• Hij speelde in een serie genaamd; 'Ik Mik Loreland' en was de reden voor nachtmerries in België en Nederland.

    Het is niemand minder als ... Karbonkel!



    Kent iemand dit enge mannetje nog?


    We accept the love we think we deserve. [ Atlas went Amavi ]

    Misschien had Karbonkel gewoon een niet zo groot potlood moeten hebben, is ook verdomde lastig om dan iets fatsoenlijks neer te zetten op papier



    Sarah = ongewoon sexy

    Neala schreef:
    De actrice die Mik speelde heeft ook wel af en toe in angst gezeten tijdens het opnemen hoor. Zelfs op de set was het zo eng.

    Een fun fact: Karbonkel is zo gemaakt om de spanning erin te houden zodat mensen toch blijven kijken. Het verhaal was al helemaal af, en ze zaten midden in het filmen van de serie toen alle klachten over Karbonkel binnenkwamen. Dus ze konden niet zoveel doen.

    Toen Ik Mik Loreland voor een 2e seizoen vernieuwd werd zag Karbonkel er zo uit;




    fijn dat ze dat hebben gedaan maar de nachtmerrie zit er nog steeds in onze kinderzielen xD


    "Everytime I see the red hair bouncing so gracefully, I remember how much damage I did to that magnificient flower..."

    Ik mocht zo en zo geen nickelodeon of jetix kijken. Enkel Ketnet en dat zelfs beperkt. Vooral toen ik nachtmerries van die ene gozer kreeg c'x


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    HalfBloodPrince schreef:
    (...)


    fijn dat ze dat hebben gedaan maar de nachtmerrie zit er nog steeds in onze kinderzielen xD


    Inderdaad :')


    We accept the love we think we deserve. [ Atlas went Amavi ]

    Omg! Dit heb ik op school in het eerste leerjaar gekeken! Elke maandagochtend o.o ik vond het zo spannend en naar mijn weten heb ik er nooit nachtmerries van gehad, maar vond het wel eng haha (:

    [ bericht aangepast op 7 feb 2016 - 19:00 ]


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    Mensen kent iemand deze tekenfilms nog?





    en natuurlijk ook


    wees jezelf dan ben je al mooi genoeg

    ^ Ah ja, die ken ik!


    26 - 02 - '16

    Naz schreef:
    ^ Ah ja, die ken ik!


    Dat waren nog goede tijden. :Y)


    wees jezelf dan ben je al mooi genoeg

    Painkiller schreef:
    Omg! Dit heb ik op school in het eerste leerjaar gekeken! Elke maandagochtend o.o ik vond het zo spannend en naar mijn weten heb ik er nooit nachtmerries van gehad, maar vond het wel eng haha (:


    Ik vond hem zó ongelooflijk eng, wow.


    We accept the love we think we deserve. [ Atlas went Amavi ]

    Oh nee karbonkel Brrr nachtmerries .-.


    LaAt ZiEn WiE jE bENt

    FrenchFries schreef:
    Oh nee karbonkel Brrr nachtmerries .-.


    Sorry Famke :c


    We accept the love we think we deserve. [ Atlas went Amavi ]

    AtIas schreef:
    (...)

    Ik vond hem zó ongelooflijk eng, wow.


    Mohh! Hopelijk heb je nu geen nachtmerries meer? ;D


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    Painkiller schreef:
    (...)

    Mohh! Hopelijk heb je nu geen nachtmerries meer? ;D


    Eigenlijk niet meer, maar plots moest ik aan hem denken o.0


    We accept the love we think we deserve. [ Atlas went Amavi ]

    AtIas schreef:
    (...)

    Eigenlijk niet meer, maar plots moest ik aan hem denken o.0


    Ik was over laatst ook nog aan hem denken, hoewel ik zijn naam kwijt was. Ik wist ook niet meer hoe de serie heette, so thanks you haha ik was hem vergeten ^^


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    AtIas schreef:
    (...)

    Sorry Famke :c

    Ik moet ook gelijk aan zo´n ander programma denken niks is enger als dit:


    Brrr dat dit uitgezonden werd.


    LaAt ZiEn WiE jE bENt