• Next Generation
    Same school, new story, new characters; a Next Generation Story.

    Het is 1 september en de volgende generatie komt terug voor hun volgende jaar op Hogwarts School of Witchcraft and Wizardry.


    R O L L E N
    Reservaties staan er nog niet bij!
    Gryffindor
    • Desmond Scott Finnigan-Thomas || 7/17 - LukeRHemmings
    • Fred Arthur Weasley || 6/16 - WeasIey
    • Curren Doncho Krum || 7/17 - SiriuslyBlack
    • Nathaniel 'Campbell' Saunders || 6/16 - Philip
    • Rose Jane Weasley || 5/15 - Starlord
    • Jade Fay Rosewood || 6/16 - JBarakat

    Slytherin
    • Avery James Prescott || 7/17 - Clarick
    • Vincent Nicholas Ginter || 6/16 - phoeni
    • Sarah Wolfe || 7/17 - Mignon
    • Safirianna Justine Walke || 7/17 - QueenStark
    • Alison Elijah Woods || 6/16 - Philip

    Ravenclaw
    • Lysander Scamander || 6/16 - IamSherlocked
    • Carter Aiden Cole || 7/17 - StiIinski
    • Victoire Gabrielle Weasley || 7/17 - StiIinski
    • Dominique Charlie Weasley || 7/17 - Baelor
    • Tinleigh Elizabeth Florènce Gould || 6/16 - Dumbledore
    • Roxanne Alicia Weasley || 5/15 - Daggers

    Hufflepuff
    • Lorcan Scamander || 6/16 - IamSherlocked
    • Louis Fred Weasley || 6/16 - Daggers
    • Miller Theodore Kingsley || 7/17 - Dumbledore
    • Evie Ngaio Robinson || 6/16 - LukeRHemmings
    • Jennifer Colleen Prescott || 7/17 - Clarick
    • Piper May Beauregard || 5/15 - WeasIey

    E X T R A
    Head boy/girl
    • Dominique Weasley || 7/17 - Baelor
    • Desmond Scott Finnigan-Thomas || 7/17 - LukeRHemmings

    • • •


    Prefects
    Twee Prefects (meisje en jongen) per afdeling, per jaar.

    Ravenclaw
    • Victoire Weasley || 7/17 - StiIinski

    Gryffindor
    • Rose Jane Weasley || 5/15 - Starlord
    • Nathaniel 'Campbell' Saunders || 6/16 - Philip

    Hufflepuff
    • Louis Fred Weasley || 6/16 - Daggers

    Slytherin
    • Avery James Prescott || 7/17 - Clarick

    • • •


    Quidditch Team
    Gryffindor
    Keeper
    • Rose Jane Weasley || 5/15 - Starlord
    Chasers
    •
    • Jade Fay Rosewood || 6/16 - JBarakat
    • Nathaniel 'Campbell' Saunders || 6/16 - Philip
    Beaters
    •
    • Fred Arthur Weasley || 6/16 - WeasIey
    Seeker
    • Curren Doncho Krum || 7/17 - SiriuslyBlack

    Slytherin
    Keeper
    •
    Chasers
    •
    • Sarah Wolfe || 7/17 - Mignon
    • Emily Hope Zabini || 7/17 - Daggers
    Beaters
    •
    • Vincent Nicholas Ginter || 6/16 - phoeni
    Seeker
    • Safirianna Justine Walker || 7/17 - QueenStark

    Ravenclaw
    Keeper
    Chasers
    • Dominique Charlie Weasley || 7/17 - Baelor
    • Carter Aiden Cole || 7/17 - StiIinski
    Beaters
    • Anna Helene Gardiner || 6/16 - MinnieMouseX
    Seeker
    • Victoire Weasley || 7/17 - StiIinski - Captain

    Hufflepuff
    Keeper
    • Evie Ngaio Robinson || 6/16 - LukeRHemmings
    Chasers
    •
    • Piper May Beauregard || 5/15 - WeasIey - Captain
    Beaters
    • Lorcan Scamander || 6/16 - IamSherlocked
    • Louis Fred Weasley || 6/16 - Daggers
    Seeker
    • Jennifer Colleen Prescott || 7/17 - Clarick


