• Ik ben gisteren helemaal tot Rotterdam gegaan om een vintage workshop te volgen van Sugarcoated. Eerst volgde ik een makeup workshop die 2.5 uurtjes in beslag nam en daarna kwam de hairworkshop die ook 2.5 uur duurde. En raad eens, het was geweldig. Ik ben helemaal uit mijn comfortzone gegaan tijdens deze workshop. Ik heb namelijk nog nooit een primer, bronzer, fondationn nepwimper etc. gebruikt, dus het was wel even stressen. Gelukkig zat er een even zenuwachtig kipjes naast zodat ik samen met deze vreemdeling ontzettend veel heb weggelachen. Op het einde kregen we nog een leuke goodybag en mochten we nog even poseren voor een foto voor op de fb pagina. Een geslaagde dag dus (ook al was het 2x 2uur een eenzame rit). En ondertussen heb ik met mijn nieuwe auto kunnen rijden dus ik heb mijn bolleke helemaal kunnen uittesten.
    Ik raad trouwens de workshop aan iedereen aan. Het is een ontzettend leuke activiteit voor alleen of met vrienden. Er hangt wel een prijskaartje aan, maar het is het zeker waard.

    Ready, set go:
    Lekker kliederen op mijn gezicht. Ik heb net mijn wenkbrauwen ingekleurd, hoe gek is dat?


    Tada, de make-up


    En dan nu het haar (schijtemoeilijk)



    Snel op de foto met de goodybag


    En dan thuis nog even nagenieten



    Ik ben echt super blij dat ik dit gedaan heb. Ik zag het even niet zitten omdat niemand met me mee wou, maar ik ben toch blij dat ik het gedaan heb. Dit was een topdag!

    Oh en btw, hier is mijn auto


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Ik ben zo blij voor je c;
    En dat haar staat je echt heel goed!


    26 - 02 - '16

    Je ziet er zo leuk en mooi uit!


    "Ignite, my love. Ignite."

    Waaah zo gaaf en je ziet er echt onwijs leuk uit! Ik wil oookk!


    When time and life shook hands and said goodbye.

    Dat ziet er echt leuk uit!


    Queer zijn is gewoon alles

    Het was ook super leuk. Ik was echt bekaf toen ik thuis kwam 2 uur rijden, 6u workshop, 2 uur rijden. Mijn bed was welkom.
    Maar het was echt geweldig. Zeker voor herhaling vatbaar.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    And thanks voor de complimentjes. Ik voelde me echt pretty op dat moment. Alleen kut dat een van die valse wimper loskwam.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Prachtig!


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Naz schreef:
    Ik ben zo blij voor je c;
    En dat haar staat je echt heel goed!


    I'm a warrior, and you can never hurt me again.

    Wat leuk! Dapper dat je het toch gedaan hebt. Het staat je goed. ^^


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    -lost the game-
    Supergaaf om te doen! Vooral dat haar is echt tof (:


    Un rêve peut mourir mais on n'enterre jamais l'avenir.

    Lost the game

    Vooral die een na laatste foto is echt geweldig, je lach is stralend (:


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Ja ikheb mij plak geshopt, sorry guys.

    Ik vond het echt leuk. Iedereen volgt die workshop uiteindelijk met een reden dus beschaamd hoef je uiteindelijk niet te zijn.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?