• In de brandende zon zit ik zenuwachtig aan mijn haast vlekkeloze witte tunica te plukken. Ik glijd met mijn hand over de ruwe stof heen, het is iets heel anders dan de jurk die ik aanhad nog geen paar dagen geleden. Ik zie hoe mijn vingers beginnen te trillen, ik voel iets opkomen uit mijn binnenste. Ik kan het nog niet goed plaatsen, nog steeds is het niet te begrijpen. Ik laat me op mijn knieen zakken, knielen voor mijn meester. Mijn gitzwarte haar valt naar voren, ik voel hoe hij erop staat, zich niet verontschuldigt, hij heeft alle recht, ik ben immers zijn slaaf.


    Ik wou eens iets anders schrijven, iets schrijven wat zich afspeelt in een andere tijd. Dit verhaal gaat over de 14 jarige Nymfa, het is het jaar 79 na Christus, Jezus is tientallen jaren daarvoor gekruisigd, het christendom is nog taboe. Nymfa haar vader,haar moeder is al gestorven op jonge leeftijd, heeft geen geld meer. Het enigste waar hij nog wat aan kan verdienen is zijn dochter, hij verkoopt haar ana een slavenhandelaar, Nymfa word weg gerukt uit de vrijheid om vervolgens de vloeren te gaan boenen van een washuis,.. Nog altijd begrijpt ze niet waarom?!.

    , My only question is Why?


    Leuk idee?


    'Jesus said love one another, He didn't say love the whole world.

    En dat noemen we dus origineel _O_


    Bored.

    Ja,klinkt goed.


    RoseLoverx -go too>- punchball !! =D

    En dat noemen we dus origineel _O_

    (yeah)


    'Jesus said love one another, He didn't say love the whole world.

    En dat noemen we dus origineel _O_


    Inderdaad!!!


    Life For Nothing Or Die For Something

    En toen moest het nog orgineel blijven.,,


    'Jesus said love one another, He didn't say love the whole world.

    Ghehehe hoe kan het ook anders dna van jouw komen x'D


    *He's the one.

    Mensen,Ivy vertelt het begin,wie weet gebeurt er nog heel wat originele dingen [/zucht]


    RoseLoverx -go too>- punchball !! =D

    Ghehehe hoe kan het ook anders dna van jouw komen x'D


    Moet ik dat opvatten als een compliment,!? Ben je nog naar school geweest scaht?


    'Jesus said love one another, He didn't say love the whole world.

    Ooh Ivy! Dit is egt het bste idee van deze week! En dat zegt veel want ik moest voor school honderden ideën aanhoren over vanalles en nog wat. xD

    O.R.G.I.N.E.E.L!


    Love,,Peace&&Icecream! ^^ Liefde aan een paar mensen...

    En toen moest het nog orgineel blijven.,,

    Als je iets ziet dat hier op lijkt, zeg het dan even ¬¬ Dan kan ik er misschien iets aan doen. Dit is zo vreselijk origineel, dat mág gewoon niet gejat worden.


    Bored.

    (...)
    Als je iets ziet dat hier op lijkt, zeg het dan even ¬¬ Dan kan ik er misschien iets aan doen. Dit is zo vreselijk origineel, dat mág gewoon niet gejat worden.

    Wtf,o.O Oke,..Thnku,


    'Jesus said love one another, He didn't say love the whole world.

    Jij lieve sgaat wrmee ik verloofd ben..
    maken xD


    We can only learn to love by loving.

    (...)

    Moet ik dat opvatten als een compliment,!? Ben je nog naar school geweest scaht?


    A Dohh tuurlijk is dat compliment.
    ja ik ebn naar school geweest bleek dat ik twee taken had o.O had ik dus niet gemaakt x'D
    maar bon Ik kom straks wel op msn.<333


    *He's the one.

    (...)
    Als je iets ziet dat hier op lijkt, zeg het dan even ¬¬ Dan kan ik er misschien iets aan doen. Dit is zo vreselijk origineel, dat mág gewoon niet gejat worden.

    Sarcastisch?

    [/of hoe je het ook schrijft O.O]


    RoseLoverx -go too>- punchball !! =D

    En dat noemen we dus origineel _O_


    idd