• Hallo, welkom in het Sims topic. Hier mag alles gedeeld worden over de Sims. Of het nu de Sims 1 is, 2, 3, 4 of Middeleeuwen; voel je welkom om alles te delen!
    Sims spel(len) in bezit

    Sims 3, 4 en Sims Middeleeuwen.

    Sims 2, 3 en 4.

    Sims 3 en Sims Middeleeuwen.

    Sims 2.

    Sims 3 en Sims Middeleeuwen.

    Sims 1, 2, 3, 4 en Sims Middeleeuwen.

    Sims 3.

    Sims 1, 2, 3, 4 en Sims Middeleeuwen.

    Sims 3 en 4

    Sims 3.

    Sims 2 en 3.

    Sims 3 en 4.

    Sims 1, 2 en 3 (twijfelt over 4).

    Sims 2, 3 en Sims Middeleeuwen.

    Sims 1, 2, 3 en 4.

    Sims 1, 2, 3 en 4.

    Sims 1 en 4

    Sims 1, 2, 3, 4 en Sims Middeleeuwen.

    Sims 4.

    Sims 1, 2, 3 en 4.


    Uitbreidingspaketten

    Sims 3: Geen. Sims 4: Alles. Sims Middeleeuwen: Alles.

    Sims 2: Alles. Sims 3: Alles. Sims 4: Alles.

    Sims 3: Alles.

    Sims 2: Alles m.u.v. Villa en Tuin accessoires.

    Sims 3: Geen. Sims Middeleeuwen: Alles.

    Sims 2: Alles. Sims 3: Alles.

    Sims 3: Alles

    Sims 2: Alles. Sims 3: Alles. Sims 4: Alles. Sims Middeleeuwen: Alles.

    Sims 3: Beestenbende en bovennatuurlijk

    Sims 3: Bijna alles.

    Sims 2: Alles. Sims 3: Alles.

    Sims 4: In De Natuur, Aan Het Werk en Beleef Het Samen.

    Sims 1: Alles. Sims 2: Alles. Sims 3: Alles.

    Nog niet bekend.

    Sims 3: Alles. Sims 4: Aan Het Werk en Beleef Het Samen.

    Sims 1: Alles. Sims 2: Bijna alles. Sims 3: Nachtleven en Ikea.

    Sims 1: Alles.

    Sims 1: Alles. Sims 2: Alles. Sims 3: Alles. Sims 4: Alles. Sims Middeleeuwen: Alles.

    Sims 4: Alles.

    Sims 1: Geen. Sims 2: Alles. Sims 3: Alles. Sims 4: Alles.



    [ bericht aangepast op 20 feb 2016 - 13:11 ]


    26 - 02 - '16

    Ikr :W


    26 - 02 - '16

    Inagua schreef:
    (...)

    This indeed, al vind ik ea wel belachelijk duur. Ik bedoel, voor AC heb ik vandaag DLC's gekocht voor een euro of 15 (en dan heb ik het over 4/5 stuks) en hier betaal je voor 1 accessoires pack al zowat 15 euro :/

    Maar als je kijkt naar de hoeveelheid van de uitbreiding en dat vergelijkt met de DLC's van AC? Is dat dan evenveel per DLC? Wat houd één DLC pack van AC in eigenlijk, geen idee haha.
    Je hebt bij een uitbreiding van de Sims nieuwe mogelijkheden met je sims (meer programmeer-, animatie-, etc werk) en vaak ook een hele nieuwe wereld waar je in kan wonen, wat betekent dat er nog meer animatie, model, en alles wat erbij hoort werk aan zit. Nou hebben we het ook over de Sims he, een spel wat natuurlijk helemaal uitgemelkt wordt en zoveel mogelijk geld wilt verdienen. :'D
    Ik moet wel toegeven dat ik de basis game voor de Sims 4 geen 60 euro waard vind, daar is de basis veels te voor.

    [ bericht aangepast op 9 feb 2016 - 19:44 ]


    Everyone wants happiness without any pain, but you can’t have a rainbow without a little rain.