    I N F O R M A T I E
    Quidditch
    De wedstrijden zullen bepaald worden door een randomnizer voor de wedstrijd, welke afdeling dan het meeste heeft gewonnen zal de Quidditch cup winnen. Dit gaat anders dan bij echt Quidditch, want daar gaat het natuurlijk om de punten, maar dat wordt allemaal een beetje té ingewikkeld.
    1st Match: Gryffindor - Slytherin
    First/Second weekend in November

    2nd Match: Hufflepuff - Ravenclaw
    Third/Fourth weekend in November

    3rd Match: Ravenclaw - Slytherin
    Third/Fourth weekend in February

    4th Match: Gryffindor - Hufflepuff
    First/Second weekend in March

    5th Match: Hufflepuff - Slytherin
    First/Second weekend in May

    6th Match: Gryffindor - Ravenclaw
    Third/Fourth weekend in May


    Rooster
    Hier vind je het roosterper jaar en alle vakken.

    Whatsapp Groep
    Stuur me even je nummer door als je er bij wilt!

    Upcoming Events
    -

    Datum
    Maandag 1 september.

    Meer informatie staat in het praattopic.


    T O P I C S


    R E G E L S
    - Reserveringen blijven vier dagen staan.
    - Er is een maximaal aan drie personage's, waarvan minstens één jongen.
    - Alleen ik maak topics aan.
    - Posts van minimaal 300 woorden.
    - Geen ruzie behalve in de RPG zelf.
    - Of topic in het speeltopic graag tussen haakjes of in het praattopic.
    - Houdt de afdeling en geslachten gelijk.
    - 16+ is toegestaan.
    - Zonder toestemming mag je de personage's van anderen niet besturen.
    - Leraren worden bestuurd door iedereen.
    - Als je twee weken niet meer reageert, stuur ik je een bericht, als je in de twee weken daarna nog niet reageert, vervalt je rol, tenzij je een geldige reden hebt.
    - Sluit niemand buiten en probeer zoveel mogelijk andere posts te lezen!
    - Probeer bij de tijd te blijven die ik aangeef.
    - De leerlingen op Hogwarts zijn met elkaar verbonden via het internet op een special "Hogwarts net", maar ze kunnen geen gebruik maken van het wereld wijde internet, dit betekent dat er nog steeds gecommuniceerd wordt via uilen en brieven.
    - Denk heel goed na voordat je meedoet. Ik steek hier veel tijd in en het is ook niet leuk voor andere als je niet meer reageert.
    - And above all; have fun!


    S T A R T E R S
    Begin
    Het is vijf voor elf, om elf uur stipt zal de Hogwarts Express het perron verlaten. Zeg je familie gedag en zorg dat je je vrienden vind om een nieuw jaar te beginnen aan Hogwarts School of Witchcraft and Wizardry.
    Leaving for Hogwarts
    Het is elf uur, de trein verlaat het station, de ouders zwaaien en alle leerlingen vertrekken voor een nieuw jaar naar Hogwarts. Prefects, zorg dat je naar de prefect coupé gaat zodat de head boy en girl de vergadering kunnen starten!


    Welcome home
    De trein komt aan op het perron bij Hogsmeade, iedereen mag uitstappen en de koetsen nemen naar het kasteel waar een groot feest staat te wachten!

    [ bericht aangepast door een moderator op 13 maart 2016 - 20:16 ]


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Doe rustig aan. Het komt allemaal goed. Wij regelen dat het hier weer gaat leven, en dan kan jij je richten op rustig doorgaan met je leven en posten wanneer het jou uitkomt. We zijn al blij zat dat je mee doet!


    Bowties were never Cooler

    Lily_Evans schreef:
    Ik wilde vrijdag eigenlijk gewoon gaan posten, alleen er waren opeens heel veel problemen thuis. Zodra ik ergens tijd vind, was ik gewoon van plan te posten... Overigens doe ik een vak extra dit blok waardoor ik het zo extreem druk heb tijdelijk. Dat is na 8 April sws over. Ik was dus iig niet van plan te stoppen, alleen het leven is soms vrij irritant.


    Vond zo jammer dat je daardoor niet mee kon doen met Myopia RP tho D';


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    MatthewMMurdock schreef:
    Doe rustig aan. Het komt allemaal goed. Wij regelen dat het hier weer gaat leven, en dan kan jij je richten op rustig doorgaan met je leven en posten wanneer het jou uitkomt. We zijn al blij zat dat je mee doet!


