• Hoe heet je en wat betekend je naam?

    Ik heet Ahlam (spreek je uit als eglem) en het betekent droom/fantasierijk hahah

    Ben je blij met je naam?
    Ik ben er wel blij mee desondanks er veel mensen zijn de een eigen creatie hebben bedacht voor mijn naam haha. Veel mensen kunnen mijn naam niet uitspreken maar ach ja, dat ben ik al 20 jaar gewend :') ik vind trouwens mijn naam mooi omdat het ook anders is dan de meeste namen. Ik hou van anders (: anders is cool

    [ bericht aangepast op 2 feb 2016 - 15:36 ]

    Mijn naam betekent 'geliefd'. ^^ Ik ben er op zich wel tevreden mee.


    Caution first, always.

    Mijn naam betekent niets, want op de manier hoe mijn naam geschreven is - is geen betekenis.

    Als ik echter de tweede -e weglaat en er dus Erika van maak, heeft het wel een betekenis: 'altijd machtig heerser'

    Mijn doopnaam is Willemiek en dat betekent: 'welgevormd schoon'

    Met mijn roepnaam ben ik aan een kant blij, maar aan de andere kant niet. Aan de ene kant omdat de schrijfwijze uniek is, aan de andere kant; het krijgt daardoor geen betekenis en iedereen schrijft het fout. Ook vind ik nooit souvenirs waar mijn naam goed op staat.

    [ bericht aangepast op 1 feb 2016 - 19:43 ]


    26 - 02 - '16

    Zoals al mijn mede-Sofies/Sophies hier op Q (beetje een babyQbom aan Sofies/Sophies onploft de laatste tijd x'D ), komt mijn naam van het Griekse woord Sophia, wat wijsheid betekent. Ben er best wel trots op :Y)


    Deep inside, I've never felt alive

    Louise. Betekend `beroemde krijger' :')
    Ik ben wel blij met mijn naam ja.


    Aan niets denken is ook denken.

    Anna betekent genadig, lieflijk en Maria betekent bitterheid, ster van de zee als het goed is.

    En met mijn volledige naam ben ik blijer dan met de roepnaam die mijn ouders er van hebben gemaakt (Annemiek). Maar gelukkig noemen een heel aantal mensen mij nu gewoon Anna, gezien dat ook mijn echte eerste naam is.

    [ bericht aangepast op 1 feb 2016 - 19:49 ]


    Happy Birthday my Potter!

    Mehri heeft geen betekenis.
    Mijn vader heeft me zo genoemd omdat je het bijna niet tegenkomt.
    Ik ben tot nu toe geen een andere Mehri tegen gekomen haha.
    Ik ben er wel blij mee, anders dan anderen (:

    Arlin/Arlyn betekent mooie lucht en Maia betekent Latijnse zuster, moeder, godin.

    And just for the record, je spreekt het uit als A-r-lien-e op z'n Frans.
    Die R is bijna stil dus het is A-lien-e

    [ bericht aangepast op 1 feb 2016 - 20:05 ]


    We accept the love we think we deserve. [ Atlas went Amavi ]

    Mijn naam betekent Honingbij, het enige waar mijn vriendin echt bang voor is ^^


    in love with the fictional characters, I'm sorry

    Caprice schreef:
    Louise. Betekend `beroemde krijger' :')
    Ik ben wel blij met mijn naam ja.

    Dit of 'strijdende maagd' .
    Mijn naam is Loïs en mijn naam heeft meerdere betekenissen, want het ligt eraan waar je de 'oorsprong' vandaan haalt. Het is afgeleid van Louise of een naam uit de bijbel :').


    Seasons will change, but I shall remain

    Lisanne • Lee-Sahn-neh• God is my oath
    Imani• Ie-maan•nie• Faith


    ‘You must go on’. thrishanakru —> Gashina

    Serenata schreef:
    (...)
    Dit of 'strijdende maagd' .
    Mijn naam is Loïs en mijn naam heeft meerdere betekenissen, want het ligt eraan waar je de 'oorsprong' vandaan haalt. Het is afgeleid van Louise of een naam uit de bijbel :').


    Oh cool, tnx for the information
    Dat past ook wel bij me haha

    [ bericht aangepast op 1 feb 2016 - 19:58 ]


    Aan niets denken is ook denken.

    Mijn naam is Felicia en die betekent ofwel gelukkig of vruchtbaar. Dat kan je ook een beetje horen in 'gefeliciteerd'. ;D


    What would Emma do?

    Mijn naam, Romi, betekent bittere roos :')


    If you can't remember my name, just say 'chocolate' and I'll turn around.

    Weet je, ik heb geen idee wat 'Vincie' betekent. Sommige mensen zeggen dat het 'overwinnaar' betekent, maar idk en idc.

    Pro betekent voor, dus ik zeg altijd dat de provincies voor mij zijn,haha.

    Ik heb er wel echt een enorme hekel aan als mensen mijn naam als 'Vinschjie' ofzo uitspreken.


    so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

    Stevenson schreef:
    Weet je, ik heb geen idee wat 'Vincie' betekent. Sommige mensen zeggen dat het 'overwinnaar' betekent, maar idk en idc.

    Pro betekent voor, dus ik zeg altijd dat de provincies voor mij zijn,haha.

    Ik heb er wel echt een enorme hekel aan als mensen mijn naam als 'Vinschjie' ofzo uitspreken.


    Beste beschrijving ooit, 10/10; IGN


    We accept the love we think we deserve. [ Atlas went Amavi ]