• Hallo lieve mensen,


    Misschien hebben jullie het wel of niet gezien of gehoord. Maar gisteren was er op RTL Nieuws een rapportage van een jongen genaamd Oscar Westbroek. Hij heeft leukemie en roept mensen op om stamceldonor te worden.

    Deze jongen is 20 jaar jong en heeft Nederlands/Indisch bloed. Het is dus voor hem extra moeilijk om een geschikte donor te vinden. Inmiddels zijn er 5000 aanmeldingen binnen gekomen.

    Sinds gisterenavond moet ik eraan denken; ik wil het wel; maar ergens vind ik het ook best 'eng'.


    Ik weet ook niet of ik het wel mag qua medicatie en ik krijg eens in de 2 maanden een vitamine injectie. Geen idee of daar invloed op is.


    Keep your face always toward the sunshine, and shadows will fall behind you.

    Goh, hier kun je best raad voor vragen bij je huisarts.


    Queer zijn is gewoon alles

    Staat hier niet wat over op de site?

    Meestal staat dat op de site zelf, ikzelf kan dat niet want ik heb thalassemie but nvm.


    We accept the love we think we deserve. [ Atlas went Amavi ]

    Staat allemaal op de site! Je moet een vragenlijst invullen en dan vragen ze ook naar de medicatie die je inneemt en zo.

    Ik moet nog een aantal maanden wachten, want ik ben nog geen 18.


    but do you feel held by him? — does he feel like home to you? ( Anatomy » Midsommar )

    Ik heb het uiteindelijk gedaan! (:


    Keep your face always toward the sunshine, and shadows will fall behind you.