    Thanks Mir <3 Ik post met Rose zodra ik tijd heb c: Ik vond het echt stom dat ik vrijdag opeens allemaal andere dingen moest doen, om de boel hier draaiende te houden, haha. Rpg'en is veel leuker :p


    Happy Birthday my Potter!

    Philip schreef:
    (...)

    Vond zo jammer dat je daardoor niet mee kon doen met Myopia RP tho D';


    Jap, muh, maar misschien dat er in April of Mei wel weer nog iets leuks geopend wordt waar ik wel aan mee kan doen. En anders open ik er zelf eentje :Y) Maar eerst deze levend houden (en dit blok overleven).


    Happy Birthday my Potter!

    Lily_Evans schreef:
    (...)

    Thanks Mir <3 Ik post met Rose zodra ik tijd heb c: Ik vond het echt stom dat ik vrijdag opeens allemaal andere dingen moest doen, om de boel hier draaiende te houden, haha. Rpg'en is veel leuker :p


    Ik verander mijn post als je het niet erg vind nog even, gezien Linde met James gestopt is. :'c Sorreh. Is het goed als ik dit woensdag doe?


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Philip schreef:
    (...)

    Ik verander mijn post als je het niet erg vind nog even, gezien Linde met James gestopt is. :'c Sorreh. Is het goed als ik dit woensdag doe?


    Ja prima, ik heb waarschijnlijk toch pas donderdag of vrijdag kans dat ik tijd heb c:


    Happy Birthday my Potter!

    Lily_Evans schreef:
    (...)

    Thanks Mir <3 Ik post met Rose zodra ik tijd heb c: Ik vond het echt stom dat ik vrijdag opeens allemaal andere dingen moest doen, om de boel hier draaiende te houden, haha. Rpg'en is veel leuker :p


    Neem gewoon je tijd. Ik kijk uit naar je post, maar je moet er niet andere gingen voor overhaasten of laten vallen. RPGen is erg leuk, maar het echte leven gaat voor...


    Bowties were never Cooler

    Momenteel heb ik een stageweek, waarin ik van 7uur tot 6uur aan het werk/weg ben. En ik doe dit jaar deels examen, dus de RPG is mij iets wat ontschoten. Dit weekend zal ik kijken of ik tijd en inspiratie genoeg heb voor een post c:


    The monsters running wild inside of me. I'm faded

    Ook voor jou: doe lekker rustig aan. We zijn blij dat je blijft, maar je normale leven gaat altijd voor
    En heel veel success met je exames

    [ bericht aangepast op 8 maart 2016 - 7:29 ]


    Bowties were never Cooler

    Ik kan vrijdag btw misschien wel even kijken of ik het topic een update kan geven zodat duidelijk is wie er nog meedoen en de namen weer kloppen en alles? Is de chat btw nog levend of is het daar ook uitgestorven?


    Happy Birthday my Potter!

    Leeft weer ongeveer.

    Xanta maakt n lijstne van wie nog meedoet en wie niet


    Bowties were never Cooler

    Oké top c:


    Happy Birthday my Potter!

    MatthewMMurdock schreef:
    Leeft weer ongeveer.

    Xanta maakt n lijstne van wie nog meedoet en wie niet


    Dat was ik... Xantha maakt voor marauders...

    Mag ik even vragen of we het gesprek kunnen verplaatsen naar het praattopic? :Y)


    "Everytime I see the red hair bouncing so gracefully, I remember how much damage I did to that magnificient flower..."

    (Nogmaals excuses dat het zo lang duurde. 8 april is de laatste dag van mijn helblok met gemiddeld 60 uur studie per week, dus dan heb ik weer een normale hoeveelheid RPG tijd en kan ik weer gewoon snel reageren c: Het is hierdoor ook echt een flut stuk, maar het is iets )



