• Jahoor, het is vandaag eindelijk zover: Ik zit een heel jaar op Quizlet.
    Eén Jaar. En dan zie je op het forum van die berichtjes voorbij komen: Ik zit al elf jaar op Quizlet! Taart!
    En dan is het zo van, WAT LEUKKK!! Ik ga het ook proberen, die elf jaar te bereiken. Maar tot nu toe zit ik op één. Maar, aangezien dat de helft is van elf (11= elf. 1= één. Eén is de helft van 11. Want: 1 en nog een 1 is elf!) Ik kom er wel :Y)
    Daarom nu: Taart voor iedereen! Plus de heeele mooie kaart bovenaan*O*


    Let op: Hier een speciaal koekje voor Inge, in de hoop dat ze dit ook leest :'D
    Inge: Hier je koekjes waar je over geschreven hebt, maar wel in feest-style. (Soort van. Macarons eet je niet zomaar weg, maar daar geniet je van, maar dat terzijde. Ze zijn wel heel lekker, dus hier heb je mooie koekjes :'D )




    Eet smakelijk allemaal!
    Enn om het mooie topic nog een heel klein beetje nuttig te houden: Hoelang zitten jullie al op Q?

    (Plus, ik kom er net achter dat- ondanks dat het toch echt 19:27 is geweest, er nog steeds 11 maanden op mijn profiel staat. How wonderful. Nja, ik weet het, en dat is genoeg :'D )


    Three words, large enough to tip the world. I remember you.

    Macarons!:9~

    Gefeliciteerd!


    Queer zijn is gewoon alles

    Gefeliciteerd!

    Ik zit hier nu een dikke 5 jaar c;


    26 - 02 - '16

    Gefeliciteerd! *O*


    Ik wil een tuin vol egels

    De datum verandert morgen pas. ^^

    Gefeliciteerd!*O*(clown)


    Wie durft te verdwalen, zal nieuwe wegen vinden!

    Scribe schreef:
    De datum verandert morgen pas. ^^

    Gefeliciteerd!*O*(clown)


    Ahh, dat maakt heel veel uit :'D


    Three words, large enough to tip the world. I remember you.

    Gefeliciteerd c: We zijn bijna even oud hehe :Y)


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    Congratz! En aaah macarons! =O
    Ik zit al twee jaar op dit account op Q. (Ooit had ik een ander account maar daarvan ben ik het wachtwoord kwijt haha)

    [ bericht aangepast op 2 feb 2016 - 20:14 ]


    Let's go outside and all join hands, but until then you'll never understand…

    Inagua schreef:
    Gefeliciteerd c: We zijn bijna even oud hehe :Y)


    Hahahaha, Jaa ^^

    Flowey schreef:
    Congratz! En aaah macarons! =O
    Ik zit al twee jaar op dit account op Q. (Ooit had ik een ander account maar daarvan ben ik het wachtwoord kwijt haha)


    Geheheh, macarons zijn zoo lekker :Y)
    Awhh, jammer! Maar he, al wel twee hele mooie jaren!!


    Three words, large enough to tip the world. I remember you.

    Oeh gefeliciteeeeeeeeeeeerd! :3 :3 :3
    Ik zit hier in april alweer acht jaar. c;


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Gefeliciteerd! *O*
    Ik ben hier nu acht jaar. c;


    Caution first, always.

    Hahaha, koekjes, wat lief dat je nog aan me hebt gedacht. Heel erg bedankt. :Y)

    En gefeliciteerd! Een jaar lijkt misschien niet zo lang als je het met andere dingen vergelijkt, maar het is toch al een hele poos. Ik geniet heel erg van al je enthousiaste reacties op het forum en bij verhalen, dus ik hoop dat we je hier nog lang zullen zien rondspoken. *O*


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Square schreef:
    Hahaha, koekjes, wat lief dat je nog aan me hebt gedacht. Heel erg bedankt. :Y)

    En gefeliciteerd! Een jaar lijkt misschien niet zo lang als je het met andere dingen vergelijkt, maar het is toch al een hele poos. Ik geniet heel erg van al je enthousiaste reacties op het forum en bij verhalen, dus ik hoop dat we je hier nog lang zullen zien rondspoken. *O*


    Hahaha, you're welcome :Y)
    *Starts smiling like an idiot* I will (pirate)


    Three words, large enough to tip the world. I remember you.

    Oh naar mijn gevoel zit je hier al langer. :Y) Gefeliciteerd in ieder geval! *O*


    Pretty is just a pretty word.

    Charbonneau schreef:
    Oh naar mijn gevoel zit je hier al langer. :Y) Gefeliciteerd in ieder geval! *O*


    Hahaha, heb ik ook wel eens bij andere users :'D Iemand van wie ik dacht dat die echt al 4 jaar op Q zat, bleek nog maar 2 jaar lid te zijn :'D
    Bedankt ^^


    Three words, large enough to tip the world. I remember you.

    Oeghh awesome gefeliciteerd!!


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!