    Naz schreef:
    (...)

    Dankjewel c;
    Moltheorieën? Wat zijn dat?


    Theorieën over wie de mol is bij het programma Wie Is De Mol? haha :P


    so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

    Naz schreef:
    (...)

    Dat zijn ook wel lastige vakken, geloof ik D:

    Ja, en ik heb er echt geen zin in ):
    Leerkrachten plannen alles ook zo dat we één week niets te doen hebben en de volgende week 20 toetsen per dag :3


    <3

    Dankjulliewel c;
    En bachelor papieren? Heeft dat te maken met afstuderen oid? Ik heb daar namelijk echt geen verstand van D;

    En schrijfstruggles, ik ken 't maar al te goed. Ik heb schrijven voor nu maar op een laag pitje staan. Wanneer het me weer lukt, ga ik weer proberen om verder te schrijven.


    26 - 02 - '16