• Nou, ik heb wat gekregen voor Valentijnsdag hoor. Een kaart, zonder afzender erop. Iets waar ik echt niet tegen kan :'D Ik word er zenuwachtig van en man, zo moeilijk is het toch niet om je naam eronder te zetten. Moet ik nou alle jongens uit de klas maar gaan aanstaren totdat ik bedenk wie hem heeft gestuurd? Hahaha.

    Hebben jullie iets gekregen van een geheime aanbidder?


    It probably had more to do with the hurled bombs, thrown down by humans hiding in the clouds...

    Ooooh wat leuk! ^^

    Ik wacht nog met smart op het mailtje van mijn niet-zo-geheime 'aanbidder' en moet zelf ook nog een mailtje sturen hehe. Van geheime aanbidders tot nu toe niets ontvangen :p


    Un rêve peut mourir mais on n'enterre jamais l'avenir.

    Wat grappig

    Nee, joh ben ik veel te jong voor. Alhoewel de kinderen in mijn klas altijd grappen uithalen (wat bij mij gelukkig nooit gebeurt is en vandaag is het toch zondag).


    i wanna die with you once or twice.

    Lucens schreef:
    Wat grappig

    Nee, joh ben ik veel te jong voor. Alhoewel de kinderen in mijn klas altijd grappen uithalen (wat bij mij gelukkig nooit gebeurt is en vandaag is het toch zondag).

    Dat vind ik zo sneu. Dan is iemand helemaal blij met een valentijnskaart, blijkt het een of andere stomme grap te zijn :'D


    It probably had more to do with the hurled bombs, thrown down by humans hiding in the clouds...

    Eledhel schreef:
    (...)

    Dat vind ik zo sneu. Dan is iemand helemaal blij met een valentijnskaart, blijkt het een of andere stomme grap te zijn :'D


    Weet ik, maar ja... Ik doe er zelf ook niet aan mee hoor (':


    i wanna die with you once or twice.

    Mijn vriend is momenteel heel onromantisch naar een documentaire aan het zien over worstelen. =P


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Oehh, spannend^^

    Ik heb een valentijnskaart van mijn ex gekregen (': ik wist niet zeker of hij het was, want zijn handschrift lijkt ontzettend oo die van een vriendin, maar hij begon er gister over. Dus tja, weet niet of ik er heel blij mee moet zijn


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Hehe leuk, maar tegelijk vervelend dat je niet weet van wie het is. :p

    Ik heb nog niets ontvangen en denk ook niet dat ik nog iets ga ontvangen. :p


    Ik wil een tuin vol egels

    Oeh, je hebt een geheime aanbidder _O_

    De laatste keer dat ik een kaart stuurde was in groep 2 naar mijn juffrouw. :')
    Verder nooit echt iets ontvangen tot zover ik me herinner.


    It took me four years to paint like Raphael, but a lifetime to paint like a child - Pablo Picasso