• Hoi allemaal!

    Ik zoek een andere titel voor mijn verhaal, ik vind mijn huidige titel ook bij het verhaal passen, maar het is het net niet..

    Hieronder staat de samenvatting van mijn verhaal, de titels mogen zowel in het Nederlands als in het Engels.

    Alvast bedankt!

    Vampiers en weerwolven, wie kent ze niet? Iedereen is opgegroeid met verhalen over deze mythische wezens en iedereen weet dat ze niet echt bestaan, maar verzonnen zijn om kinderen bang te maken. Tenminste, dat was wat de 20-jarige Elizabeth dacht, voordat haar tante plotseling bij haar voor de deur stond en haar vertelde dat de verhalen waar zijn. Haar tante neemt haar mee naar New York en vraagt daar Elizabeth om hulp.
    De vampiers en weerwolven zijn van nature vijanden, maar door een recent conflict is alles uit de hand gelopen. De weerwolven vermoorden de vampiers en er is niks wat de vampiers kunnen doen om hen te stoppen..
    Behalve als Elizabeth bij de weerwolven infiltreert en de roedelleider weet te vermoorden.


    “I was never really insane except upon occasions when my heart was touched.” --- Edgar Allan Poe

    They exist
    Weerwolvenjacht
    Let's hunt some werewolves
    The Werewolf Slayer
    ..
    Maar ik vind je huidige titel ook leuk hoor!


    I wanna be a wizard!

    Wolf
    Wolf Slayer
    Jager
    Bloedmaan
    The Huntress
    Weerwolf
    Werewolf hunter
    Infiltratie
    Een schaap in wolfskleren


    Wat voor stijl van titel zoek je? Lang of kort? (:


    The soul needs autumn.

    cherish schreef:
    Wolf
    Wolf Slayer
    Jager
    Bloedmaan
    The Huntress
    Weerwolf
    Werewolf hunter
    Infiltratie
    Een schaap in wolfskleren


    Wat voor stijl van titel zoek je? Lang of kort? (:


    Geen idee. Ik zoek gewoon wat andere opties haha


    “I was never really insane except upon occasions when my heart was touched.” --- Edgar Allan Poe

    "Mythical war"?


    "If there’s one thing that life has taught me, it’s that people fear what they don’t know."

    Of gewoon Teenwolf. Kun je dat ook kopiëren en plakken.


    Wie durft te verdwalen, zal nieuwe wegen vinden!

    Vane schreef:
    Of gewoon Teenwolf. Kun je dat ook kopiëren en plakken.


    Doe eens normaal..


    “I was never really insane except upon occasions when my heart was touched.” --- Edgar Allan Poe

    Khezef schreef:
    "Mythical war"?


    Hij klinkt wel leuk, in ga hem overwegen. Dankjewel!


    “I was never really insane except upon occasions when my heart was touched.” --- Edgar Allan Poe