• " Haar moet je aan de mouw trekken als je leuke imagines wilt lezen!"


    WILD
    Hi Gabs c:

    ik ben erg slecht in deze dingen, but here we go
    Ik ben echt heel erg blij dat ik je ken, want ik heb echt het gevoel dat ik alles bij je kwijt kan, wat een erg fijn gevoel is c:.
    Ook ben je super getalenteerd en kun je mega goed schrijven en geweldige cover - dingetjes maken, en hopelijk ga je daar iets mee doen bc anders zou het een verspilling van je talent zijn c:.
    Hopelijk gaan we snel een keer meeten en, Vesna en ik gaan echt proberen om de volgende keer als 5sos komt naar Amsterdam te komen hehe, en dan is de awesome five eindelijk eens een keertje met z'n allen samen :'). (Ja, dat heb ik net verzonnen :'))

    Xx Lau

    Costanza
    Lieve kloji,

    Deze week is jou week en dat verdien je ontzettend. Je weet niet half wat voor een geweldig persoon je bent en ik ben zo blij dat ik jou heb mogen leren kennen.
    Er is niets zo leuk als meeten met jou, ik vind het altijd super gezellig en ook tot nu toe alle concerten die ik met jou heb meegemaakt waren de bae. Zonder jou zou mijn leven er nu heel anders uit hebben gezien, dankzij jou heb ik een passie voor voetbal ontdekt wat waarschijnlijk niemand ooit bij mij had verwacht en daar ben ik nog altijd super blij mee.
    Ik beloof je dat we ooit echt samen naar een BVB wedstrijd gaan, want dat zou toch wel geweldig zijn, zie je ons daar samen al zitten, helemaal dood gaan omdat we eindelijk de bae’s zien en natuurlijk omdat we daar samen zitten. Ik kan het me wel voorstellen en ik blijf daar dan ook lekker op hopen.
    Je bent de beste, klojibae. Hopelijk vergeet je dat nooit. I love you.

    Liefs,
    Lieke.






    Rhee
    Lieve, lieve Gab,

    Wat heb jij voor groei meegemaakt in de jaren die ik je ken, en dat is al best een tijd. Vanaf het begin af aan keek ik al tegen je op en was dat op het begin dan vooral over hoe je hier op Quizlet was - creatief, aardig, grappig - kijk ik nu op naar alles. Je bent zo'n leuk persoon, zo'n schat. Je bent nog sterker geworden, socialer. En zelfs al vind je het soms nog best spannend, jij komt er wel, dat weet ik zeker.
    Ik mis je enorm, serieus. Je bent gewoon mijn grote zus geworden, bij wie ik altijd terecht kan. Eén van de leukste en mooiste mensen ter wereld ben jij. Je bent de definitie van bae en ik hou heel veel van je.

    Heel veel knuffels en spankies,
    Noek

    Rippah
    Lieve Gab,
    Ik weet niet eens waar ik precies moet beginnen, oef. Ik weet nog dat we elkaar zo'n twee jaar geleden leerden kennen via het 5SOS topic. Het klikte al snel tussen ons en dus waren we al gauw ook via gb's met elkaar aan het praten en niet veel later ook via app. We werden al best snel vriendinnen en praatten steeds vaker en sindsdien zijn we naar mijn gevoel alleen maar steeds betere vriendinnen geworden. Ook onze eerste meeting was al redelijk snel, samen met Lieke en Noek, dat was ook echt geweldig, al was het - zacht uitgedrukt lol - een beetje awkward haha. Maar nu is dat ook niet meer zo. Tijdens de vakantie in Duitsland afgelopen meivakantie zijn we erg close geworden met de hele groep en het concert van 5SOS met jou, Lieke en Noek vond ik ook echt geweldig. En zo zijn er natuurlijk nog wel meer dingen die we hebben gedaan die geweldig waren, maar ik ga dat maar niet allemaal opnoemen haha. Anyway, waar dit berichtje eigenlijk op neer komt lol, ik wil nog even zeggen dat je gewoon een geweldige vriendin voor mij bent, ik kan altijd met je praten als ik ergens mee zit en andersom volgens mij ook wel en je weet me ook heel vaak weer aan het lachen te maken als ik me eventjes kut voel, en ik hoop dat we nog veel jaren als vriendinnen tegemoet gaan, al weet ik bijna wel zeker dat dat wel goed gaat komen.
    Liefs, Essie.


    Creatie in de kijker
    Fanfictions van The Vampire Diaries zijn vrij zeldzaam op Quizlet. Onlangs is Klefan er toch met eentje mee begonnen. Dus neem gauw een kijkje!
    The Ripper
    Screaming, crying, perfect storms..
    I could make all the tables turn,
    Rose garden filled with thorns.
    Keep you second guessing like
    "Oh my god, who is he?"
    I get drunk on jealousy,
    But you'll come back each time you leave
    Cause darling I'm a nightmare,
    dressed like a daydream.


    Hebben jullie nog een lief complimentje of meerdere voor deze top user? Laat deze dan zeker achter in dit topic!


    Every villain is a hero in his own mind.

    Aahw wat leuk weer! Fijne week!


    One Who Travels A Higher Path.

    Ik had inderdaad iets verkeerds hier geplaatst, maar ik wens je zelf ook een fijne week. :Y)

    [ bericht aangepast op 3 juni 2016 - 16:16 ]


    Every villain is a hero in his own mind.

    Vikings schreef:
    We kunnen sowieso wel op één plek afspreken met iedereen die met OV komt. :Y)

    Verkeerd topic? (;

    Fijne week gewenst!


    Deep inside, I've never felt alive

    Fijne week! (:


    I wanna be a wizard!

    Founder schreef:
    Fijne week! (:


    16 - 09 - '17

    Papiliones schreef:
    Aahw wat leuk weer! Fijne week!


    i wanna die with you once or twice.

    Ikwens je een geweldoge week (:


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Founder schreef:
    Fijne week! (:


    26 - 02 - '16

    AW OMG.
    Ik voel me op dit moment echt heel kut en om dit nu te lezen is echt een oppepper. Dankjulliewel. Ik hou zoveel van jullie! <3


    Danmarks Dynamite.

    <3


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Die gif van Mats past hier wel goed bij. ^.^


    Danmarks Dynamite.

    Saintgnue schreef:
    Die gif van Mats past hier wel goed bij. ^.^


    Mats past altijd overal goed bij. (wbw)


    stay safe because I like being alive at the same time as you