    Rose Jane Weasley || Gryffindor || Prefect & Keeper

    Ik liet mijn adem ontsnappen -ik had niet eens door dat ik deze grotendeels in had gehouden, toen ik merkte dat Scotty vond dat ik goed had gereageerd. Normaal was ik geen pleaser, maar ik wilde de situatie nu echt niet erger maken voor Cam. Vrienden en familie waren mij ontzettend veel waard, juist. Ik had veel minder met al die liefdesdrama en dergelijke.
    'Ik stel voor dat we ofwel hier een driespeler schaakbord regelen voor een spelletje wat ons hoofd overal vanaf haalt, of naar de snoep en fopwinkels gaan om leuke dingen te kijken, uit te proberen, en te kopen. Gewoon wat lol maken, suiker binnen krijgen, alles wat verantwoordelijken niet doen, maar gezien jullie niet verantwoordelijk hoeven te zijn, en ik deze speld nu al erger heb besmeurd dan wie ook voor me bij elkaar opgeteld, maakt het allemaal niet zoveel meer uit, toch?' Een protesterend geluidje verliet mijn keel. Er werd meestal wel degelijk verantwoordelijk gedrag van mij verwacht. En dan vooral op het gebied van mensen toch iets meer remmen. En met mensen bedoelde ik dan vooral sommigen van mijn neefjes. Echter was ik ook een Weasley, dus ik gedroeg mij inderdaad ik wel eens onverantwoordelijk, maar dan toch altijd op een zeer verantwoordelijke manier. Dat klonk logisch toch? Oké, misschien niet, maar zolang ik mijzelf nog kon volgen, dan was dat genoeg. Echter was het een feit dat de enige reden dat ik in wat minder verantwoordelijk gedrag meeging vandaag dat ik de drama op Hogwarts even zat was geweest. En dan te bedenken dat het nog maar het begin van het schooljaar was. Veel goeds beloofde dat allemaal niet, maar misschien kon ik het tij nog doen keren.
    'Of als jullie een beter idee hebben hoor ik het graag.' Persoonlijk vond ik alles wat betekende genieten van Hogsmeade in plaats van moeilijke zaken bespreken en met drama moeten leren omgaan geweldig klinken. Bovendien leek het mij toch echt het verstandigst als Cam de keuze zou maken. Dan zouden we daadwerkelijk iets doen wat de grootste kans had hem op te vrolijken. Daarnaast maakte het mij dus eigenlijk vrij weinig uit. Een kleine glimlach vormde zich om mijn lippen bij het zien van Scotty en de hond. Wat dat betreft was de dag nog steeds al geslaagd. Ik draaide mij naar Cam en zag dat ook zijn mondhoeken toch ietwat naar boven begonnen te trekken.
    'Of wat dacht je anders van huisdieren kijken, Cammie? Eentje die echt van je houd en bij je past? Zodat je altijd een steun en een vriendje bij je hebt en je nooit alleen zal zijn.' Dat was nog een goed idee. Althans, naar mijn mening. Emperor Nero Claudius Caesar Augustus Germanicus was er ook altijd voor mij wanneer- oké, nee niet aan denken. Hij was er gewoon altijd en wist mij altijd op te vrolijken. Hij was mijn maatje, zelfs al had ik verder niet heel veel met knuffelen en dieren en alles. Nero had ook niet zoveel met knuffelen en dat maakte hem uiterst geschikt voor mij. Gewoon het feit dat hij er was, was altijd al genoeg geweest. Ik hoopte dan ook dat Cam ermee in zou stemmen, maar helaas had de jongen daar iets andere ideeën over. Op zich niet erg, maar ik wilde gewoon zo graag dat iets hem kon helpen en ik begon de lijst van overgebleven opties gevaarlijk klein te vinden zo ondertussen.