    Pelekai schreef:
    (...)
    Maar als je kijkt naar de hoeveelheid van de uitbreiding en dat vergelijkt met de DLC's van AC? Is dat dan evenveel per DLC? Wat houd één DLC pack van AC in eigenlijk, geen idee haha.
    Je hebt bij een uitbreiding van de Sims nieuwe mogelijkheden met je sims (meer programmeer-, animatie-, etc werk) en vaak ook een hele nieuwe wereld waar je in kan wonen, wat betekent dat er nog meer animatie, model, en alles wat erbij hoort werk aan zit. Nou hebben we het ook over de Sims he, een spel wat natuurlijk helemaal uitgemelkt wordt en zoveel mogelijk geld wilt verdienen. :'D
    Ik moet wel toegeven dat ik de basis game voor de Sims 4 geen 60 euro waard vind, daar is de basis veels te voor.


    Een van die DLCs werd ook als standalone verkocht, dus ik neem aan dat die dan op zich vrij groot is. En zoals ik al zei, de prijs is dan een beetje te vergelijken met zo'n asseccoires pakket, wat nou niet mega groot is imo. Het wordt inderdaad verschrikkelijk uitgemolken :/


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    Hello! C:
    Iemand die iets weet over de Sims 4: Romantische tuinaccessoires? c;


    26 - 02 - '16

    Oncilla schreef:
    Hello! C:
    Iemand die iets weet over de Sims 4: Romantische tuinaccessoires? c;


    Ik volg een paar Youtubers die alleen Sims spelen, die hebben volgens mij een review van dat pakket. Ik zal je een paar links via fb sturen.


    16 - 09 - '17

    Wow ik dacht dat dit topic dood was
    gelukkig niet

    Kan je online op Sims 4?


    ~Born Tiger, Not Gonna Live Like a Dog~ Fame, Flash, Light. GIVE IT TO ME!

    Geardon schreef:
    Wow ik dacht dat dit topic dood was
    gelukkig niet

    Kan je online op Sims 4?


    Hoe bedoel je precies? Want bij Origin ben je meestal online, tenzij je dat uitschakelt.


    16 - 09 - '17

    Reigns schreef:
    (...)

    Hoe bedoel je precies? Want bij Origin ben je meestal online, tenzij je dat uitschakelt.


    Ja i know, maar ik bedoel kan je met andere vrienden sims spelen


    ~Born Tiger, Not Gonna Live Like a Dog~ Fame, Flash, Light. GIVE IT TO ME!

    Geardon schreef:
    (...)

    Ja i know, maar ik bedoel kan je met andere vrienden sims spelen


    Oh. Nee, dat kan niet.


    16 - 09 - '17

    Reigns schreef:
    (...)

    Oh. Nee, dat kan niet.
    ]

    Jammerrrr
    Thanks dat je het ff zegt tho, scheelt me zoekwerk


    ~Born Tiger, Not Gonna Live Like a Dog~ Fame, Flash, Light. GIVE IT TO ME!

    Geardon schreef:
    (...)]

    Jammerrrr
    Thanks dat je het ff zegt tho, scheelt me zoekwerk


    Het is inderdaad jammer. Ik zou dan vast iedereen gaan irriteren door steeds langs te komen, haha.


    16 - 09 - '17

    Reigns schreef:
    (...)

    Het is inderdaad jammer. Ik zou dan vast iedereen gaan irriteren door steeds langs te komen, haha.



    Haha, ik zou Youtubers gaan lastigvallen ;p


    ~Born Tiger, Not Gonna Live Like a Dog~ Fame, Flash, Light. GIVE IT TO ME!

    Waarom zie ik dit topic nu pas?
    Ik heb de sims 1 (alleen het basisspel), sims 2 - alle uitbreidingen, sims 3 - alle uitbreidingen & sims 4 - alle uitbreidingen


    Every scrap of you would be taken from me, watched as you signed your name Marjorie

    Ik werk alles morgen even bij. Ik zit echt nog te twijfelen over die Tuin expansion :/


    26 - 02 - '16

    Oncilla schreef:
    Ik werk alles morgen even bij. Ik zit echt nog te twijfelen over die Tuin expansion :/


    Ik heb hem bij een vriendin bekeken en vind er persoonlijk niet zo veel speciaals aan. Er zitten wel mooie dingen tussen, maar niet overdreven bijzonder. Het moet je smaak een beetje zijn denk ik. c:


    ~ It's impossible to forget someone who gave you so much to remember ~