• VLISSINGEN - Bioscoop CineCity en Cine Café in Vlissingen houden zondag 28 februari een Oscaravond en -nacht.
    Die nacht worden de belangrijkste filmonderscheidingen uitgereikt in Los Angeles.

    Om 22.00 uur worden in de bioscoop drie belangrijke kandidaten voor de begeerde beeldjes vertoond. Het gaat om 'The Revenant' (twaalf keer genomineerd), 'The Martian' (zeven keer genomineerd) en 'Bridge of Spies' (zes keer genomineerd).

    Na afloop van de film is de Oscarparty in het Cine Café. Bezoekers kunnen via een live-verbinding de uitreiking van de Oscars volgen. Ook worden er warme en koude Amerikaanse hapjes geserveerd.

    De party is naar verwachting rond half zeven 's ochtends afgelopen.



    Zijn er mensen die het leuk vinden om hierheen te gaan? Er kan eventueel na afloop bij mij (in Goes) worden gelogeerd!

    Prijzen;
    Oscarfilm + Oscarparty: €25,-
    Enkel Oscarparty: €17,50
    Enkel Oscarfilm: €9,50

    Als er interesse ga ik uiterlijk vrijdag reserveren!
    Vlissingen is goed te bereiken met de trein en auto

    [ bericht aangepast op 6 feb 2016 - 20:25 ]


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Oh dat lijkt mij echt zo cool! Hier ga ik over nadenken! :Y)

    Hoeveel kost het overigens?

    [ bericht aangepast op 6 feb 2016 - 20:20 ]


    but do you feel held by him? — does he feel like home to you? ( Anatomy » Midsommar )

    Oscarfilm + Oscarparty: €25,-
    Enkel Oscarparty: €17,50
    Enkel Oscarfilm: €9,50


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Okidoki!
    De treinreis alleen kost me al 40 euro dus dat zou een duur grapje worden. Misschien dat er Kruidvat tickets zijn.. Hmm.

    Maar het lijkt me echt onwijs leuk haha.


    but do you feel held by him? — does he feel like home to you? ( Anatomy » Midsommar )

    Nog meer mensen?


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    O dat lijkt me geweldig! Als ze dat nou eens een beetje in de buurt deden!

    [ bericht aangepast op 7 feb 2016 - 22:22 ]


    The one thing that doesn’t abide by majority rule is a person’s conscience.

    Valet schreef:
    Okidoki!
    De treinreis alleen kost me al 40 euro dus dat zou een duur grapje worden. Misschien dat er Kruidvat tickets zijn.. Hmm.

    Maar het lijkt me echt onwijs leuk haha.


    Ja! Vanaf morgen zijn er weer Kruidvat dagkaarten (alleen geldig in het weekend :c ) en als je een voordeel kaart hebt zijn ze iets van 13,50 (anders 16 of 17 euro)


    Lijkt me echt ontzettend tof, maar ik moet die maandag gewoon weer naar school, helaas. als de Oscars nou een weekje eerder waren geweest...


    so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly