• Hi :3


    take me back to the basics and the simple life

    sandordinja schreef:
    Sorry, verkeerde forum . Wat ik wilde vragen was, wie gaat er nog posten vandaag? ;)


    Ik denk ik zo nog wel, want heb zin om even iets te schrijven. Maar daar heeft niemand iets aan eigenlijk want Dimi chillt alleen haha

    Je kunt ook heel leuk alleen posten hoor hahahaha
    Ik zal zo nog wel met Marcello schrijven.


    Aan niets denken is ook denken.

    Idd, het is ook interessant om te lezen wat hij denkt :P Bovendien kun je altijd nog inspelen op het feit dat de meiden de kroeg binnenkomen, haha XD


    'Speak the truth, even if your voice shakes...'

    Oke nou ik ben misschien een tikkeltje enthousiast geweest haha, maar ik zat er zo lekker in. :x

    calice schreef:
    Oke nou ik ben misschien een tikkeltje enthousiast geweest haha, maar ik zat er zo lekker in. :x


    Haha, het is wel een super lange post ja, maar het was leuk om te lezen ;)


    'Speak the truth, even if your voice shakes...'

    sandordinja schreef:
    (...)

    Svetlana kan best mee shoppen? Dat ze ons vieren toevallig tegenkomt. Ik weet alleen niet of ze met één van onze karakters echt bevriend is? Anders is het natuurlijk een beetje onwaarschijnlijk. Volgens mij met Iza niet zo, maar dat kan natuurlijk nog komen :)


    Ze heeft al een jurk, maar misschien kan ze de anderen helpen.

    Of dimi plagen natuurlijk


    Bowties were never Cooler

    BenjaminSolo schreef:
    (...)

    Ze heeft al een jurk, maar misschien kan ze de anderen helpen.

    Of dimi plagen natuurlijk

    Ik vind het prima ;)


    'Speak the truth, even if your voice shakes...'

    calice schreef:
    Oke nou ik ben misschien een tikkeltje enthousiast geweest haha, maar ik zat er zo lekker in. :x


    Haha, ik vind het wel leuk dat Mae's plannen toch nog uit zullen komen.


    you don't love me the way that i love you // Heizer is nu Fagerman

    Millard schreef:
    (...)

    Haha, ik vind het wel leuk dat Mae's plannen toch nog uit zullen komen.


    Nou, ik krijg wel mijn twijfels bij die laatste twee zinnen. Volgens mij heeft Iza toch niet zoveel kans :P, ookal zal ze dat uiteindelijk toch wel hopen


    'Speak the truth, even if your voice shakes...'

    Ik probeer morgen met Gabriela te posten.


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Sorry voor de crappy post, maar moest even wat aan elkaar brijen. als jullie dit niet willen verander ik t


    Bowties were never Cooler

    Ik hoop vandaag te kunnen posten. Iemand waar ik dan Fin en Manu op mag af sturen? ( en Gus moch naar Alexander toch? :3)


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Raccoon schreef:
    Ik hoop vandaag te kunnen posten. Iemand waar ik dan Fin en Manu op mag af sturen? ( en Gus moch naar Alexander toch? :3)


    Alexander staat te wachten op Gus, so yes :p


    The purpose of a writer is to keep civilization from destroying itself.

    BenjaminSolo schreef:
    Sorry voor de crappy post, maar moest even wat aan elkaar brijen. als jullie dit niet willen verander ik t


    Sowieso dat Iza op haar afloopt en zegt dat de kleur van de jurk ontzettend gaaf is! :P maar eerst wachten op de andere mensjes aan haar tafel XD


    'Speak the truth, even if your voice shakes...'

    Ik post morgenavond denk ik weer, sorry :c Ik kom er namelijk zojuist achter dat ik morgen een Grieks toets heb én ik eb vanavond training :')


    take me back to the basics and the simple life