• Ik moet een presentatie houden in het Engels en ik mag zelf beslissen waar over. Ik heb alleen geen idee. Ik wil graag een origineel idee. Dus weet iemand iets?


    "Ignite, my love. Ignite."

    Over Quizlet. Zeer origineel. :Y)

    J/k, moet het in een bepaalde context zijn?


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Scandal schreef:
    Over Quizlet. Zeer origineel. :Y)

    J/k, moet het in een bepaalde context zijn?


    Haha, nee want dadelijk wordt iedereen lid (cat)
    Nee, het mag letterlijk over alles gaan.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Over dingen die je niet leuk vindt.
    Aangezien iedereen altijd praat over wat ze leuk vinden... (;

    En anders: klik. De website ziet er wel wat kinderachtig uit, maar misschien brengt het je wel op ideeën. (:


    The soul needs autumn.

    Clace schreef:
    (...)

    Haha, nee want dadelijk wordt iedereen lid (cat)
    Nee, het mag letterlijk over alles gaan.

    Wie weet, krijg je dan een procentje van Rutger. =D

    Goh, iets dat je graag doet? Je sport of hobby? Je favoriete band, kunstenaar, schilder, eten, schrijver, boek, serie, film, ... Een (buitenlandse) reis die je hebt gemaakt, beschrijven?
    Of mag het niet zo 'los' zijn, maar meer formeel zoals een stelling ofzo? Als je voor een stelling gaat, kan je misschien eens kijken naar stellingen van Q en daar je mening over geven?

    Ik haatte zulke opdrachten altijd op school. Ik heb liever iets specifieks. =P


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Ik heb ooit een werkstuk gemaakt over j.k rolling in het context van 'Wat heeft het historische persoon toegevoegd aan de geschiedenis'.:3 mochten zelf een persoon kiezen.


    You were born original, don't die as a copy.

    Ben je ooit op een reis geweest die speciaal voor je was? Een bepaald muziekstuk of verhaal wat je aansprak? Misschien een jaargetijde en wat dat met de wereld om zich heen doet? Of iets actueels van het nieuws, zoals de vluchtelingen. Misschien over Donald Trump? Over vriendschap of juist verdriet? Over een bepaald beroep, een genre in de muziek of kunst, een tv-serie die je geweldig vindt of juist verschrikkelijk vindt?
    Goh je kan het over zoveel verschillende dingen doen... IIn elk geval heel veel succes! (flower)


    'I respect myself enough to say 'no' to anything that hurts me.'

    Ik deed op de middelbare, waar onze engelse presentaties altijd een engels onderwerp moesten hebben, mijn presentaties altijd over HP :Y) Je kan het ook over cheese rolling houden though. Iemand deed dat toen ook, dat was echt briljant en origineel. Plus, kaasssss c:


    Happy Birthday my Potter!

    IS. Of is dat niet origineel meer? Doe het over beerdiertjes. Tardigrade in het Engels, die dingen fascineren me en het feit dat die dieren in de ruimte kunnen leven is toch awwsum.


    No growth of the heart is ever a waste

    SPECS schreef:
    Ik heb ooit een werkstuk gemaakt over j.k rolling in het context van 'Wat heeft het historische persoon toegevoegd aan de geschiedenis'.:3 mochten zelf een persoon kiezen.

    oh fucking hell ik leef voor dat soort opdrachten. Helaas bestaat mijn opdracht al zes maanden uit pijn en ellende.


    No growth of the heart is ever a waste

    Ik heb hetzelfde, maar dan in het Nederlands. 10 min praten. Daar weet ik al geen onderwerp voor.

    Doe het over het verschil tussen kiwi's en kiwi's :Y)


    so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

    Doe het over iets waar je heel veel van af weet. Ik zou sowieso iets over een bepaalde diersoort doen. :'D Of over reptielen als huisdier houden, of honden trainen.


    What would Emma do?

    Misschien kun je het houden over de studierichtingen enzovoort. Aangezien vele van je leeftijdgenoten waarschijnlijk bezig zijn met hun toekomst. Maar aan de andere kant kan het best saai zijn. Hmm, lastig.

    Succes dan maar (:

    [ bericht aangepast op 3 feb 2016 - 15:27 ]


    i wanna die with you once or twice.

    Vogelbekdieren! Je kunt gewoon iets uit je mouw schudden, want bij dat soort rare beesten gelooft iedereen wel wat je ze vertelt. :Y)

    Of iets wat te maken heeft met je sport of een hobby of je favoriete boek/serie/film, zoals de mensen hierboven al zeggen. Dat onderwerp is niet heel origineel, maar je kunt er wel iets leuks van maken met wat creativiteit, en bovendien zal het goed te doen zijn omdat je er al veel van weet. (:


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Lucens schreef:
    Misschien kun je het houden over de studierichtingen enzovoort. Aangezien vele van je leeftijdgenoten waarschijnlijk bezig zijn met hun toekomst. Maar aan de andere kant kan het best saai zijn. Hmm, lastig.

    Succes dan maar (:


    Ik studeer al dus dat idee gaat niet op. Daarnaast hoeven wij alleen maar voor ons leraar te presenteren omdat dat voor ons examen over een jaar ook zo is.


    "Ignite, my love. Ignite."