• vinden jullie dat 18 jaar nog jong is ?

    De tijd gaat zo rap dat gevoel heb dat 18 jaar niet meer zo jong is zoals 6 of 7.

    Hangt van de context af.(;


    Queer zijn is gewoon alles

    Ik begrijp je niet helemaal, denk ik.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Galinda schreef:
    Ik begrijp je niet helemaal, denk ik.


    Dat 18 jaar nog jong is bedoel 18 jaar is nog jong vergeleken met iemand van 100.

    Ik ben 18 jaar en ik vind dat het jong is. Ik bedoel, er ligt haast letterlijk nog een heel leven voor je.


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    Debbaut schreef:
    Hangt van de context af.(;


    Wat bedoel je daarmee ?

    Ligt enorm aan de context. En natuurlijk is 18 niet meer zo jong als 6 of 7; dat is het ook nooit geweest?


    If a writer falls in love with you, you can never die

    Spotgaai schreef:
    Ligt enorm aan de context. En natuurlijk is 18 niet meer zo jong als 6 of 7; dat is het ook nooit geweest?


    Kun je me een voorbeeld geven van context ?

    Ik vind 18 jong.


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Bovengenoemde mensen bedoelen (waarschijnlijk) dat het afhangt of het over een speciale gebeurtenis gaat (roken, drinken etc). In het algemeen hangt het af van je leeftijd. Als je 6 bent, vind je 18 oud. Ben je 30, dan vind je 18 jong.


    "One has to learn to read, as one has to learn to see and learn to live," - Vincent van Gogh

    18 is jong als je kijkt naar hoe deze adolescenten in de wereld staan, hoe naïeve ze nog zijn en hoeveel van hun leven ze nog voor zich hebben liggen. Tegelijk is het ook niet meer zo jong als 16. Het kindsheid is er niet meer. Daarnaast zijn ze ook op een leeftijd gekomen dat ze meer verantwoordelijkheid krijgen.


    The soul needs autumn.

    Ik vind 18 ook jong.


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    MagicInOurHeart schreef:
    (...)

    Wat bedoel je daarmee ?


    In welke opzichte 18 nog jong is.

    Qua leeftijd is 18 nog jong. Maar bijvoorbeeld is 18 jaar in termen van naar school gaan juist oud.

    Als je 18 bent en zit nog maar in het vierde middelbaar dan is dat oud. Snap je?(:


    Queer zijn is gewoon alles

    Debbaut schreef:
    (...)

    In welke opzichte 18 nog jong is.

    Qua leeftijd is 18 nog jong. Maar bijvoorbeeld is 18 jaar in termen van naar school gaan juist oud.

    Als je 18 bent en zit nog maar in het vierde middelbaar dan is dat oud. Snap je?(:


    Bedankt voor je antwoord :)

    cherish schreef:
    18 is jong als je kijkt naar hoe deze adolescenten in de wereld staan, hoe naïeve ze nog zijn en hoeveel van hun leven ze nog voor zich hebben liggen. Tegelijk is het ook niet meer zo jong als 16. Het kindsheid is er niet meer. Daarnaast zijn ze ook op een leeftijd gekomen dat ze meer verantwoordelijkheid krijgen.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Over het algemeen is 18 nog jong, maar het hangt van de context af zoals de meesten al hebben gezegd.


    Ik wil een tuin vol egels