    ‘Ik denk niet dat James en Fred het leuk gaan vinden als ik ongevraagd met een huisdier aan kom zetten. Daarnaast spaar ik samen met Jade, geld om later een opvang te maken van alle ongewenste katten die er zijn, dus daar moet ik nog flink voor sparen.’ Ik deed een poging te glimlachen bij het katten opvang idee, maar feitelijk was ik gewoon veel te bezorgd en niet goed in het doen alsof. Ik was straight forward, niet iemand die haar bezorgdheid makkelijk kon verbergen. Enkel mijn eigen pijn en verdriet was altijd heel makkelijk te negeren, maar niet dat van vrienden en familie. Wat dat betreft was ik nog best een slechte leugenaar. Best wel heel erg. Misschien dat we dan nog-
    ‘Ik denk dat ik jullie iets moet vertellen…’ Wacht wat? Nee, zou hij nu dan toch de waarheid gaan vertellen? Mijn ogen werden onbedoeld groter van verbazing. Ik dacht echt dat hij zijn mond nooit open zou trekken. Of dat het misschien nog wel een jaar zou duren. Ergens voelde het naar dat anderen hem toch gedwongen leken te hebben, waardoor hij nu in een pakket zat waarin het voelde alsof hij het móést vertellen. Althans, zo leek het. Ik had mijn ideeën, mijn theorieën, express niet aan hem opgedrongen en was er eigenlijk vrij kwaad om dat anderen dat wel hadden gedaan in het begin. Vervolgens was alles geëscaleerd. Op zich was dat een goed iets, als het geresulteerd had in een ontzettend lief koppel tussen Cam en James, maar schijnbaar was alles fout gelopen. Ook al wist ik nog niet precies in welk opzicht, maar het leek op het typische liefdesdrama wat ik altijd zo verachtte en waar ik nooit van mijn leven mee in aanraking wilde komen. ‘Er is een reden waarom ik niet echt ooit actief geweest ben met meisjes.. ik.. ik houd niet van meisjes op die manier als iedere jongen doet.’ Oké, jap. Hij had het gezegd. Het was eruit. En dit was dan ook een typisch moment voor één van mijn flapuit impuls reacties. Hoewel het niet echt een standaard flapuit impuls reactie was, maar het was er wel eentje. Een bijzondere, maar stiekem had Cam dat ook wel verdiend.
    Ik kwam ditmaal volledig overeind en sloeg mijn armen kort om Cam heen om hem te knuffelen. Hij had echt en oprecht een knuffel verdient, zoals dat ook wel eens het geval was bij mijn broertje, degene die ik het vaakst knuffelde van iedereen.
    'Ik weet dat je zo'n beetje gedwongen bent, maar ik ben ongelooflijk trots op je. Ik hoop dat je weet dat het mij echt niks uitmaakt wie wie leuk vindt en dat ik je nooit anders zou behandelen dan als een geweldige vriend.' Jap, typisch iets waar ik totaal niet over nadacht, maar was volledig oprecht en gemeend was. Snel liet ik hem weer los en nam terug plaats op mijn stoel. Ik had geen flauw idee of we nu toch maar iets leuks moesten gaan doen, alsof er niks was gebeurd of gezegd, of dat Cam er nog meer over kwijt wilde en dus was ik weer terug in de positie waarin ik simpelweg maar gewoon moest afwachten wat de rest vond dat we moesten doen. Gewoonweg omdat mijn persoonlijke mening niet heel sterk was daarover, behalve dat ik heel blij was dat Cam ons schijnbaar toch genoeg vertrouwde om het uit zichzelf te zeggen. Dat was mij veel meer waard dan simpelweg gelijk te krijgen door het uit iemand te forceren. Ik had immers toch wel gelijk gehad, dat bleek maar weer, en het gaf een veel voldaner gevoel dat ik dit wist, doordat iemand waar ik om gaf mij alsnog vertrouwde.


