• Hey! Ik cosplay sinds 2014 en ik heb zo'n vier cosplays gedaan en dit wordt de vijfde. Ik heb al sinds vorig jaar het idee om hipster Ariel te cosplayen. Ik heb alles nu in huis denk ik. Misschien nog wat sierraden met parels. Dit is hoe het eruit ziet:



    Dit ben ik met de pruik op (negeer deze bril, ik gebruik die andere op de vorige foto):



    Verder heb ik nog een choker met parels en misschien nog een armband met parels. Oja, ik heb ook nog die blauwe strik van Ariel (aangezien ik ook de gewone Ariel versie heb gecosplayed)! Wat vinden jullie? ^^

    Update, vestje ipv korset:

    [ bericht aangepast op 18 feb 2016 - 20:15 ]


    The sun will rise and we will try again.

    Werecoyote schreef:
    (...)

    M'n nieuwe versie? ^^


    To be honest? I would lose the t-shirt...

    Maar je mag me altijd een berichtje sturen als je advies wilt^^


    "Everytime I see the red hair bouncing so gracefully, I remember how much damage I did to that magnificient flower..."

    Ik vind dat zwart niet echt passen.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Sturm schreef:
    Ik vind dat zwart niet echt passen.


    Het is een combinatie van wat versies van haar bij elkaar


    The sun will rise and we will try again.

    Ik vond dat andere eerlijk gezegd leuker c:

    en een beetje off, maar zou het überhaupt niet eens tijd zijn voor een algemeen cosplay topic?


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    Werecoyote schreef:
    (...)

    Het is een combinatie van wat versies van haar bij elkaar
    Je zou beter voor het shirtje alleen gaan. Zo'n wannabe korset komt bij een hipster look niet echt tot zn recht.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Sturm schreef:
    (...)Je zou beter voor het shirtje alleen gaan. Zo'n wannabe korset komt bij een hipster look niet echt tot zn recht.


    Het werd ook uiteindelijk iets minder richting de hipster kant


    The sun will rise and we will try again.

    Oh en als ik er nou eens een vestje op aandoe in plaats van korset? ^^


    The sun will rise and we will try again.

    Persoonlijk vind ik de eerste leuker, want ik vind het korset een beetje raar zitten, maar dat kan ook zijn dat ik de vorm gewoon apart vind. Voor de rest is het echt heel leuk :'D!


    Seasons will change, but I shall remain

    Serenata schreef:
    Persoonlijk vind ik de eerste leuker, want ik vind het korset een beetje raar zitten, maar dat kan ook zijn dat ik de vorm gewoon apart vind. Voor de rest is het echt heel leuk :'D!


    Ik denk dat het met vestje leuker is ipv met korset ^^


    The sun will rise and we will try again.

    De grote vraag is. Zal ik blauwe schoenen aandoen of die paarse zoals op de eerste foto? Mijn voorkeur gaat uit naar blauw. :')


    The sun will rise and we will try again.

    Werecoyote schreef:
    De grote vraag is. Zal ik blauwe schoenen aandoen of die paarse zoals op de eerste foto? Mijn voorkeur gaat uit naar blauw. :')


    bluee


    Treat people with kindness

    Nadine23x schreef:
    (...)

    bluee


    Nice, thanks XD


    The sun will rise and we will try again.