• Beste users,

    De laatste maanden hebben wij opgemerkt dat het erg populair is om usernames te nemen die op elkaar lijken of zelfs identiek zijn, in combinatie met gelijkaardige profielfoto's. Dit gebeurt bijvoorbeeld door het gebruik van een hoofdletter i. Hoewel dit niet in de huisregels is opgenomen, staat op de pagina om je username te veranderen wel het volgende: "Je mag je naam niet expres wijzigen om voor verwarring te zorgen."

    Wij willen nog niet zo ver gaan om deze regel in de huisregels op te nemen, maar we willen jullie wel verzoeken zelf het initiatief te nemen en te voorkomen dat dit nog gebeurt. Ook willen we de mensen die momenteel zo'n usernamen hebben, vragen dit toch aan te passen, zodra het mogelijk is. Het is voor zowel andere users als moderators erg verwarrend als twee of meerdere mensen een naam nemen die maar enkele tekens verschilt van elkaar. Dit kan bijvoorbeeld vervelend zijn voor mensen die je een bericht willen sturen en dit naar de verkeerde persoon sturen. Anderen kunnen op die manier niet bij je terecht, omdat ze niet meer weten wie je bent. Daarnaast is het ook erg verwarrend op het forum. Het kan zelfs zijn dat je mogelijk credits misloopt bij een wedstrijd.
    Mochten we merken dat dit te vaak blijft voorkomen, of als er te veel hinder door veroorzaakt wordt, kan het zijn dat we toch bekijken of er geen regel van gemaakt moet worden.

    Uiteindelijk is het ook gewoon leuk om een unieke naam te hebben die iets bijzonders betekent voor jou!

    Met vriendelijke groetjes,
    De mods


    Queer zijn is gewoon alles

    Fijn dat dit topic er is want ik vind het super irritant.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Deed een mod dit zelf niet ook? Enfin, het is echt irritant, fijn dat dit er is.

    [ bericht aangepast op 28 mei 2016 - 12:58 ]


    Photosynthesis

    Eindelijk, op dit topic wachtte ik al een tijdje c:


    I wanna be a wizard!

    Ik ben er ook wel tevreden mee. Eerst vond ik het niet zo'n probleem, maar de laatste tijd zag ik echt steeds meer gedoe rond al die Gilderoys, hahah. *ughe ughe Weerwolven van 2100 ughe ughe*


    Let's go outside and all join hands, but until then you'll never understand…

    Fijn, want ik vind het ook erg verwarrend!


    16 - 09 - '17

    Jouska schreef:
    Ik ben er ook wel tevreden mee. Eerst vond ik het niet zo'n probleem, maar de laatste tijd zag ik echt steeds meer gedoe rond al die Gilderoys, hahah. *ughe ughe Weerwolven van 2100 ughe ughe*


    Whaaaat? Not me (A)

    Ik kan inderdaad begrijpen dat het vervelend is, mijn excuses.


    Three words, large enough to tip the world. I remember you.

    Hahahaha, ik weet precies over wie dit gaat. Lol. Ik vind het wel grappig.


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    ImAwesome schreef:
    Fijn dat dit topic er is want ik vind het super irritant.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Bomenstruik schreef:
    Deed een mod dit zelf niet ook? Enfin, het is echt irritant, fijn dat dit er is.


    26 - 02 - '16

    EINDELIJK. Ik irriteer me nu zo erg aan die Gilderys (of zo). Ik weet niet wie wie is en ik weet dat een van hun iemand is die ik ken, maar ik heb geen zin om al die profielen af te gaan...
    Maak er nou maar wel een regel van, zou ik zeggen :W

    [ bericht aangepast op 28 mei 2016 - 13:46 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Bomenstruik schreef:
    Deed een mod dit zelf niet ook? Enfin, het is echt irritant, fijn dat dit er is.


    Heaven is a place that we all have

    RichardSHarmon schreef:
    EINDELIJK. Ik irriteer me nu zo erg aan die Gilderys (of zo). Ik weet niet wie wie is en ik weet dat een van hun iemand is die ik ken, maar ik heb geen zin om al die profielen af te gaan...
    Maak er nou maar wel een regel van, zou ik zeggen :W


    Gilderoy, een karakter uit Harry Potter ^^
    Ghehe, sorry voor het plagen :p



    Bomenstruik schreef:
    Deed een mod dit zelf niet ook? Enfin, het is echt irritant, fijn dat dit er is.


    Ja klopt, maar we deden het met zijn vieren. Het was het idee van mij. En he, niet iedereen is perfect, wij maken ook wel eens fouten (;


    Three words, large enough to tip the world. I remember you.

    Ik ben blij dat dit topic er is, maar ik vind het wel heel jammer dat er weer met reacties als "irritant" of "super irritant" e.d. wordt gereageerd. Dat komt hard aan bij mensen die dat doen, wellicht gewoon omdat ze het leuk vinden en niet om expres verwarring te zaaien.
    Ik moet toegeven dat ik het zelf ook ooit gedaan heb (met Cobain, intussen al een jaar en een half geleden of meer), maar ik snap dat het niet fijn is voor jullie.


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Ik vind het grappig dat een paar dit gedaan hebben. Maar het was wel eens verwarrend. Wel goed dat er weer op deze regel gewezen wordt zodat er niet te veel van deze usernames komen.

    Bomenstruik schreef:
    Deed een mod dit zelf niet ook? Enfin, het is echt irritant, fijn dat dit er is.


    Wanneer moderators nauw betrokken zijn bij iets, doen zij daar altijd afstand van, omdat het mogelijk de objectiviteit beïnvloed. Ik heb dus geen invloed uitgeoefend op dit topic, hoewel ik natuurlijk wel volledig achter de beslissing van mijn collega's sta om dit topic te openen c:


    Happy Birthday my Potter!