    Happy Birthday my Potter!



    Desmond Scott Finnigan-Thomas
    Gryffindor || Headboy || I can't even cheer someone up. I'm a bad friend, but I won't stop trying.
    Cam leek mijn idee van een huisdier niet zo geslaagd te vinden, die hield het liever bij Rose haar kat. Dat was wel jammer, maar zijn idee van een ongewenste kattenopvang, was wel heel erg zoet, dat moest ik toegeven. Toch was ik er heilig van overtuigd dat een huisdier hem goed zou doen, zeker omdat hij zo aanhankelijk was, en echt iets of iemand nodig had, die, wat er ook gebeurde, bij hem zou zijn. "We hoeven ook geen kat te kopen, Cammie, maar we kunnen ook naar het asiel als je wil." zei ik nog, maar Cam begon langzaam weg te zakken in gedachten. Intussen was het wel duidelijk dat hij weg wilde naar James, iets wat ik zelf een verre van goed plan vond. Dat was ook een reden waarom ik hem probeerde te pushen hier te blijven en James ook hierheen te krijgen, gewoon zodat de jongen een vangnet om zich heen hield, en niet alleen zou zijn als hij weer in duizenden stukjes werd gebroken. Het had alleen een andere uitkomst dan verwacht. Hij begon te praten, en niet om een excuus te verzinnen om weg te kunnen, maar hij begon aan iets wat leek op coming out. Dat was misschien wel het laatste wat ik had verwacht. Het was niet dat niemand het wist dat Cam homoseksueel was, want dat was meer dan overduidelijk, maar meer dat hij eht eindelijk tegenover zijn vrienden, maar bovenal tegenover zichzelf, durfde toe te geven. Je werd gewoon veel gelukkiger als je eerlijk was tegenover jezelf oer wat je voelde, hoe je je voelde, en wie je was. Je kon wel doen of je iemand anders was, maar daar werd niemand beter van, zeker niet op de lange duur. Hij had er duidelijk moeite mee, en ik wilde het niet uit hem wringen, maar toch gaf ik hem een zacht bemoedigend kneepje in zijn bovenbeen, in de hoop zo te laten zien dat ik achter hem stond, no matter what. Tja, behalve als hij willens en wetens zijn eigen hart ging breken, dat stak ik zo goed en zo kwaad als ik kon een stokje voor. Nu waren Cam en James heel lief samen, dat moest ik toegeven, maar James had gewoon te veel drama aan zijn broek, zeker nu, en Cam was zo'n fragiel persoon, dat ik die daar uit wilde houden als ik dat kon. En dan kwamen toch echt de woorden van Cam die betekenden dat hij zichzelf begon te accepteren. Daar was ik echt heel erg blij mee, en Rose duidelijk ook, want zij deed iets wat ze eigenlijk nooit spontaan deed: Iemand een knuffel geven. Ik was degene die altijd als eerste om iemand's nek hing, gewoon omdat ik nog aanhankelijker was dan mijn hond, die al geen uur zonder me kon, maar Rose moest over het algemeen niets hebben van fysiek contact. Nu was ik heel vereerd dat ze het van mij toestond, maar dit had ik nog nooit meegemaakt. Toch paste het wel degelijk. Uitkomen was niet niets, en hij had het toch maar gedurfd. Ik wist niet zo goed wat te doen, terwijl ik normaal best vlot was met woorden, en vooral affectie, maar Rose was me dit keer voor, en zei precies wat paste en wat ik ook had willen zeggen. Ik trok de jongen dus maar gewoon in een stevige knuffel, en liet hem niet los. "Daar sluit ik me helemaal bij aan. Dit veranderd helemaal niets en ook ik sta volledig achter je. Je bent nogsteeds dezelfde Cam, en zal dat ook blijven." Ik woelde even door zijn haren en liet hem toen toch los, vooral toen Alfie jaloers tegen mijn been begon te schuren. Ik tilde hem dus maar op schoot en aaide over zijn koppie. "Toch moeten we iets leuks gaan doen, al is het maar als iets leuks voor jezelf omdat je dit hebt gedurfd, Cam." Ik haalde een hand door mijn haren en keek Rose aan. "De snoepwinkel, of toch maar het asiel voor een klein pluizig kado?" De vraag was meer voor haar dan voor Cam. Het was een soort verrassingsfeestje plannen met hem erbij. Nu was het niet echt een feestje, maar toch wel een beetje. Hij had zijn angsten en zorgen opzij gezet, om dit aan ons te vertellen, en dat was iets wat ik, en Rose volgens mij ook, enorm waardeerde. Het gaf nog maar eens weer dat hij ons echt vertrouwde, en echt onze vriend was, wat mij ook weer een goed gevoel gaf, omdat ik min of meer leefde van bevestigingen van liefde en genegenheid, of het nu romantisch of platonisch was, al had ik op dit moment meer behoefte aan vrienden dan een geliefde, met alle drama tussen Molly en mijzelf. Ik hoopte nogsteeds op een goede afloop, maar ik was er niet zeker van, en dat deed mij toch veel pijn. Ik draaide me naar Cam en probeerde mijn eigen liefdesleven naar de achtergrond van mijn hersens te drukken. "Of blijf je liever hier? Dan bestel ik namelijk nog een rondje drinken." zei ik met een glimlach. Ik had van de zomer veel gewerkt, dus ik had wel iets te besteden, wat zeker nu erg goed uitkwam.


    Bowties were never Cooler