• Heuj,
    Vandaag ben ik jarig. 23 jaartjes jong. Vanmiddag komen er 3 vrienden van mij en ga ik spareribs halen en drinken we een drankje. Niet mijn jaarlijkse kei gezellige tuinfeest, die heb ik opgeschoven.

    Het is gek zo, jarig zijn maar niemand die je echt kan feliciteren zoals normaal.

    Dus ik dacht. Drop het hier als je deze maand jarig bent en dan kunnen we elkaar wellicht wat meer jarig laten voelen door berichtjes te sturen aan elkaar.

    Stay safe!


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Gelukkige verjaardag! *O* Ze geven mooi weer, dat is toch al iets.

    Mogen jullie in NL nog bezoek ontvangen? Je hebt dan geluk dat je niet in België woont op dit moment. :')


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Ledecky schreef:
    Gelukkige verjaardag! *O* Ze geven mooi weer, dat is toch al iets.

    Mogen jullie in NL nog bezoek ontvangen? Je hebt dan geluk dat je niet in België woont op dit moment. :')


    Dankjewel, het weer is prachtig. Ik ben zojuist verwend met een paar kadootjes en kaarten.

    Er mogen 3 mensen komen mits je 1,5 m afstand kunt houden. Dus mijn 3 beste vrienden komen. Dus dat is mijn geluk


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    IrishNialler schreef:
    (...)

    Dankjewel, het weer is prachtig. Ik ben zojuist verwend met een paar kadootjes en kaarten.

    Er mogen 3 mensen komen mits je 1,5 m afstand kunt houden. Dus mijn 3 beste vrienden komen. Dus dat is mijn geluk


    Dat is inderdaad nog iets..
    Maar van harte gefeliciteerd!(yeah) Ik hoop dat het wel gezellig wordt!


    Zoek en je zult vinden. Vindt je het niet, dan is het zoek.

    Van harte gefeliciteerd met je verjaardag! ❤


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Gefeliciteerd met je verjaardag *O*

    Eén van mijn beste vrienden was gisteren jarig en als verjaardagscadeau heb ik mezelf eindelijk een schop onder mijn kont gegeven en ben ons manuscript volledig gaan editen. Nu krijgt ze de komende drie dagen iedere dag een volledig ge-edit hoofdstuk toegestuurd :3


    Three words, large enough to tip the world. I remember you.

    Gefeliciteerd!


    We're all mad here.

    ProngsPotter schreef:
    Gefeliciteerd met je verjaardag *O*

    Eén van mijn beste vrienden was gisteren jarig en als verjaardagscadeau heb ik mezelf eindelijk een schop onder mijn kont gegeven en ben ons manuscript volledig gaan editen. Nu krijgt ze de komende drie dagen iedere dag een volledig ge-edit hoofdstuk toegestuurd :3


    Dank jullie wel allemaal. Kaartjes en cadeautjes gekregen.

    Dat is een geniaal kado


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Gefeliciteerd met je verjaardag.*O*


    It's never gonna happen, Guys.

    Gefeliciteeeerd! <3


    but do you feel held by him? — does he feel like home to you? ( Anatomy » Midsommar )

    Happy Birthday! =D


    Inspiration can hit you any time

    Gefeliciteerd! Ik hoop dat je ondanks alles er toch wat leuks van hebt kunnen maken (A)

    Mijn vriend is in mei jarig en ik verwacht dat dat ook een quarantaine-verjaardag zal worden, dus ik zal nu maar vast bedenken hoe ik daar iets leuks voor hem van kan maken...


    There are poems inside of you that paper can't handle

    Wauw mijn verjaardag was feestelijker dan verwacht.

    Het begon vol tranen... Ik was naar beneden gekomen bleek dat mama (net geopereerd) speciaal naar boven had willen komen. Toen kaartjes gekregen. Een vulpen met opzet stukken voor calligraphy, geld , een tent nachtlampje, een kado bon en een boek met vragen jezelf.

    Werd weg gestuurd naar boven en toen ik terug kwam een uitgebreide lunch met champagne, fruit, kwark, broodjes en lekker beleg. Even chillen en om. Toen ging de bel, pakketje. Een grote bos witte rozen van mijn Gilwell papa. Om 4 uur kwamen de drie vrienden. Een bordspel en een enkelbandje. Ging weer de deurbel. Staat m'n Gilwell vader en een vriendin voor de deur. 2 uur gerezen. Een volle cadeautas namens de groep. Onwijs gezellig en om 6 uur lekker spareribs op. In de avond bier, flügel en het nieuwe spel.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Nog een late gefeliciteerd!


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    IrishNialler schreef:
    Wauw mijn verjaardag was feestelijker dan verwacht.

    Het begon vol tranen... Ik was naar beneden gekomen bleek dat mama (net geopereerd) speciaal naar boven had willen komen. Toen kaartjes gekregen. Een vulpen met opzet stukken voor calligraphy, geld , een tent nachtlampje, een kado bon en een boek met vragen jezelf.

    Werd weg gestuurd naar boven en toen ik terug kwam een uitgebreide lunch met champagne, fruit, kwark, broodjes en lekker beleg. Even chillen en om. Toen ging de bel, pakketje. Een grote bos witte rozen van mijn Gilwell papa. Om 4 uur kwamen de drie vrienden. Een bordspel en een enkelbandje. Ging weer de deurbel. Staat m'n Gilwell vader en een vriendin voor de deur. 2 uur gerezen. Een volle cadeautas namens de groep. Onwijs gezellig en om 6 uur lekker spareribs op. In de avond bier, flügel en het nieuwe spel.


    Oke, dit is misschien een hele domme vraag. Maar waar moet ik aan denken bij een Gilwell papa? :o
    Maar klinkt als een enorm geslaagd feest ondanks de corona! ^^

    [ bericht aangepast op 7 april 2020 - 16:13 ]


    It's never gonna happen, Guys.

    Slughorn schreef:
    (...)

    Oke, dit is misschien een hele domme vraag. Maar waar moet ik aan denken bij een Gilwell papa? :o
    Maar klinkt als een enorm geslaagd feest ondanks de corona! ^^


    Haha goeie, het is voor mij zo vanzelf sprekend.
    De Gilwell is een persoonlijke ontwikkeling training van scouting Nederland. En het is vrij diepgaand. Daar heb ik mijn subgroepjes. Bart is daar 1 van en is 50. Door de fijne band die ik met hem heb, is hij omgedoopt tot mijn vader. En zo heb ik dit op scouting ook


    Change is for weirdos ~ Niall Horan